Karte se polako otkrivaju, samo dan nakon službenog predstavljanja Renaulta i Williamsa, svjetlo dana
je na trkalištu Ricardo Tormo u Valenciji ugledao novi F1.09 bolid BMW-a.
Na predstavljanju bolida bili bio je prisutan tehnički koordinator Willy Rampf, šef ekipe Mario Theissen
te izvršni direktor BMW-ove F1 ekipe, Walter Riedl. Pomenuta trojka se družila sa novinarima objašnjavajući razvoj novog bolida.
Ono što je svakako važno istači jeste podatak da je BMW među prvima testirao aerodinamički paket za 2009.godinu, kao i KERS sistem. Priliku da isproba bolid je dobio nakon predstavljanja Robert KUbica koji je bez ikakvih mehaničkih problema odradio čak 73 kruga. Glavna karakteristika novog F1.09 bolida j novo potpuno drugačije prednje krilo.
Dan prije predstavljanja bolida, ekipa BMW-a je ostala bez jednog od sponzora. Credit Suisse nije potpisao novi ugovor sa ekipom BMW-a iako se špekulisalo o tome da bi ugovor mogao biti produžen.
Credit Suisse je imao veliki udio u ekipi Saubera do 2005. godine nakon čega je potpisan trogodišnji
ugovor sa ekipom BMW-a, a koji je istekao prošle godine.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.