
Nevjerovatna cifra
McLaren potpisao novi ugovor vrijedan 100 miliona dolara i dobio novo ime
Britanski tim od 2026. godine nosit će novo ime zahvaljujući najvećem sponzorskom ugovoru u svojoj historiji. McLaren je dugo odolijevao ponudi velikih brendova, a sada su izabrali partnera koji se uklapa u njihovu viziju.
McLaren je ozvaničio novo veliko sponzorsko partnerstvo. Od 2026. godine tim će se zvati McLaren Mastercard Formula 1 Team.
Mastercard je potpisao ugovor vrijedan čak 100 miliona dolara.
Ovo je ujedno i prvo imenovanje McLarena s titulom "title sponsor" u modernoj eri.
Iako su imali raniju saradnju s Mastercardom, nova faza partnerstva donosi potpuno drugačiji nivo.
Do sada je McLaren bio jedini tim na F1 gridu bez glavnog sponzora u imenu.
Oglasi
Odluka da se čeka pravi trenutak bila je svjesna, tvrde izvori.
Sean Connell, urednik portala The Sponsor, istakao je da McLaren nije želio prvi čekovni list koji se pojavi.
"Konkurencija za vrhunske sponzorske pozicije u Formuli 1 je žestoka, a potražnja ogromna", rekao je Connell za City AM.
"McLaren je primjer tima koji zna svoju vrijednost i odolio je iskušenju da odmah pristane na ponudu. Umjesto toga, čekali su partnera koji ne samo da odgovara njihovoj procjeni, već se uklapa i strateški."
Pored Mastercarda, McLaren već ima niz velikih sponzora poput Googlea, OKX-a, Allwyna, DP Worlda, Goldman Sachsa i Hiltona.
Oglasi
U F1 je praksa da gotovo svi timovi imaju "title sponsora".
Mercedes je godinama vezan za Petronas, Aston Martin za Aramco, Red Bull za Oracle.
Ferrari je prošle godine najavio saradnju s HP-om.
Profesor Rob Wilson dodaje da je ovo dokaz komercijalne zrelosti sporta.
"Svaki F1 tim danas ima glavnog sponzora. To nije samo navala novca, nego rezultat strategije koja F1 pozicionira kao premium marketinšku platformu", rekao je Wilson.
"Brendovi ne ulaze u sport samo da bi promovisali inženjerske sposobnosti, već i zbog globalnog prestiža."
On naglašava da se Formuli 1 vjeruje kao prostoru za dugoročna ulaganja, a ne samo kratkoročne dobitke, a ulazak Cadillaca kao 11. tima od naredne sezone potvrđuje taj trend.
Američki proizvođač još uvijek nije najavio svog glavnog sponzora, ali je jasno da će izbor biti pažljivo planiran.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.