Upoznajte F1 timove u novoj sezoni

McLaren, Ferrari, BMW...

Do početka nove F1 sezone ostalo je vrlo malo, a preostale dana do starta VN Australije iskoristit ćemo kako bi smo vas upoznali sa novinama u Formuli 1, pravilima,  ekipama. Za početak smo krenuli od McLaren Mercedesa, Ferrarija i BMW Saubera.

 

McLaren Mercedes

McLaren Mercedes u novu sezonu u kojoj Lewis Hamilton brani naslov prvaka, ulazi sa novim bolidom MP4-24 koji je predstavljen 16. januara. Bolid je u skladu sa novim pravilima doživio određene promjene koje su uočljive. Tu je sada širi i niži prednji spojler, kao i sasvim novo zadnje krilo koje je sada više i uže.  Karoserija je istovremeno  stigla do oblika zakrivljene bode. McLaren koristi 2.4 litreni  Mercedes-Benz FO 108W V8 motor, koji nije briljirao na testovima. Na posljednjem testiranju Kovalainen je u Jerezu odradio 84 kruga sa vremenom 1:17.946. Po pitanju KERS sistema u McLarenu računaju na dodatnih 80 KS na nekih 6,66 sekundi, što bi trebalo omogućiti 0,6 sekundi kraći krug. Važno je spomenuti da u novu sezonu McLaren Mercedes ulazi bez legendarnog Rona Denisa kojeg je naslijedio Martin Whitmarsh. Uz Hamiltona i Kovalainen u ekipi su kao test vozači Pedro de la Rosa i Garry Paffett.

Ferrari

Naslov konstruktorskog prvaka brani Ferrari koji je također zbog novih pravila mijenjao svoja '' krilca''.Sa nižim i širim prednjim te manjim zadnjim Ferrari će u novu sezonu krenuti sa novim aerodinamičkim paketom. '' Mašina'' je nova, 056 V8, dok je bolid koji nema ništa zajedničko sa prošlogodišnjim, prozvan F60 zbog činjenice da Ferrari nastupa 60. sezonu u Formuli 1. Zanimljiv je podatak da se Ferrari odlučio u sezonu krenuti sa gumama bez šara (slick), te će iako nije obavezan  koristiti Kinetic Energy Recovery System (KERS). Kao i McLaren i Ferrari je ostao bez alfe i omege, Jeana Todta, a vozačka postava je nepromjena. nove bolide vozit će kao i lani Brazilac Felipe Massa i Finac Kimi Raikkonen. Na predstavljanju su prisustvovali i test vozači Luca Badoer i Marc Gene. U Jerezu je 12. marta je Massa bio šesti sa 1:20.677, dok je Raikkonen tri dana prije bio najbolji 1:20.314.

BMW

Ova 2009. godina bi trebala biti godina BMW jer je kako je još ranije planirao doktor Mario Theissen.
Iz godine u godinu BMW Sauber je pokazivao veliki napredak i čini se da je upravo došlo vrijeme da ova ekipa koplja ukrsti sa glavnim favoritima, McLarenom i Ferrarijem. I BMW je na svojoj koži osjetio globalnu finansijsku krizu, jer je ekipu napustio jedan od glavnih sponzora Credit Suisse.
Pri projektovanju novog, po mnogima najružnijeg bolida F1.09 sa motorom BMW P86/9 tri su stvari bile osnova.  Aerodinamika, trošenje guma odnosno KERS. Poznata je činjenica da je upravo BMW jedan  od najvatrenijih zagovornika KERS sistema, što je umalo jednog člana ove ekipe zamalo koštalo života.Na testu u Jerezu, jednog od mehaničara je udarila struja, a na kraju je kao razlog
obješnjeno, da je mehaničar istovremeno dodirnuo volan i poklopac hladnjaka. Za BMW će voziti naravno Robert Kubica i Nick '' The Quick'' Heidfeld, dok je test vozač Kristian Klien. Da BMW nije bez šanse potvrđuju i rezultati sa testiranja u Jerezu kada je dva puta zaredomnajbolje vrijeme imao upravo Heidfeld

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.