Rosberg otkriva razloge zašto Russell i dalje nema novi ugovor
George Russell i Nico Rosberg (EPA)

Mercedes u pregovorima

Rosberg otkriva razloge zašto Russell i dalje nema novi ugovor

Edah Hasanspahić

George Russell i Mercedes još uvijek nisu potpisali novi ugovor, a Nico Rosberg ima zanimljivu teoriju. Njemački šampion iz 2016. vjeruje da su finansije i obaveze prema sponzorima glavni kamen spoticanja. Toto Wolff tvrdi da nema dileme oko Russellove budućnosti, ali pregovori se odužili.

Mercedes je jasno stavio do znanja da želi zadržati Georgea Russella i novajliju Kimija Antonellija za sezonu 2026.

Ipak, iako su šef tima Toto Wolff i sam Russell više puta naglašavali nastavak saradnje, novi ugovor još nije potpisan.

Dugotrajni pregovori podigli su sumnje o Russellovoj budućnosti, posebno jer je Mercedes ranije razmatrao opciju dovođenja Maxa Verstappena.

Verstappen je na kraju ostao vjeran Red Bullu, ali pitanje Russellovog ugovora ostalo je otvoreno.

Nico Rosberg, svjetski prvak iz 2016. godine, smatra da se sve vrti oko novca i dodatnih obaveza.

Oglasi

"Užasno je pregovarati s Totom, on jednostavno nestane s planete kad želiš bolje uslove. Ne dozvoljava ti ni da pričaš s njim. Strašno je. Ja sam se mnogo patio," rekao je Rosberg za "The F1 Show".

Prema njegovim riječima, sada se situacija preokrenula.

"Ali sada George radi nešto slično Toto-u. Kao da se bori s njim njegovim vlastitim oružjem. Očigledno nije zadovoljan nekim stavkama u ugovoru. George je Mercedesov junior, pa sigurno neće imati platu kao Lando Norris, ni blizu, a George osjeća da je Lando njemu ravan."

Rosberg ističe da Russell vjeruje kako može voziti na Norrisovom nivou i osvajati trke i šampionate ukoliko ima konkurentan bolid.

"Zato mu naravno nije baš fer da je toliko daleko od Landove plate," dodao je Rosberg.

Oglasi

Osim plate, problem su i brojni dani obaveza prema sponzorima.

"Danas timovi imaju toliko sponzora koji ulažu ogroman novac, a jedini način da im se oduže je logo prostor i vrijeme vozača. Žele da njihovi klijenti upoznaju Georgea Russella, pa ga stalno koriste," pojasnio je Rosberg.

Naglašava da, iako javnosti to možda zvuči čudno, tolika količina sponzorskih dana za vozače može biti iscrpljujuća.

"Ne smijem reći da je to bolno jer će svi reći 'šuti, zarađujete ogroman novac, samo treba da odete na događaj, rukujete se i slikate', ali stvarno je naporno!"

Rosberg navodi i konkretne brojke koje pokazuju zašto Russell želi promjene.

"George tu takođe želi smanjenje, broj obaveza može narasti i do 60 dana u 356 dana. To je mnogo. A neki od tih 60 dana su podijeljeni na pola dana, pa to zapravo može biti i do 80 dana. To je puno, a mi samo želimo otići na Nordschleife i voziti GT3," rekao je Rosberg.

Sky Sports F1 komentator David Croft dodao je i svoj pogled na cijelu situaciju.

"Djelimično George razmišlja: 'Ja sam sada drugačiji vozač. Ja sam jači i bolji nego kada sam posljednji put potpisivao ugovor, vodim ovaj tim, posebno sada kad je Lewis [Hamilton] otišao, i zaslužujem da to bude prepoznato'," rekao je Croft.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi

Najnovije vijesti

Najčitanije iz kategorije