Ko su vozači koji će spasiti F1 timove u kriznim trenucima?
Zhou Guanyu

Još nije sve gotovo

Ko su vozači koji će spasiti F1 timove u kriznim trenucima?

Edah Hasanspahić

Uz sve veći broj trka na kalendaru, timovi Formule 1 moraju se pripremiti za moguće zamjene svojih vozača u slučaju nenadnih problema.

Sezona 2025. u Formuli 1 će biti izazovna za mnoge timove koji će se morati prilagoditi većem broju utrka i novom pravilniku koji zahtijeva angažovanje vozača u četiri trening sesije.

Timovi su svjesni da u sezoni sa čak 24 trke, mogućnost da neki od stalnih vozača ne može nastupiti nije zanemariva, pa je važno imati iskusne rezervne vozače na koje se mogu osloniti.

Oliver Bearman iz Haasa, prošle godine, iskoristio je priliku kao rezervni vozač kada je zamijenio Carlosa Sainza u Saudijskoj Arabiji zbog njegove hitne operacije slijepog crijeva.

Iako je Bearman bio uspješan u svojoj ulozi, njegov slučaj ostaje izuzetak. Većina timova traži iskusne vozače koji će im pomoći u slučaju nesreće ili bolesti njihovih glavnih vozača.

U 2025. godini, nekoliko timova planira koristiti novajlije kao "rezervne vozače", ali se više pažnje posvećuje onima koji već imaju iskustva u Formuli 1.

Oglasi

Iako su neke novajlije već angažovane, kao što je Pato O’Ward za McLaren, pitanje ko će biti dostupan kao zamjena u slučaju potrebe ostaje važno.

Posebno iz perspektive vozača koji su angažovani u drugim serijama kao što su WEC ili Indycar.

Za Ferrari, nakon što je Robert Shwartzman napustio tim, Arthur Leclerc i Antonio Fuoco podijelit će obaveze u FP1 sesijama, dok će Antonio Giovinazzi biti glavni "rezervni vozač".

U slučaju da jedan od vozača Ferrarija ne može nastupiti, Giovinazzi će biti prvi izbor, a ako je izostanak unaprijed planiran, tim će se okrenuti Bearmanu.

Prema nekim izvorima, Ferrari razmatra i mogućnost angažiranja Zhou Guanyua kao zamjenu za Giovinazzija na trkama koje se preklapaju s WEC sezonom.

Oglasi

McLaren će se u prvom dijelu sezone suočiti s 'izazovom' jer je Pato O'Ward angažiran u Indycaru. Iako je on rezervni vozač, McLaren će se morati osloniti na druge opcije, poput Will Stevensa.

Red Bull i Racing Bulls imaju bogatstvo vozača na raspolaganju, sa Ayumom Iwasom kao glavnim kandidatom za prvu rezervu.

Mercedes je odlučio zadržati Valtterija Bottasa kao rezervnog vozača, što je sigurno rješenje za bilo kakve hitne situacije.

A kao što je svima već poznato, Alpina je na mjesto svog rezervnog vozača dovela Franca Colapinta.

Aston Martin je odlučio angažovati Felipea Drugovicha u obje uloge – novajlije i rezervnog vozača, dok Haas još uvijek razmatra opcije.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi