Nakon što je MotoGP zamijenio kraljevsku klasu do 500 cc 2002.godine, istu promjenu smo imali u klasi do 250 cc kada su četverotaktni motori uvedeni 2010. godine, u klasu Moto2.
U nedelju se vozi VN Valencije koja će također biti posljednja za klasu do 125 ccm. Nakon 62 godine, od sljedeće će sezone dvotaktni motori biti u potpunosti izbačeni iz upotrebe i to iz ekoloških razloga. Umjesto dosadašnje klase 125ccm, od sljedeće će se sezone voziti klasa Moto3, koja će koristiti četverotaktne motore sa 54 konjske snage.
Najuspješniji vozač u klasi do 125ccm je Španjolac Angel Nieto sa 62 pobjede i sedam naslova svjetskog prvaka. Šest naslova je osvojio Carlo Ubbiali it Italije, po tri puta su bili najbolji
Luigi Taveri iz Švicarske odnosno Pier Paolo Bianchi iz Italije.
Konstruktorski, najviše titula u ovoj kategoriji je osvojila Honda, ukupno 13.dok je na drugom mjestu Aprilia sa devet naslova. Prvi svjetski prvak u ovoj klasi bio je Talijan Nello Pagani 1949.godine. Prvaci su još bili i Fausto Gresini, Luca Cadalora, Jorge Martinez, Alex Criville, Loris Capirossi, pa i Valentino Rossi 1997.godine.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.