Milijarda dolara bila je i više nego dovoljna da Formula 1 'izda' Rolexa
Foto: X/Tag Heuer semafor Formule 1

Novi zvančni mjeritelj vremena

Milijarda dolara bila je i više nego dovoljna da Formula 1 'izda' Rolexa

Edah Hasanspahić

TAG Heuer postaje zvanični mjeritelj vremena Formule 1  zamijenivši time dugogodišnjeg popularnog partnera Rolex.

Formula 1 je prije nekoliko minuta potvrdila kako će TAG Heuer, kao dio desetogodišnjeg ugovora s konglomeratom LVMH, preuzeti ulogu zvaničnog mjeritelja vremena, zamijenivši tako Rolexa na toj prestižnoj poziciji.

Ugovor s LVMH-om, vrijedan čak milijardu dolara, omogućit će prisustvo brojnih luksuznih brendova u Formuli 1, a TAG Heuer je prvi od njih.

Od 2025. godine, brendiranje ovog švicarskog proizvođača satova bit će vidljivo širom svijeta.

TAG Heuer nije novajlija u Formuli 1.

Od 1992. do 2003. godine bio je zvanični mjeritelj vremena, a prisutan je u sportu već 56 godina kao sponzor raznih timova i događaja.

Oglasi

Uključujući Red Bull Racing i čuvenu Veliku nagradu Monaka.

Predsjednik i izvršni direktor F1, Stefano Domenicali, pozdravio je povratak TAG Heuera u ovaj sport.

"Oduševljen sam što mogu poželjeti dobrodošlicu TAG Heueru kao zvaničnom mjeritelju vremena Formule 1 dok započinju novu etapu svoje duge povijesti u našem sportu", izjavio je Domenicali.

Luksuzni konglomerat LVMH već je uspostavio snažno prisustvo u svijetu sporta, uključujući sponzorstva Olimpijskih igara, Svjetskog prvenstva u fudbalu i NFL-a.

Njihov globalni ugovor s Liberty Medijom, vlasnikom F1, predviđa ulaganja u gostoprimstvo, promocije i ekskluzivne edicije, što dodatno jača poziciju Formule 1 kao platforme za luksuzne brendove.

Oglasi

Moet i Louis Vuitton, također u vlasništvu LVMH-a, očekuju se kao naredni partneri koji će se pridružiti ovom projektu.

Greg Maffei, tadašnji predsjednik Liberty Medije, istaknuo je kako ovaj dogovor spaja dvije globalne sile inovacije i kreativnosti.

TAG Heuer se neizostavno uklapa u svijet Formule 1, s obzirom na svoje vrijednosti preciznosti, inovacije i performansi.

Antoine Pin, izvršni direktor TAG Heuera, kazao je: "Čast nam je biti povezani s onim što definiše pobjednika: vrijeme."

Ova saradnja potvrđuje ambicije Formule 1 da postane vodeća platforma za luksuzne brendove, dok TAG Heuer nastavlja svoju dugu tradiciju u svijetu automobilizma.

Nova era Formule 1, s LVMH-om kao ključnim partnerom, počinje 2025. godine, otvarajući vrata za buduće inovacije.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi