Haas postavlja jasna pravila za Ocona i Bearmana: "Nema mjesta za nesuglasice"
Ayao Komatsu (Foto: EPA)

Tim iz Amerike odlučan

Haas postavlja jasna pravila za Ocona i Bearmana: "Nema mjesta za nesuglasice"

Edah Hasanspahić

Haas je odlučio da za sezonu 2025. jasno definiše pravila "angažmana" za svoje nove vozače, Estebana Ocona i Oliviera Bearmana. 

U pripremama za predstojeću F1 sezonu 2025, tim Haas odlučio je postaviti jasna pravila za vozače, Estebana Ocona i Oliviera Bearmana.

Ayao Komatsu, šef tima, izjavio je da će pravila "angažmana" biti potpuno definirana od prvog dana, kako bi se izbjegli problemi među timskim kolegama.

Komatsu je istakao da konflikti između vozača nisu dobrodošli, te da se pravila neće ostavljati na slučaju.

"Ne očekujem nikakve kontakte između timskih kolega, niti odustajanja zbog toga", rekao je.

Haas je poznat po situacijama u kojima su se vozači sukobljavali, a Komatsu ne želi ponoviti takve incidente.

Oglasi

Tim je imao probleme sa vozačima poput Kevina Magnussena i Romaina Grosjeana 2019. godine, kao i Micka Schumachera i Nikite Mazepina 2021.

Zanimljivo je da su svi ti problemi bili pod nadzorom prethodnog šefa tima, Guenthera Steinera, dok je Komatsu bio glavni inžinjer za trke, pre nego što je preuzeo lidersku poziciju.

Tokom prošle sezone, Haas je imao samo jednu ozbiljnu situaciju između Magnussena i Hulkenberga, koja se dogodila na Velikoj nagradi Austrije.

Komatsu je objasnio da je ta situacija djelimično nastala zbog lošeg trenutka za pit-stop i da tim ne bi trebao stvarati takve probleme.

On je dodao da bi pravila rada između vozača trebala biti potpuno jasna i da bi vozači trebali razumjeti međusobne granice i poštovati ih.

Oglasi

Iako je prošlost bila turbulentna, Komatsu smatra da je sada važno gledati naprijed, analizirati prošlu sezonu i učiti iz grešaka.

"Pogledajte prošlu godinu – Kevin je tvrd trkač i najbliže smo imali problemu u Austriji, ali to nije postalo stvarni problem", rekao je Komatsu.

Komatsu je dodao da će se u 2025. izbjegavati takvi incidenti, jer će se tim bolje organizirati, a svi će biti svjesni svojih odgovornosti.

Kada je riječ o Oconu, Komatsu je istakao njegovu bogatu historiju u Formuli 1 i rekao da ne očekuje velike probleme u saradnji s novim timskim kolegom, rookieom Bearmanom.

Ocon ima i bogatu historiju sukoba s kolegama, počevši od svojih dana u Force Indiji pa do nedavnih sukoba u Alpineu, ali Komatsu vjeruje da će nova pravila smanjiti šanse za takve incidente.

Komatsu smatra da Bearman, iako je novajlija, neće imati problema sa prilagodbom.

"Ne tretiramo ga kao novajliju", rekao je i dodao da su Bearmanovi povratni podaci izvrsni.

Vozači će zajedno raditi na usavršavanju i razvoju, a Komatsu je uvjeren da će se ova kombinacija Ocon-Bearman pokazati kao vrlo uspješna za Haas.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi