Bivši šef Formula 1 ekipe ulazi u MotoGP?
Tech3 (EPA)

U pregovorima s Tech3

Bivši šef Formula 1 ekipe ulazi u MotoGP?

Edah Hasanspahić

Bivši šef Formula 1 tima, u ozbiljnim je razgovorima s ekipom Tech3 oko mogućeg ulaganja u MotoGP tim. Šef Tech3 ekipe Herve Poncharal otkriva da traži partnere zbog neizvjesne budućnosti s KTM-om i novog poretka u MotoGP-u nakon dolaska Liberty Medije.

Herve Poncharal, dugogodišnji vlasnik i šef ekipe Tech3, potvrdio je tokom vikenda Velike nagrade Aragona da su u toku razgovori s Guentherom Steinerom, poznatim po svom direktnom stilu vođenja ekipe Haas u Formuli 1.

Steiner je viđen tokom GP vikenda u Silverstonu, a špekulacije o njegovoj mogućoj ulozi u MotoGP-u ubrzo su se proširile paddockom.

Poncharal ne krije da su pregovori u toku, ali napominje da još ništa nije konačno dogovoreno.

"Ima više ljudi, iz Formule 1, iz svijeta investicija. Ali ime koje se stalno spominje je Guenther Steiner," rekao je Poncharal.

"Da, razgovarali smo. Guenther je jako fin i direktan čovjek, što mi se sviđa. On ima ogromno iskustvo u motosportu."

Oglasi

U fokusu razgovora je mogućnost da Steiner postane manjinski suvlasnik, partner ili čak pomogne u pronalasku sponzora.

Poncharal ne isključuje ni mogućnost potpunog preuzimanja ekipe Tech3.

"Dobio sam ponude i za potpunu kupovinu tima. Neki žele da ga vode uz moju pomoć tokom tranzicije," otkriva on.

Tech3 tim postoji od 1989. godine, a 2000. je prešao u MotoGP klasu nakon osvajanja naslova u 250cc.

"Imamo sve – strukturu, kamione, boksove, hospitality… Za nekoga ko ulazi u MotoGP, to je mnogo lakše nego početi od nule."

Oglasi

Ipak, Poncharal se osvrnuo i na brojne špekulacije u paddocku.

"Čujem svakakve stvari – da smo prodani, da prelazimo na Hondu, pa onda čitam na Instagramu da smo već s Ducatijem i Steinerom. Nema istine u tome," poručuje.

Glavni razlog za otvaranje prema novim partnerstvima leži u neizvjesnoj budućnosti KTM-a u MotoGP-u.

"Iz tima s najviše sigurnosti, sada smo možda tim s najviše upitnika," kaže Poncharal.

Problemi su krenuli tokom zime kada se KTM našao u finansijskoj krizi, koju je naknadno stabilizirala investicija iz indijske kompanije Bajaj Auto.

Oglasi

Međutim, nije poznato hoće li KTM i dalje imati dva tima u MotoGP-u ili će smanjiti prisustvo.

"Rečeno mi je jasno – žele ostati u MotoGP-u, žele imati četiri motora, ali više ne možemo imati isti dogovor kao sada."

Trenutno Tech3 koristi identičnu livreju kao fabrički KTM tim, sa velikim KTM i Red Bull logotipima, što u budućnosti više neće biti slučaj.

"Moram prilagoditi finansijski plan. U novom ugovoru, troškovi će rasti – veće hospitality jedinice, jači marketing… Liberty i Dorna žele veći show."

Poncharal priznaje da je sve teže ostati nezavisan.

"Do sada sam mogao samostalno voditi tim. Sad je vrijeme da sagledam sve opcije."

Ipak, ističe da ima vremena za odluku jer trenutni ugovor s KTM-om traje do kraja 2026.

"Dobra stvar je što imamo ugovor do kraja 2026. Ali ako se situacija s KTM-om promijeni, možda ćemo morati ranije reagirati," zaključuje Poncharal.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi