
Mladi lav iskreno o mogućem prelasku
Isack Hadjar otvoreno priznao: "Ne osjećam se spremno za Red Bull"
Isack Hadjar bez ustručavanja priznaje da još nije spreman za prelazak u Red Bull, iako njegova prva sezona u Formuli 1 privlači veliku pažnju.
Ovaj 19-godišnji Francuz već je upisan kao jedno od najvećih otkrovenja sezone.
No, početak mu nije bio bajan – na VN Australije izletio je sa staze već na formacijskom krugu.
Dok je pognute glave ulazio u pit-lane u Melbourneu, s kacigom još na glavi, prišao mu je Anthony Hamilton i pokušao ga utješiti.
Od tog trenutka, Hadjar se digao i počeo nizati zrele i konstantne nastupe za Racing Bulls.
U dosadašnjem dijelu sezone nadmašio je iskusnijeg timskog kolegu Liama Lawsona, što je automatski pokrenulo glasine o njegovom mogućem pozivu u Red Bull.
Oglasi
Poređenja sa Yukijem Tsunodom i Lawsonom idu u njegovu korist, jer ni jedan od njih nije uspio pokazati konstantu, a razlika za Verstappenom ostaje velika.
Ali Hadjar ne žuri. Pred početak VN Kanade, novinarima je iskreno rekao da još nije spreman za korak više.
"Zaista se ne osjećam spremno. To je činjenica," rekao je Hadjar za Motorsport.com.
"Mislim da je dobro da skupljam iskustvo tu gdje sam sada. Uživam u svakom vikendu, mnogo učim. Automobil mi je zabavan za vožnju, pa ćemo vidjeti šta će biti u budućnosti. Kao Red Bull junior, prirodno je da se ide tim putem."
Iako mu samopouzdanja ne manjka, Hadjar priznaje da mu fali još iskustva s tehnički zahtjevnijim bolidima.
Oglasi
"Mislim da još nisam imao priliku voziti problematičan bolid. Dosad su svi bili vrlo konzistentni i laki za vožnju. Nisam imao vikende u kojima je automobil bio užasan. Nemam iskustva s tim da podignem bolid s nule na visoki nivo za jedan vikend."
Dodatno je naglasio da i na tehničkom planu ima prostora za napredak.
"Mislim da još mogu napredovati u tehničkom smislu. Da bolje razumijem šta tačno treba F1 bolidu da bi bio brži. Sirova brzina – to ili imaš ili nemaš – ali van toga ima još mnogo stvari."
Red Bull u prošlosti nije oklijevao kada su u pitanju rani pozivi.
Liam Lawson je dobio šansu da zamijeni Sergija Pereza s tek 11 F1 nastupa iza sebe.
Alex Albon je pozvan u Red Bull nakon samo pola sezone u Toro Rossu, kao zamjena za Pierrea Gaslyja.
Max Verstappen je 2016. dobio mjesto u Red Bullu nakon nešto više od jedne sezone, kada je zamijenio Daniila Kvjata.
Hadjar je svjestan te prošlosti, ali bira svoj ritam.
Iako je Red Bull poznat po brzoj rotaciji vozača, Hadjarov stav da želi sazreti prije skoka u "A" tim pokazuje zrelost koja često nedostaje u svijetu Formule 1.
Top Komentari
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.