Ferrari u Austinu ipak imao fleksibilnije krilo: Na domišljat način sakrili unaprijeđenje
Carlos Sainz VN SAD

Našli su "rupu" u pravilniku

Ferrari u Austinu ipak imao fleksibilnije krilo: Na domišljat način sakrili unaprijeđenje

Edah Hasanspahić

Iako su prije utrke tvrdili da neće donijeti nove dijelove, Ferrari je ipak imao tajnu modifikaciju.

Prije početka Velike nagrade Sjedinjenih Američkih Država, Ferrari je izjavio da neće donijeti nova unapređenja za ovu utrku.

Njihovi konkurenti, poput Red Bulla i Mercedesa, donijeli su značajne promjene, dok je tim iz Maranella tvrdio da ostaje pri ranijim specifikacijama.

Međutim, izvori bliski talijanskom timu otkrili su da Ferrari nije u potpunosti bio iskren.

Fleksibilnije prednje krilo, koje su prvi put koristili u Marina Bayu, ponovo je bilo u igri, ali u još modificiranijem obliku za Circuit of the Americas.

Iako pravila nalažu da se svako unapređenje mora prijaviti ako ima značajne aerodinamičke promjene, Ferrari je izgleda pronašao način da izbjegne ovu obavezu, ostajući unutar regulacija.

Oglasi

Naime, pravila nalažu da bi neki dio mogao da se smatra kao unaprijeđenje, on mora da ima vidljive aerodinamičke promjene što ovoga puta nije bio slučaj.

Fleksibilno krilo koje su koristili omogućilo im je bolju prilagodbu zavojima na tehničkoj stazi poput Austina.

A testovi na Pirellijevom testu guma u Mugellu dodatnu su omogućili Ferrariju da savršeno prilagode krilo specifičnostima ove utrke.

Ovaj "tajni" potez pokazao se ključnim, jer su performanse Ferrarija u Austinu bile izuzetne, bolid je bio stabilan u zavojima, što je iznenadilo mnoge stručnjake.

Iako nije bilo zvanično prijavljenih modifikacija, fleksibilno prednje krilo je očigledno pokazalo svoju vrijednost tokom cijelog vikenda.

Oglasi

Ferrari je iznenadio konkurenciju sa skrivenim oružjem koje je odigralo važnu ulogu u njihovom tempu.

Ovaj potez podsjeća na slične taktičke igre koje su u prošlosti koristili vodeći timovi, a Ferrari je, kako se čini, savršeno tempirao svoje modifikacije.

Njihova fleksibilna aerodinamika omogućila im je da ostvare značajnu prednost u zavojima bez velikog gubitka na pravcima.

Tim iz Maranella nije prekršio pravila, ali su svakako iskoristili rupe u njima kako bi dobili aerodinamičku prednost.

Fleksibilno prednje krilo, iako naizgled mala promjena, donijelo im je veliku taktičku prednost na stazi u Austinu.

Sada je glavno pitanje hoće li druge ekipe slijediti primjer Ferrarija i uvesti slične modifikacije na prednjim krilima u nadolazećim utrkama.

Jer fleksibilna aerodinamika prednjeg krila postaje sve popularnija strategija među timovima, a Ferrari je ovim pokazao da još uvijek ima itekako mnogo trikova u rukavu.

U konačnici, vrijeme će pokazati hoće li njihovo novo fleksibilnije prednje krilo biti ključno u završnici sezone.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi