Put do Beča u bordo "tenku"
Ekipa portala SportSport.ba imala je tu priliku, a i zadovoljstvo da u ovom Fordovom terencu ide do Beča i nazad i moramo priznati da smo oduševljeni

Austrijski autoput nije imao šanse protiv Ford Edgea

Put do Beča u bordo "tenku"

Teme:

Fudbalska reprezentacija Bosne i Hercegovine je u četvrtak gostovala u Beču gdje je na stadionu Ersnt Happel odigrala utakmicu protiv domaće Austrije.

Zmajevi su nošeni podrškom hiljada i hiljada bh. navijača odigrali dobru utakmicu, koja je završena rezultatom 0:0, i osigurali plasman u elitnu grupu Lige nacija. Na Ernst Happelu je bila i ekipa portala SportSport.ba, koja se na putovanje ka glavnom gradu Austrije zaputila nekoliko dana ranije.

Kako bi, kao i uvijek, SportSport.ba izvještavao svoje čitatelje o dešavanjima sa utakmice Zmajeva "pobrinuo" se impozantni Ford Edge.

Ovaj Fordov SUV, koji je novitet na evropskom tržištu, svojim izgledom koji se najbolje može opisati kao moćan, počeo je privlačiti pažnju pri samom preuzimanju vozila, pa su se znatiželjni prolaznici već u Sarajevu raspitivali o kakvoj se zapravo zvijeri radi. Mi smo se, pak, vrlo brzo uvjerili da su i njegove vozne karakteristike i performanse isto tako impresivne kao i njegova vanjština.

Put ka Beču počeo je u ranim jutarnjim satima i već tada nam je Edge pokazao moć svoje prednje svjetlosne grupe koja je obasjavala inače slabo osvjetljene ceste u našoj državi.

Oduševila nas je i udobnost vožnje i lakoća kojom je Edge amortizovao sve neravnine na cesti, koju je doslovno "progutao" s obzirom da se put u Edgeu činio mnogo kraćim nego što je to zaista bio slučaj. Dvolitarski dizel motor od 200 i kusur konjiskih snaga odlično je odrađivao posao i bez problema vukao "grdosiju" koja je, čim je svanulo, nastavila plijeniti pažnju drugih vozača i svih onih koji bi ga ugledali na cesti.

Ni autoputevi u Hrvatskoj, Sloveniji i Austriji nisu bili veliki izazov za Fordov "tenk", a osjećaj vožnje u Edgeu se najbolje može opisati ukoliko se uporedi za plovidbom. Upravo taj osjećaj da plovite može biti i pomalo problematičan, dok se ne naviknete. Naime, u Edgeu se vožnja pri brizini od stotinjak kilometara na čas može, pogotovo onima koji su navikli voziti manje automobile, činiti kao vožnja od 60-ak kilometara na čas, pa je potrebno češće obratiti pažnju na pokazivač brzine.

Automatski mjenjač Edgea, u "normalnom" modu, ipak, može djelovati pomalo tromo, ali valja vući automobil takvih gabarita. Međutim, i to se riješi jednostavnim "preuzimanjem stvari u svoje ruke" i prebacivanjem u manju brzinu, npr. prilikom preticanja, pomoću odlično pozicioniranih ručica na volanu.

Treba dodati i da zamora po stizanju u Beč gotovo da nije bilo, s obzirom na veoma udobna sjedišta, dok automatsko podešavanje sjedišta vozača prilikom pokretanja vozila radi savršen posao. Također, pozicija vozača je odlična, a naslonjač za ruku dodatno olakšava vožnju na dužim relacijama.

Asistencije u vožnji su, također, radile odličan posao tokom puta, neke može i previše dobar posao. Automatsko paljenje dugih svjetala je funkcionisalo odlično, ali smo ga odlučili isključiti kako ne bismo smetali drugim vozačima.

Sa druge strane, Edge nas je bez greške zadržavao u našoj traci blagim "drmanjem" volana ukoliko bi jedan od točkova nagazio liniju. Signal koji bi vam autmobil prenio preko volana je bio taman takav da shvatite o čemu se radi, a da vas ne prepadne tokom vožnje. Signalizacija da ste se previše približili automobilu ispred je također funckionisala odlično.

Treba se osvrnuti i na zvuk motora koji je odlično izolovan u kabini (zvučna izolacija je uoptše vrlo dobra), a ipak dovoljno glasan da znate kada ste stisnuli papučicu gasa. Također, velika masa autmobila zna u pojedinim momentima davati osjećaj da će Edge svojeglavo nastaviti svoju putanju nošen inercijom bez obzira na vaše upravljanje. Ipak, to se nije dešavalo, a karoserija se nije "ljuljala" ni pri zavojima pri nešto većim brzinama.

Edge je ekipu SportSport.ba doveo do Beča trošeći na autoputu prosječno 7.5 litara, bez da se previše pažnje poklanjalo štedljivoj vožnji, što nas je iznenadilo s obzirom na gabarite vozila. I kada se stiglo na destinaciju, a i u povratku u BiH, Edge je nastavio privlačiti pažnju svojim moćnim izgledom.

Ni Bečlije nisu ostajale ravnodušne na naš bordo tenk i njegove felge od 20 inča bez obzira što je Beč prepun luksuznih terenaca prije svega renomiranih njemačkih proizvođača. Ipak, za Ford Edgeom su se svi okretali.

Model koji smo vozili je 20 TDCi, dizel, sa 230 konjskih snaga, automatik mjenjačem i pogonom na sva četiri točka, a njegova cijena je 120.000 KM.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi