Mercedes priznao najveću grešku sezone
Mercedes F1 team (EPA)

Nisu ovo očekivali

Mercedes priznao najveću grešku sezone

Edah Hasanspahić

Mercedes se suočava s ozbiljnim tehničkim promašajem koji je značajno uticao na njihove performanse tokom evropske faze F1 sezone.

Nakon što su uveli novu konfiguraciju zadnjeg ovjesa na Velikoj nagradi Emilije-Romanje u Imoli, ekipa je ubrzo uvidjela da se promjena pokazala kontraproduktivnom i sada se simbolično odriču ovog dijela.

"Pa, ta zadnja osovina će završiti u kanti za smeće, pretpostavljam," rekao je šef tima Toto Wolff nakon Velike nagrade Mađarske, gdje su se vratili na prethodnu konfiguraciju.

Uprkos opsežnim simulacijama i analizama koje prethode uvođenju svakog novog dijela na bolid, Mercedes je priznao da ono što je na papiru izgledalo obećavajuće, u stvarnosti nije funkcionisalo.

"Nadogradnje treba da donesu napredak, ali ponekad vas digitalni svijet jednostavno prevari. Ovdje se pokazalo da ono što je kompjuter rekao - ne funkcioniše u stvarnom svijetu," dodao je Wolff.

Tehnički direktor Andrew Shovlin istakao je da su vozači osjetili određene prednosti s novim ovjesom, ali je ključna stvar, stabilnost u brzim krivinama, bila ozbiljno narušena.

Oglasi

To je uticalo na samopouzdanje vozača, koji nisu mogli da voze na maksimumu.

"U nekim segmentima je bilo poboljšanja, ali u brzim krivinama, gdje je bitno zadržati brzinu i stabilnost, jednostavno nije funkcionisalo."

Nakon što su se u Mađarskoj vratili na prethodni ovjes, George Russell se ponovo popeo na postolje, dok je mladi Kimi Antonelli osvojio bodove prvi put nakon Kanade.

Taj rezultat samo je dodatno potvrdio koliko je nova konfiguracija bila pogrešan korak.

Shovlin je istakao da problem nije bio očigledan, jer bi u suprotnom odmah reagovali.

Oglasi

Ipak, ono što sada slijedi jeste dublja analiza kako bi se iz grešaka izvukle pouke, ne samo za ovu sezonu, već i za razvoj budućih bolida.

Mercedesov predstavnik za komunikacije, Bradley Lord, potvrdio je da ekipa trenutno prolazi kroz detaljnu tehničku reviziju i pokušava shvatiti šta je sve pošlo po zlu.

Iako se nagađalo da je tehnička direktiva uvedena na VN Španije možda uticala, Mercedes tvrdi da je riječ o kombinaciji faktora.

"Ne postoji jedan konkretan uzrok. Nema 'smoking gun' situacije. Vjerovatno je više elemenata dovelo do problema s performansama," rekao je Lord.

Iako priznaju da su koraci unazad bili bolni, Mercedes se nada da će lekcije naučene iz ove greške donijeti dugoročnu korist.

Ako ništa drugo, povratak na starije rješenje pokazao je da tim još uvijek zna pronaći pravi pravac, kada se udalji od loših eksperimenata.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi