Alonso: "Treća titula u Formuli 1 mi je jedini prioritet, a onda odlazim u..."
Fernando Alonso

Ipak ništa od trostruke krune

Alonso: "Treća titula u Formuli 1 mi je jedini prioritet, a onda odlazim u..."

Edah Hasanspahić

Dvostruki svjetski prvak u Formuli 1, Fernando Alonso, priznao svoj cilj, te najavio u koju vrstu automobila sjeda nakon što napusti F1.

Dvostruki svjetski šampion u Formuli 1, Fernando Alonso, je ranije ove godine potpisao novi ugovor koji ga veže za Aston Martin najmanje do 2026 godine.

Uključujući ambasadorski ugovor koji će ga držati vezanim za proizvođača i nakon njegovih dana u Formuli 1.

Prije nego što se povuče iz sporta, Španac, u 43. godini života, i dalje teži ka osvajanju treće svjetske titule.

Njegov tim je u posljednjim mjesecima ojačao svoje tehničke redove angažovanjem legendarnog Red Bullovog dizajnera Adriana Neweya, tehničkog direktora Ferrarija Enrica Cardilea i bivšeg šefa pogonskih jedinica Mercedesa, Andyja Cowella. Zaista je to tim koji sigurno može skrojiti šampionski bolid.

Bilo kako bilo, nema mnogo vremena. Pogotovo kada uzme u obzir naslove da bi Max Verstappen 2026. mogao doći baš u njegovu ekipu, a sigurno ne bi zamijenio Lance Strolla.

Oglasi

Zna to i Nando, pa je već „pripremio“ teren i donio odluku u kojem sportu će se takmičiti nakon Formule 1.

"Pokušao sam tri puta na Indy 500 i nisam uspio. To je jedina koja mi nedostaje [iz trostruke krune]. Ali trenutno to nije u mom planu", rekao je Alonso.

"Veoma, veoma sam fokusiran na Formulu 1. U naredne dvije ili tri godine želim osvojiti treću svjetsku titulu. To je moj prvi i jedini prioritet u ovom trenutku."

Zatim je nastavio govoriti o životu nakon F1:

"Nakon toga, jer ću imati 45 ili 46 godina, mislim da će predanost potrebna za odlazak na Indy 500, količina učenja koju bih morao ponovo proći..biti malo previše. Ili bar tako sada mislim, ne mogu reći 100%."

Oglasi

Umjesto povratka na oval u Indianapolisu, dvostruki svjetski prvak je rekao da je mnogo vjerovatnije da će pokušati još jednom osvojiti Dakar Rally, što bi po njemu bio veći dokaz njegove svestranosti kao vozača.

Tokom pauze u F1, Alonso se takmičio i završio na 13. mjestu na Dakar Rallyju 2020. s Toyotom, uz petostrukog pobjednika u motociklima, Marca Comu, pri čemu ih je skupa nesreća na 10. etapi koštala sati vremena.

"Mislim da će moj sljedeći najveći izazov biti Dakar," objasnio je.

"Ako mogu osvojiti Dakar, to bi za mene bilo ogromno lično postignuće jer bih mogao pobijediti u Formuli 1, u endurance trkama, u Le Mansu i Daytoni, a ako mogu pobijediti i u reliju, to bi mi kao vozaču značilo mnogo."

"Ne možeš voziti bolid Formule 1 na isti način kao auto za Le Mans koji mora voziti 24 sata da bi pobijedio, ili Dakar rally, gdje moraš prolaziti kroz dine i kamenite terene u Saudijskoj Arabiji.

„Tako da sam morao učiti i početi ispočetka u mnogim od tih kategorija, okružiti se najboljim vozačima na svijetu specifično za tu seriju, učiti od njih i biti skroman."

"Nije bilo problema prihvatiti da nisam imao pojma kako voziti reli automobil, ali sam svakodnevno napredovao i učio od njih dok nisam bio u stanju da se takmičim u najtežem reliju na svijetu.", zaključio je Fernando.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi