Do početka nove sezone Formule 1 ostalo je još malo, a portal Sporsport.ba vam nudi priliku da upoznate sve ekipe koje ćemo gledati u najbržem cirkusu. Na red su stigli Renault, Red Bull i Toyota.
Renault
Svoj novi bolid Renault je predstavio 19.januara u portugalskom Portimau, a na predstavljanju je
u centru pažnje bio šef Flavio Briatore koji je išao kontra KERS-a, a da stvar bude zanimljivija,
Renault je prvi za VN Australije prijavio novi sistem. Bolid je novi, R29, pokreće ga motor RS27, a
prvo što se naravno može primijetiti na bolidu, jeste širok nos i visoko prednje krilo. Bolid je također opremljen novim mjenjačem sa 7 stepeni, dizajniranim maksimalno fleksibilno. Također na bolidu imamo nove boje, uz dosta žute prisutna je i narančasta, odnosno crvena, dok je sredina koju obilježava glavni sponzor ING je ostala bijela. Dobavljač ulja za ekipu Renaulta nije više Elf, već Total, ali i to ne bi trebala biti veća promjena jer i Elf i Total čine grupaciju Total Fina Elf. Na testiranjima Renault nije imao konstatne rezultate, jer je ekipa u periodu dok je vozio Piquet Jr.imala slabe rezulate, ali je situaciju uspijevao ispraviti Fernando Alonso. Prošle godine je Alonso bio sjajan u završnici, ove sezone svakako treba obratiti pažnju na Renault. U vozačkoj postavi su Fernando Alonso i Nelson Piquet, dok je test vozač Romain Grosjean.
Red Bull
Red Bull u ovu sezonu ulazi sa velikim ambicijama. I dalje je tu na raspolaganju Renault -ov V8 agregat. Međutim glavni adut Red Bulla nije motor, pa ni vozači toliko koliko glavni dizajner, a Red Bull ima vrhunskog, Adriana Neweya, koji je nacrtao jedan sasvim novi bolid, kao što je to uradio 1988. godine u McLarenu. U odnosu na prošlu godinu osim nekih sitnica oko mjenjača, sve je novo. RB5 zbog novih pravila izgleda uže od prethodnika, pogotovo na prednjem kraju gdje je nos sužen i podignut. Pored motora, Red Bull će ove godine korisiti i Renault-ov sistem kinetičke energije, ali za razliku od Renaulta koji ima najdeblji nos, Red Bull ima najtanji nos od svih predstavljenih bolida. U vozačkoj postavi tu je Mark Webber kojem će ove godine društvo praviti supertalentirani Sebastian Vettel koji je prošle godine napravio veliku senzaciju pobjedom na kišnoj VN Italije 2008. Test vozača je prema najavama trebao biti Brendon Hartley koji za sada nema licencu pa će ga zamijeniti David Coulthard. U ranoj fazi testiranja Red Bull je išao dobro, posljednji dobar rezultat u ovom mjesecu je napravio Vettel 12. marta u Jerezu kada je završio na četvrtom mjestu.
Toyota
Prvi put od kako gledamo Toyotu u Formuli 1, ova ekipa je poslovala sa gubitkom pa je malo nedostajalo da i ova ekipa krene stopama Honde. Prvi čovjek ove ekipe Tadashi Yamashina je obečao napokon ove sezone i jednu pobjedu koja bi svakako u životu ostavila Toyotu. Novi bolid dizajnirao je dvadesetpetogodišnji Atsushi Narita, Toyotin grafički dizajner, te se nadaju kako će TF109 biti jednako brz kao i ostali. Novi bolid Toyota priprema još od jeseni 2007. godine, a na bolidu se izdvaja duga peraja na poklopcu motora.Na testiranjima Glock je u dva navrata bio najbrži u Jerezu, a i u Barceloni su se držali vrha, što dodatno ohrabruje Yamashinu i ekipu. Vozačku postavu u Toyoti čine, Jarno Trulli i Timo Glock, dok je treći vozač Kamui Kobayashi koji će učestvovati i u utrkama GP2 Azija i GP2 seriji.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.