Citroën Jumper: 30 godina evolucije za poslovne korisnike

Citroën Jumper: 30 godina evolucije za poslovne korisnike

Sponzorski tekst
Teme:

Citroën slavi 30. godišnjicu Jumpera, nasljednika kultnih modela TUB i Type H. Od 1994. godine različite generacije modela Jumper i njegove inovacije dostupne su svim poslovnim korisnicima.

Citroën Jumper uvijek je ispunjavao očekivanja poslovnih korisnika svojim izdržljivim i inteligentnim dizajnom koji maksimalno iskorištava svaki kubični metar zapremine i nudi mnogo različitih konfiguracija koje pružaju prilagođeno rješenje za svakog korisnika.

Već gotovo 100 godina Citroën podržava profesionalce svojom ponudom izdržljivih i inovativnih lakih komercijalnih vozila, prilagođenih specifičnim potrebama svake profesije. To je posebno slučaj u segmentu dostavnih vozila s legendarnim modelima poput TUB-a, istinskog pionira modernih lakih komercijalnih vozila, slavnog Type H, renomiranog C25 i dizajnerskog Jumpera koji danas slavi 30. godišnjicu i iskorištava priliku da sebi udahne novi život s više stila, više povezivosti i isto toliko praktičnosti.

Pogledajmo sada jedinstvenu sagu o modelu Jumper koja je omogućila Citroënu da stoji uz sve poslovne korisnike već 30 godina, a koja se nastavlja i danas prezentacijom novog, još inovativnijeg modela Jumper.

1994: Jumper je na tržište dostavnih vozila uveo potpuno novi tip modernosti

Na svom lansiranju u januaru 1994., Jumper je ostavio neizbrisiv dojam na javnost, jer je na tržište dostavnih vozila uveo dizajn, udobnost, ergonomiju i užitak u vožnji nadahnut osobnim automobilima. Marka Citroën posebnu pažnju posvećuje potrebama poslovnih korisnika koji provode duge sate u svojim vozilima, zbog čega su se posebno potrudili da unutrašnjost Jumpera bude ergonomski dizajnirana kao u limuzini s petoro vrata, a osim toga ima i poboljšanu zvučnu izolaciju i opremu koja do tada nije bila prisutna u kombiju, poput električno podesivih prozora i klima uređaja.

Naravno, novi Jumper nije zaboravio zadovoljiti bitne potrebe svih poslovnih korisnika, jer je ponudio široku ponudu motora (benzinskih i dizel, uključujući novi 2,5-litarski atmosferski dizel motor i trocilindrični turbodizel motor, čiji je veliki okretni moment dobro odgovarao velikim opterećenjima) i karoserijskim izvedbama koje su zajedno činile ponudu od čak 58 različitih verzija modela Jumper!

2002: potpuno novi motori i inovativna oprema

Početkom 2000. godine Jumper je predstavljen s obnovljenim dizajnom i prije svega s dva motora koja su bila na vrhuncu tehnologije za to vrijeme: 2.2 HDi turbodizel motorom s direktnim ubrizgavanjem i 2.0is motorom s dvije vrste goriva (benzin i tečni naftni gas). Svoju inovativnost Jumper je pokazao i na području opreme, jer je prvi u svom segmentu ponudio vozačevo sjedalo s podesivim ovjesom, kamerom i radarskim mjeračima na zadnjem dijelu.

2006: potpuno novi Jumper koji je još bolje odgovarao potrebama svog vremena

Na temelju uspjeha prve generacije modela Jumper, Citroën je predstavio potpuno novi model koji je još preciznije odgovorio na potrebe poslovnih korisnika. Njegov dizajn je bio moderan, a istovremeno praktičan o čemu svjedoče stepenice ugrađene u branik, što je korisniku olakšalo čišćenje vjetrobranskog stakla. Raspon korisne zapremine povećan je na 17 m3 u usporedbi s prethodnih 14 m3, a novi Jumper bio je jedini model s prednjim pogonom u svom segmentu koji je dopuštao ukupnu masu vozila od preko 3,5 tone. Paleta HDi dizelskih motora proširena je na tri različite snage: 100, 120 i 157 konjskih snaga.

2014: najnapredniji Jumper s prvim sistemima za pomoć u vožnji

Jumper je oduvijek prednjačio, no prije desetak godina dobio je sve najmodernije asistencijske sisteme: LED dnevna svjetla, ekran na dodir s integriranim navigacijskim sistemom, Connecting Box s Bluetooth hands-free upravljanjem i USB utičnicom, upozorenjem o nenamjernoj promjeni vozne trake te za e-HDi motore i sistem Stop&Start koji smanjuje potrošnju goriva u gradu za 0,5 l/100 km.

2024: Jumper i ë-Jumper ulaze u novu eru

Danas su dimenzije modela Jumper već bez presedana, budući da ima za cilj ostati u potpunosti povezan s rastućim ograničenjima, potrebama i željama poslovnih korisnika. Citroën već nekoliko tjedana prodaje svoje nove modele Jumper i ë-Jumper.

Za veću udobnost tokom vožnje, za Jumper je po prvi put dostupan automatski mjenjač, odnosno s dva od tri nova BlueHDi motora (140 i 180 KS, s motorom od 120 KS koji se ugrađuje zajedno sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem).

Novi ë-Jumper s potpuno novim 100% električnim motorom dostupan je poslovnim korisnicima kojim mnogo znače održiva mobilnost i sniženje troškova svakodnevne upotrebe. Njegova snaga (200 kW/270 KS) i domet (420 km*) su za uzor konkurentima u ovom segmentu automobila. Novi ë-Jumper može se napuniti od 0 do 80% u samo 55 minuta na brzoj punionici snage 150 kW.

Jumper se u svom segmentu već smatra pionirom u vožnji bez emisija, a u budućnosti će biti dostupan i s novim motorom na vodikove gorivne ćelije koji bi trebao omogućiti domet od gotovo 500 km.

Novi Jumper napravio je važan korak naprijed na području povezivanja. Izvedbe srednjeg nivoa opremljene su ekranom od 5 inča, na kojem se prikazuju mediji koji se koriste (radio, telefon putem Bluetooth veze...). Modeli s najbogatijim nivoom opreme međutim dobili su veliki ekran na dodir od 10 inča s ugrađenom navigacijom i bežični Apple CarPlay i Android Auto interfejs.

Optimalno povećana udobnost i sigurnost u vožnji. Kako bismo korisnicima omogućili optimalne uslove za rad, novi Jumper opremili smo brojnim inovacijama: električnom parking kočnicom koja je ugodnija za korištenje od ručne kočnice, digitalnim unutrašnjim retrovizorom koji je pravo jamstvo sigurnosti i sistemom za hands-free pristup i pokretanje.

Sa svim ovim novim karakteristikama i dizajnom koji je više nego ikad u skladu s najnovijim identitetom marke Citroën, Jumper ima sve što je potrebno da započne svoju četvrtu deceniju uspjeha u segmentu dostavnih vozila.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.