
Velike želje i još veće prepreke
Ducati želi Pedra Acostu, ali stvari nisu ni blizu jednostavne
Mladi vozač KTM-a i jedno od najvećih otkrovenja posljednjih sezona, sada je na radaru i najmoćnijih timova.
Prema pisanju Sky Italije, Ducati ozbiljno razmišlja o njegovom angažmanu.
U tekstu se doslovno navodi da Ducati i Honda gledaju Acostu "pogledima u obliku srca".
Želja italijanskog giganta za Acostom navodno je vrlo izražena.
"Želja Ducatija za Acostom je jaka, a njihova pažnja prema njegovom talentu još jača", navodi Sky Italia.
Posebno se pominje ekipa VR46, tim koji se najviše povezuje s Acostom u ovom trenutku.
Oglasi
Imali su, kažu, dva neobavezna razgovora sa njim.
Prvi put su se sreli na ranču Valentina Rossija, tokom događaja 100km šampiona u januaru.
Drugi susret bio je s njegovim menadžerom, Albertom Valerom.
Ali iz Sky Italije dodaju da su ti razgovori bili isključivo površni – bez ikakvih konkretnih planova.
Ključni problem? Acosta je pod ugovorom s KTM-om do kraja 2026. godine.
Oglasi
A KTM, uprkos izazovima van MotoGP-a, nema nikakvu namjeru da ga se odrekne.
Dodatni kamen spoticanja za Ducati jeste i njihova trenutna vozačka postava.
Za sezonu 2026. jedino upražnjeno mjesto moglo bi biti ono koje drži Franco Morbidelli u VR46 timu.
Međutim, ni to mjesto možda neće biti dostupno.
Iz VR46 tima već su jasno poručili da planiraju zadržati Morbidellija.
Oglasi
Šef tima, Uccio Salucci, pokušao je smiriti špekulacije o Acosti.
"Ništa više od toga, to je to", rekao je o neformalnim razgovorima. "Nikad ne reci nikad."
"Imamo Franca, vozača koji nam se jako sviđa."
"Sa Pedrom i njegovim menadžmentom nismo imali nikakav daljnji kontakt."
Salucci je zatim istakao: "Nadamo se da možemo produžiti s njim, jer je Franco fantastičan."
Oglasi
Morbidelli je imao težak početak u 2024. godini s Pramac Ducatijem, najviše zbog povrede koja ga je usporila.
Ali s VR46 timom kao da je pronašao staru formu. Dvaput je završio na podijumu, a još dvaput bio četvrti u trkama.
Trenutno zauzima visoko četvrto mjesto u ukupnom poretku MotoGP šampionata.
I to vozeći prošlogodišnji model Ducatija – dok je fabrička specifikacija u rukama Fabija Di Giannantonia.
To što VR46 može ponuditi najbolji motor u šampionatu svakako je mamac za Acostu.
Ali privlačnost je jedno – realnost nešto sasvim drugo.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.