Bez pardona
Velika promjena u Aston Martinu, a za sve je kriv Adrian Newey
Veliki preokret u Aston Martinu pred sezonu 2026: sedam ključnih članova tehničkog tima, uključujući Eric Blandina, napušta F1 tim.
Eric Blandin, direktor aerodinamike Aston Martina, napušta svoj položaj kao dio šire tehničke reorganizacije tima pred novu sezonu.
Blandin je prethodno radio na visokim pozicijama u Ferrariju i Mercedesu, a u Aston Martin se pridružio 2022. godine kao zamjenik tehničkog direktora pod Danom Fallowsom.
Nakon restrukturiranja tima prošle zime, koje je uključivalo odlazak Fallowsa, Blandin je od početka ove sezone prešao u ulogu direktora aerodinamike.
Prema informacijama The Racea, Aston Martin sada provodi daljnje promjene u tehničkom odjelu, uz fokus na povratne informacije Adriana Neweya i novog tehničkog direktora Enrica Cardilea.
Oko sedam visokih stručnjaka iz oblasti aerodinamike i dizajna bolida, uključujući Blandina i bivšeg glavnog dizajnera Akioa Hagu, napustit će svoje trenutne pozicije u F1 timu.
Oglasi
Trenutno se vodi rasprava hoće li ovi stručnjaci preuzeti nove pozicije unutar šire Aston Martin grupe ili će karijeru nastaviti negdje drugdje.
Pravila F1 o troškovnom plafonu strogo zabranjuju osobama da budu uključene u F1 aktivnosti ako se pomaknu izvan budžetskih ograničenja, što znači da se moraju u potpunosti odvojiti od operacija tima.
Kada je kontaktiran od strane The Racea, Aston Martin je odbio davati izjave o promjenama u osoblju.
"Ne komentarišemo interne kadrovske stvari i nemamo ništa za objaviti," izjavio je glasnogovornik tima.
Ranije ove godine, Aston Martin je imenovao novog glavnog aerodinamičara Gioacchina 'Jacka' Vinoa, te vratio jednog od Neweyevih bivših suradnika iz Red Bulla, Gilesa Wooda, kao direktora simulacija i modeliranja vozila.
Oglasi
Adrian Newey intenzivno je analizirao snage i slabosti Aston Martinove organizacije od svog dolaska u martu i dao povratne informacije o oblastima koje zahtijevaju poboljšanja i bolju alokaciju resursa.
S obzirom na ograničenja F1 financijskog plafona, širenje određenih sektora, poput simulacija, zahtijeva smanjenje troškova u drugim dijelovima tima.
Šef tima Andy Cowell ranije je izjavio da Aston Martin aktivno implementira Neweyjeve preporuke kako bi tim bio spreman za početak nove ere pravila u 2026. godini.
"Znali smo koja područja trebaju poboljšanja i da im treba dati mali poticaj u pravom smjeru," rekao je Cowell.
Dodao je da je ključni izazov osigurati da cijela organizacija funkcioniše zajedno i bude prilagođena zahtjevima današnjeg F1.
"Svaki odjel je narastao u posljednje tri ili četiri godine, ali pitanje je jesu li narasli zajedno kao tim. Postoji li kultura 'sila mentaliteta'? Mislim da možemo još raditi na zajedničkom radu s fokusom na ono zbog čega smo ovdje: trkaći auto," objasnio je Cowell.
Newey, kao jedan od najiskusnijih stručnjaka u paddocku, pomaže u donošenju jasnih odluka i definiranju smjera tima, što omogućava Aston Martinu da se pripremi za nove izazove u F1.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.