Prekid saradnje Lotusa i Coswortha
Bolide Lotus Racinga od sljedeće sezone više neće pokretati Cosworthovi motori kao što je dosad bio slučaj. Iako su posljednjih sedmica kružile glasine da bi moglo doći do raskida trogodišnjeg ugovora između dviju strana, do njega je i službeno došlo tek u nedelju na večer, pa će tako engleska inženjerska kopanija prestati opskrbljivati motorima Lotus kraje aktuelne sezone Formule 1.
Iako zasad nije službeno potvrđeno, Lotusove zeleno-žute bolide trebali bi od sljedeće sezone pokretati motori Renaulta. Osim motorima Renault bi Lotus trebao opskrbljivati i mjenjačima, te sustavom KERS-a.
Lotus se ove godine vratio u Formulu 1 koristeći Cosworthov CA2010 2.4 V8 motor, a prije povlačenja 1994.godine ekipa se oslanjala na Hondine motore MF-351 HC 3.5 V10.U novijoj istoriji velike uspjehe ova ekipa je ostvarivala sredinom 80-tih godina upravo kada je koristila Renaultove motore EF15B 1.5 T V6. To su godine kada su za Lotus vozili Ayrton Senna i Nigel Mansell.Ove godine za Lotus voze Jarno Trulli i Heikki Kovalainen i nikako se ne mogu pohvaliti nekim rezultatima.Heikki je odustao četiri puta, jednom je diskvalifikovan, dok je Trulli prije kraja završio pet utrka.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.