
Mladi Francuz dolazi u Formulu 1 s velikim ambicijama
Ko je zapravo novi vozač RB Visa Cash Appa?
Nakon što je Liam Lawson zamijenio Sergio Pereza u Red Bull Racingu, sestrinska ekipa objavila je novog vozača za 2025. godinu – Isacka Hadjara.
Rođen u Parizu 2004. godine, Hadjar je od malih nogu pokazivao izuzetne sposobnosti na stazi, započevši svoju karijeru u kartingu 2014. godine.
Njegovo najistaknutije razdoblje u kartingu bilo je 2016. godine, kada je završio kao drugi u kategoriji cadet na Coupe de France i Challenge Rotax Max France.
Prvi koraci u automobilizmu uslijedili su 2018. godine, kada je nastupao u Ginetta Junior Winter Championshipu, a zatim se prebacio jednosjede.
- godine ostvario je i svoju prvu pobjedu u Francuskoj Formuli 4 i to u sedmoj utrci svoje karijere, a na kraja te sezone završio je na sedmom mjestu ukupnog poretka.
Nakon ostvarenog rezultata u Formuli 4, Hadjar je 2021. godine prešao u Formula Regional European Championship, gdje je ostvario pobjede u Monaku i Monzi.
Tu se suočavao s rivalima poput Paula Arona, Zanea Maloneyja i Colapinta, vozača koje će ponovo susresti u višim kategorijama.
Oglasi
Njegova brzina i zaista dobri nastupi doveli su ga do petog mjesta u ukupnom poretku, dok je njegov ovosezonski konkurent za titulu, Gabriel Bortoleto, tada završio tek 15.
I baš na kraju te 2021. godine, Hadjar je postao član Red Bull akademije vozača.
Godinu dana nakon toga, Hadjar je napravio svoj debi u Formula 3.
On je u svojoj prvoj i jedinoj sezoni završio na četvrtom mjestu ukupnog poretka s tri pobjede.
I taj uspjeh bio je ključan za njegov prelaz u Formulu 2, gdje je 2023. godine započeo svoje takmičenje s Hitechom, da bi 2024. prešao u Campos, gdje je ostvario četiri pobjede, više nego bilo koji drugi vozač te sezone.
Oglasi
Iako je sezonu završio bez osvojenog naslova, Hadjar je pokazao da je spreman za izazove u Formuli 1.
Tijekom 2023. i 2024. godine, Hadjar je imao priliku testirati i bolide Formule 1. Upisao je četiri nastupa u slobodnim treninzima (FP1) kako za AlphaTauri tako i za Red Bull Racing, što je da kažemo dodatno povećalo njegovu prepoznatljivost u krugovima Formule 1.
Njegov posljednji nastup bio je nakon ovogodišnje VN Abu Dhabija, kada su obavljena i post-sezonska testiranja. Hadjar je proveo čak 125 krugova na stazi, a taj dan je završivši kao 15. najbrži vozač.
Hadjar je poznat po svom agresivnom, ali kontrolisanom stilu vožnje, što ga čini jednim od najuzbudljivijih mladih talenata u svijetu automobilizma. Svojim nastupima u F2 i F3 pokazao je da zna kako se nositi sa stresom na stazi, dok istovremeno zaista ostaje skoncentrisan u ključnim trenucima.
- godine, Hadjar će se pridružiti Yuki Tsunodi u RB Visa Cash App timu, što je prilika koja dolazi s velikim očekivanjima, ali i s ogromnim potencijalom.
Tsunoda, koji već ima iskustva u F1, bit će sjajan mentor za mladog Francuza. Japanac je imao sličan put ka Formuli 1 i u timu vjeruju da će biti od velikog značaja kada je u pitanju razvoj Hadjara.
A s obzirom na sve što je dosad postigao, nije teško za povjerovati da bi Hadjar mogao biti jedna od ključnih figura u nadolazećim sezonama F1, barem kada je u pitanju mjesto u Red Bullu.
Od Frnacuza se očekuje da već u svojoj prvoj sezoni, na stazi, dokaže da nije samo „novi dečko“ u paddocku nego i ozbiljan konkurent svima, a pogotovo timskom kolegi.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.