Ducati želi Pedra Acostu, ali stvari nisu ni blizu jednostavne
Pedro Acosta (EPA)

Velike želje i još veće prepreke

Ducati želi Pedra Acostu, ali stvari nisu ni blizu jednostavne

Edah Hasanspahić

Mladi vozač KTM-a i jedno od najvećih otkrovenja posljednjih sezona, sada je na radaru i najmoćnijih timova.

Prema pisanju Sky Italije, Ducati ozbiljno razmišlja o njegovom angažmanu.

U tekstu se doslovno navodi da Ducati i Honda gledaju Acostu "pogledima u obliku srca".

Želja italijanskog giganta za Acostom navodno je vrlo izražena.

"Želja Ducatija za Acostom je jaka, a njihova pažnja prema njegovom talentu još jača", navodi Sky Italia.

Posebno se pominje ekipa VR46, tim koji se najviše povezuje s Acostom u ovom trenutku.

Oglasi

Imali su, kažu, dva neobavezna razgovora sa njim.

Prvi put su se sreli na ranču Valentina Rossija, tokom događaja 100km šampiona u januaru.

Drugi susret bio je s njegovim menadžerom, Albertom Valerom.

Ali iz Sky Italije dodaju da su ti razgovori bili isključivo površni – bez ikakvih konkretnih planova.

Ključni problem? Acosta je pod ugovorom s KTM-om do kraja 2026. godine.

Oglasi

A KTM, uprkos izazovima van MotoGP-a, nema nikakvu namjeru da ga se odrekne.

Dodatni kamen spoticanja za Ducati jeste i njihova trenutna vozačka postava.

Za sezonu 2026. jedino upražnjeno mjesto moglo bi biti ono koje drži Franco Morbidelli u VR46 timu.

Međutim, ni to mjesto možda neće biti dostupno.

Iz VR46 tima već su jasno poručili da planiraju zadržati Morbidellija.

Oglasi

Šef tima, Uccio Salucci, pokušao je smiriti špekulacije o Acosti.

"Ništa više od toga, to je to", rekao je o neformalnim razgovorima. "Nikad ne reci nikad."

"Imamo Franca, vozača koji nam se jako sviđa."

"Sa Pedrom i njegovim menadžmentom nismo imali nikakav daljnji kontakt."

Salucci je zatim istakao: "Nadamo se da možemo produžiti s njim, jer je Franco fantastičan."

Oglasi

Morbidelli je imao težak početak u 2024. godini s Pramac Ducatijem, najviše zbog povrede koja ga je usporila.

Ali s VR46 timom kao da je pronašao staru formu. Dvaput je završio na podijumu, a još dvaput bio četvrti u trkama.

Trenutno zauzima visoko četvrto mjesto u ukupnom poretku MotoGP šampionata.

I to vozeći prošlogodišnji model Ducatija – dok je fabrička specifikacija u rukama Fabija Di Giannantonia.

To što VR46 može ponuditi najbolji motor u šampionatu svakako je mamac za Acostu.

Ali privlačnost je jedno – realnost nešto sasvim drugo.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi