I ovo je moguće: Valentino Rossi dobio otkaz
Valentino Rossi (EPA)

Legenda MotoGP-a

I ovo je moguće: Valentino Rossi dobio otkaz

Edah Hasanspahić

Valentino Rossi završio je svoj WEC put brže nego što se očekivalo. BMW je potvrdio da legendarni Italijan više neće biti dio LMGT3 programa. Sudbina slavnog "Doktora" od 2026. ostaje potpuno neizvjesna.

MotoGP ikona Valentino Rossi više neće voziti u FIA World Endurance Championshipu naredne godine, nakon što je BMW zvanično potvrdio rastanak sa svojim najpoznatijim vozačem u LMGT3 postavi.

Rossi je u potpunosti ušao u svijet automobilističkih trka 2022. godine, odmah nakon završetka svoje besmrtne MotoGP karijere.

U početku se priključio ekipi WRT i nastupao u GT World Challengeu, gdje je polako gradio iskustvo u potpuno drugačijoj disciplini.

Svoj WEC debi ostvario je 2024. godine kao fabrički BMW vozač, nastavivši saradnju sa njemačkim timom.

Vozeći automobil s legendarnim brojem 46, Rossi je već u drugoj WEC trci u karijeri osvojio prvo postolje i to na stazi u Imoli.

Oglasi

Kasnije u sezoni završio je treći na Fujiu, potvrđujući da napredak nije slučajan.

U 2025. godini ponovo je zablistao na Imoli, gdje je bio drugi, ali kontakt u borbi i naknadna kazna oduzeli su mu najbolju šansu da konačno upiše prvu pobjedu u WEC-u.

Zasijao je i na najpoznatijoj trci izdržljivosti, 24 sata Le Mansa.

Sjajno kvalifikacijsko izdanje ekipe No.46 omogućilo je ozbiljan napad na pobjedu u LMGT3 klasi.

Međutim, električni kvar tokom noći, koji je automobil učinio "nesigurnim" za vožnju, prisilio je tim na odustajanje - drugi put zaredom.

Oglasi

Rossi i ekipa ipak su se vratili na postolje kasnije u sezoni, osvojivši drugo mjesto na COTA-i.

Već mjesecima šuškalo se da BMW razmatra promjene za 2026. i da Rossi nije siguran u planovima njemačkog giganta.

Sada je i zvanično: WRT je potvrdio da Rossi neće biti dio njihovog WEC sastava naredne sezone.

Njegov automobil No.46 biće zamijenjen brojem 69, koji će voziti Anthony McIntosh, Dan Harper i Parker Thompson.

Rossi je imao trogodišnji ugovor s BMW-om, koji ističe krajem ove godine, a više puta tokom 2025. nagovijestio je želju da se jednog dana okuša u Hypercar kategoriji.

Oglasi

Za sada, njegov naredni korak ostaje nepoznat.

Prema pojedinim izvještajima, moguće je da se vrati u GT World Challenge Europe, gdje već ima tri sprint pobjede.

Iako je smanjio trkački raspored u 2025. godini, Rossi je i dalje nastupao na prestižnim događajima poput Bathurst 12 Hours i 24 Hours of Spa, gdje je osvojio jedno postolje.

Prije finala WEC sezone u Bahreinu, Italijan je sa ekipom No.46 slavio u Indianapolis 8 Hours, trci Intercontinental GT Challengea.

Rossi tako napušta WEC s nekoliko snažnih momenata, ali i osjećajem da njegova misija u ovoj seriji nije u potpunosti završena.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi

Najnovije vijesti

Najčitanije iz kategorije