Da li iko može zaustaviti McLaren u 2025. godini?
Ekipa McLarena slavi pobjedu u Australiji (EPA-EFE/Joel Carrett)

Dominacija ili izazov?

Da li iko može zaustaviti McLaren u 2025. godini? · Komentar

Edah Hasanspahić
Teme:

McLaren je bio na pragu savršenog otvaranja sezone, ali jedan peh im je uskratio dvostruku pobjedu. Da li konkurencija ima šanse da ih dostigne?

McLaren je prvi put u hibridnoj eri dočekao početak sezone kao neprikosnoveni favorit.

Testovi u Bahreinu pokazali su da je njihov bolid najbrži na dugim stintovima, a nakon prvih treninga u Australiji, konkurenti su ih procjenjivali barem tri desetinke ispred ostalih.

Teorijske kalkulacije su jedno, ali McLaren je u subotu dokazao da su strahovi rivala bili opravdani.

Lando Norris je osvojio pol-poziciju, a Oscar Piastri zauzeo drugo mjesto, pri čemu je prednost nad Maxom Verstappenom iznosila skoro četiri desetinke.

Četvrtoplasirani George Russell priznao je da je McLaren toliko dominantan da bi već mogao početi razvijati bolid za 2026. godinu.

Oglasi

Ipak, McLarenova prednost u trkaćem tempu nije bila toliko očigledna zbog mješovitih vremenskih uslova.

Verstappen je u početku držao korak, ali je nakon manje od 10 krugova počeo gubiti vrijeme.

Na kraju je zaostao gotovo 15 sekundi, ali su učestali incidenti smanjili razliku između vodećih.

Nizozemac je iskoristio kasnu grešku Oscara Piastrija i stigao do drugog mjesta, a na kraju je čak prijetio i pobjedom.

Ipak, šef Red Bulla, Christian Horner, više se zabrinuo zbog McLarenove konzistentnosti tokom cijele trke.

Oglasi

"Bili smo malo jači na gumama, naročito u posljednjem sektoru, i tada se razlika počela povećavati," rekao je Horner.

"Oni imaju fantastično zagrijavanje guma, ali i nisku degradaciju, što obično ne ide zajedno. Izgleda da su pronašli savršenu ravnotežu."

Analiza podataka pokazala je da je Norris u prosjeku bio 0.69 sekundi brži po krugu od Verstappena u prvom stintu na intermedijima.

U sredini te dionice, Red Bullov vozač gubio je čak 1.5 sekundi po krugu.

Mercedes i Ferrari imali su slične probleme, zaostajući više od sekunde po krugu.

Oglasi

McLaren je očigledno riješio probleme s degradacijom guma koji su ih mučili prošle godine.

"Andrea Stella je istakao da su vidjeli kako se bolid odlično ponaša s gumama, te da je to bio ključ u otvaranju prednosti u prvom stintu."

Iako su dominantni, Norris odbacuje teoriju da već mogu preći na razvoj za 2026. godinu.

"Znam da je George rekao kako bismo se mogli fokusirati na 2026, ali to nije pravi mentalitet. Ako se opustimo, gubimo," izjavio je Norris.

"Istina je da smo favoriti, ali sigurno ćemo imati trke u kojima ćemo se mučiti."

Oglasi

Ipak, kako se sezona bude razvijala, timovi će sve više resursa preusmjeravati na 2026. godinu, smanjujući šanse za sustizanje McLarena.

Mnogo će zavisiti i od toga kako će McLaren i njegovi vozači upravljati teškim trkama.

Prošle godine su imali problema u Kanadi i Silverstoneu u sličnim uvjetima, ali čini se da su ovog puta bolje pripremljeni.

"Naučili smo iz prošlogodišnjih grešaka," priznao je Norris. "Da je ovo bila prošla sezona, ne bismo pobijedili, ali sada smo donosili prave odluke."

Ipak, još uvijek postoji nada za rivale. Melbourne nije uvijek pravi pokazatelj ostatka sezone, a Ferrari nije uspio prikazati svoj puni potencijal.

Ali ako ste McLarenov navijač, put u Kinu dočekujete s velikim osmijehom!

Top Komentari

coletta
Isprobajte najnoviji lijek za poboljšanje muške potencije - - Fun4.top
1 0
Ecosport
Tek prva trka prošla i odmah priča može li ih iko zaustaviti.
0 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi