Sezona 2010

Starta nova sezona Moto GP-a

T. Hebib

Večeras, sa prvim slobodnim treninzima u Kataru, starta nova sezona najjačeg motociklističkog takmičenja na svijetu.

Kalendar:
Katar - 11. april
Japan - 25. april
Španija - 2. maj
Francuska - 23. maj
Italija - 6. juni
Britanija - 20. juni
Holandija - 26. juni
Katalonija - 4. juli
Njemačka - 18. juli
USA - 25. juli
Češka - 15. avgust
Indianapolis - 29. avgust
San Marino - 5. septembar
Aragon - 19. septembar
Malezija - 10. oktobar
Australija - 17. oktobar
Portugal - 31. oktobar
Valencia - 7. novembar
Ko će biti novi prvak, odlučiti će osamnaest ovosezonskih trka. Titulu iz prošle sezone brani veliki Valentino Rossi, a da li će je i uspjeti odbraniti ostaje da se vidi jer su ove godine (kao i prošle) veliki favoriti Casey Stoner i Rossijev klupski kolega, Jorge Lorenzo. Nesumnjivo je da će se između ove trojice i voditi najveća borba kao i prošle sezone, a može se reći da su Australac i Španac kumovali Doktorovoj tituli jer upravo su Lorenzove greške na nekim trkama i Stonerovo zdravstveno stanje zbog kojeg neko vrijeme nije nastupao otvorili Rossiju put ka najvišem postolju.

Naravno ne smijemo zaboraviti ni Danija Pedrosu koji vrlo lako, pogotovo ako ga zaobiđu povrede, može gore navedenom trojcu pomrsiti račune.

Od novih vozača u najjačoj klasi imamo par dobro poznatih imena iz nižih kategorija koji bi mogli ostvariti zapaženiji rezultat ove sezone. Marco Simoncelli, prvak u klasi od 250cc 2008 i trećeplasirani prošle godine, ove sezone pravi društvo Marcu Melandriju u San Carlo Gresini Hondi te  Hiroshi Aoyama, prošlogodišnji šampion u klasi 250cc. Tu su još i Hector Barbera, prošlogodišnji viceprvak te Aleix Espargaro koji već ima iskustva u MotoGP klasi.

Timovi i vozači:

Ducati Marlboro Team - Casey Stoner, Nicky Hayden
Fiat Yamaha Team - Valentino Rossi, Jorge Lorenzo
Interwetten Honda MotoGP - Hiroshi Aoyama
LCR Honda MotoGP - Randy De Puniet
Monster Yamaha Tech 3 - Colin Edwards, Ben Spies
Paginas Amarillas Aspar - Hector Barbera
Pramac Racing Team - Mika Kallio, Aleix Espargaro
Repsol Honda Team - Andrea Dovizioso, Dani Pedrosa
Rizla Suzuki MotoGP - Alvaro Bautista, Loris Capirossi
San Carlo Honda Gresini - Marco Melandri, Marco Simoncelli

Iz ove liste vidi se da je Kawasaki, kao što je i najavljeno, u potpunosti odustao od takmičenja tako da sad imamo samo četiri proizvođača - Ducati, Yamaha, Suzuki i Honda.

Što se tiče nižih kategorija, novost je ta, a to vjerujemo znaju svi koji prate ovo takmičenje, da klasa od 250cc više ne postoji i da ju je zamjenila nova klasa. Riječ je o Moto2 takmičenju. Obujam motora u ovoj klasi je 600 kubika. Svi imaju Hondine četverotaktne motore, a dobavljač guma je Dunlop.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.