Stvari obično funkcionišu na taj način. Pitanje je ko će prvi pronaći rupu u pravilima. Krenulo je od Ferrarija, pridružio se Renault, pa je FIA popustila.
Na adresu ekipa stiglo je pismo koje je potpisao direktor utrka Charlie Whiting. U pismu između ostalog piše:
" Budući da nema specifičnog datuma do kojeg se motori moraju homologirati, smatramo da se raspoloživa 32 tokena mogu iskoristiti i tokom 2015. godine ".
U prevodu proizvođači 32 tokena ne moraju ispucati prije početka sezone i odjednom homologirati motor nego da ih mogu koristiti i tokom sezone. Pravilo očito ide na ruku Ferrariju, Mercedesu, Renaultu, dok se pravilo, odnosno " rupa " ne odnosi na Hondu koja mora homologirati motor do kraja februara nakon čega više neće moći raditi na motoru.
Promo
U novoj opremi do novih uspjeha
Za fudbal i futsal: Mozzart uz KMF Derventa i FK Radnički Zvornik
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.