
Zaključci nakon trke u Imoli
Nova lekcija iz Imole: Neki su zablistali, drugi pali pod pritiskom
Trka za Veliku nagradu Emilije Romagne donijela je mnogo odgovora, ali i novih pitanja. Red Bull je pokazao zube, dok su pojedinci poput Albona i Tsunode ostavili različite utiske. Aston Martin i Alpine takođe su imali svoje momente – pozitivne i negativne.
Max Verstappen još jednom je potvrdio dominaciju na stazi u Imoli.
Uprkos odličnom startu Oscara Piastrija i tome što ga je George Russell prestigao na pravcu, Verstappen je briljirao na kočenju i izbio na čelo kolone već u prvoj krivini.
Piastri je ostavio dovoljno prostora, ali Verstappen je taj koji je imao hrabrost i preciznost da sve to iskoristi.
Još važnije, uspio je očuvati gume i održati tempo bolji od McLarena, što nije bilo nimalo lako.
Red Bull je time nadmašio očekivanja kada je u pitanju tempo u trci, iako je još uvijek jasno da problemi nisu potpuno nestali.
Oglasi
Za tim iz Milton Keynesa ovo je bila 400. trka u Formuli 1 – i teško da su mogli poželjeti bolji način da je obilježe.
Najvažnije od svega – kada Verstappen ima konkurentan bolid ispod sebe, nikada ga se ne smije otpisati.
Alex Albon nastavlja da oduševljava u 2025. godini i potvrđuje da je Williams pravo osvježenje ove sezone.
Iako bi rezultat u Imoli mogao biti bolji, Albon je još jednom uzeo bodove i pokazao zrelost, iako se u finišu možda mogao suzdržati u napadu na Charlesa Leclerca.
Fascinantno je da Williams, zahvaljujući Albonu, sada može ravnopravno da se nosi s Ferrarijem – i to ne iz sreće, već iz čiste brzine.
Oglasi
Dolazak Carlosa Sainza unio je dodatnu dinamiku u tim, ali Albon se zasad jako dobro nosi s pritiskom i sve više učvršćuje svoju poziciju.
Yuki Tsunoda, s druge strane, sam je sebi otežao vikend već u kvalifikacijama.
"Glupo", "stidim se" – bile su njegove riječi nakon incidenta u Q1, bez pokušaja opravdanja.
Udariti u zid na početku kvalifikacija ogroman je propust, posebno kada znamo da se Red Bull još uvijek bori za titulu i da svaki incident stvara dodatne troškove i posao za mehaničare.
Zasad iz uprave Red Bulla nema javnih kritika, što je možda znak naučenih lekcija iz prošlosti.
Oglasi
Ali Tsunoda ovakvim greškama sebi ne čini uslugu.
Aston Martin je konačno donio očekivani paket nadogradnji na AMR25 – i prva reakcija bila je pozitivna.
Oba vozača su ušla u Q3, iako bez pretjeranog entuzijazma.
"Mislim da je definitivno bolji, što je lijepo. Ali još uvijek nam treba mnogo više, i imamo 57 krugova sutra, pa ćemo vidjeti kakav je tempo," rekao je Lance Stroll u subotu.
Na medium gumama su bili konkurentni, ali u trci se ponovo pokazalo da im strategija nije jača strana.
Oglasi
Stint na tvrdim gumama razotkrio je i dalje prisutne slabosti, pa je jasno da iako je napredak tu – nije dovoljan da promijeni cjelokupnu sliku.
Ostaje da se vidi je li ovo početak konkretnog oporavka ili tek trenutni pomak.
Franco Colapinto imao je vikend za učenje, iako nije ispunio visoke standarde koje mu je postavio Flavio Briatore.
"On mora biti brz, ne smije se slupati i mora osvajati bodove," rekao je Briatore kada je opisivao svoja očekivanja od argentinskog vozača u Alpineu.
U Imoli nije ispunio nijedan od tih ciljeva – ali ni njegov znatno iskusniji timski kolega Pierre Gasly nije imao bolji vikend.
Oglasi
Gasly je bio brz i ušao u Q3 po četvrti put ove sezone, ali je pogriješio već u trećem krugu trke dok se branio od Leclerca.
Colapinto je u kvalifikacijama imao spektakularan udes – upravo ono što nije smio sebi dozvoliti s obzirom na kontekst kraja prošle sezone.
No, prije incidenta bio je vrlo blizu Gaslyjevoj brzini i uspio je doći do Q2.
U trci je imao solidan stint od 22 kruga na medium gumama, pokazujući dobru kontrolu potrošnje pneumatika.
Iako je pred njim još dug put, pokazao je naznake da bi mogao ispuniti očekivanja.
Ako želi zadržati mjesto u Formuli 1, Colapinto mora brzo učiti – jer konkurencija i pritisak ne praštaju.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.