Attila Tassi: Formula 1 je popularnija, ali u WTCR je manja razlika među vozačima

Mladi mađarski vozač spreman za velike stvari

Attila Tassi jedan je od najpotentnijih mladih vozača svijeta.

Attila Tassi: Formula 1 je popularnija, ali u WTCR je manja razlika među vozačima

Ovaj 20-godišnji Mađar već radi velike stvari u auto-moto svijetu, a pred njim su tek najbolje godine u karijeri.

Jedva da imate 20 godina, ali već ste okusili slas pobjede u auto-sportu. Možemo li da očekujemo još dobrih rezultata ove sezone?

"Da, mislim da je tako, očito da ne vjerujem u sebe ne bih se trkao u ovoj kategoriji. Tako da da, radimo naporno da napravimo rezultate i nadam se da će u budućnosti oni i doći".

Planirate li postati dio nekog F1 tima?

"Da, to bi bilo sjajno, ali da budem realan, nema puno šanse da neko iz touringa bude dio nekog Formula 1 tima, ali da, zaista bih uživao u tome".

Ovogodišnji rezultati ne pokazuju šta sve Attila Tassi može da uradi na stazi. Koji je razlog tome?

"Najvažnija stvar je što zimi nemamo toliko vremena kao vrhunski timovi i probali smo svaki set promjena i auto reaguje dobro. Jedina stvar koja nas zadržava je vremenski raspored i moramo na tome raditi u budućnosti isto kao što radimo sada".

Mediji često kažu da ste 'đavoljski' dobar vozač iako ste najmlađi vozač na stazi. Šta je recept uspjeha?

"Mislim da ima puno dobrih vozača, ali kada postignete ovako nešto u mojim godinama jako je važno ostati skroman i raditi na poboljšanju sebe i nikada se ne predavati".

Koliko je moto-sport doprinjeo imidžu Vaše zemlje?

"Mislim da su u Mađarskoj svi navijači jako strastveni oko ovog sporta i kada smo imali mađarsku WTCR utrku, preko 50.000 ljudi je došlo i navijalo, što je sjajno za nas Mađare. Tako da mislim da ovaj sport dobiva na popularnosti u našoj zemlji. To je jako dobra vijest za sve".

Koliko su spoznori bitni za dobre rezultate?

"Prije svega mislim da jedan ili dva velika sponzora kao što je Hell Energy mogu pomoći dosta u karijeri. Ali, naravno da je najbitnije biti dobar u onom što radiš, a tada će i veliki sponzori doći".

Takmičili ste se u TCR International Serijes, TCR Europe i sada WTCR. Gdje je konkurencija najteža?

"Mislim da je to definitivno WTCR ove sezone, jer kao što smo ranije vidjeli 20 automobila može završiti u manje od pola sekunde razlike, što znači da jejako tijesno i da, zato su je nazvali Supergrid tokom zime i zato ja biram sezonu 2019. WTRC-a".

Da li ste nekada upoznali ili čuli za neke vozače iz BIH, Srbije ili Hrvatske?

"Da, znam Dušana Borkovića, vozimo već dvije-tri godine skupa i to je to".

Koji su najveći izazovi WTCR serije?

"Za mene je najveći izazov biti na podijumu barem jednom tokom sezone. Sezona je duga tako da mislim da ću imati priliku. Nije to lagan zadatak, konkurencija je velika, tako da treba puno rada da se ostvare takvi ciljevi".

Gdje biste stavili WTCR u odnosu na druge moto-sportove?

"Mislim da je očigledno da je ovo jedna od najvažnijih touring utrka u 2019. Očito je Formula 1 popularnija, ali kod nas je ova sezona jako uzbudljiva i puno je manja razlika u vozačima nego u Formuli 1".

Šta su vaše prednosti, a šta mane?

"Po mom mišljenju moja snaga je hrabrost, skromnost i to što nikada ne odustajem, a moja mana je što ne podnosim poraz ni u čemu što radim".

Kako se pripremate za utrke - fizički i mentalno?

"Treniram pet puta sedmično, od čega tri u teretani, a dva sa fizioterapeutom što mi jako poboljšava mentalne sposobnosti, refleske i vrijeme reakcije, što je jako bitno jer utkre traju 30 minuta i morate biti fokusirani do kraja".

Bavite se sportom od malih nogu. Koliko Vam to pomaže sada?

"Sportom sam se počeo baviti sa pet godina. Sa sedam sam trenirao hokej i vozio BMX. Ovaj sport me naučio skromnosti i da se nikada ne predajem ukoliko nešto ne ide po mom iz prve".

Kako na ovaj sport utiče razvoj tehnologije?

"Budućnost su vjerovatno vozači u električnim automobilima, a ja nisam njihov veliki fan jer mislim da za uspješan trkački šampionat je potreban zvuk, a ne tišina. Tako da mi se ova ideja ne sviđa, ali to je vjerovatno tehnologija kojom ćemo se služiti u budućnosti".

Koji su Vaši kratkoročni ciljevi, a koji dugoročni?

"Kratkoročni ciljevi mog tima su da se popnemo na podij ove sezone. Što se tiče dugoročnih, to je da budem u vrhu touring karijere".

Reklama - nastavite čitati ispod oglasa

Komentari (0)

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.