Japanski gigant u Formuli 1 već od narednog vikenda
Toyota nazad u Formuli 1

Kroz partnerstvo s Haasom

Japanski gigant u Formuli 1 već od narednog vikenda · Zvanično

Edah Hasanspahić

Toyota se zvanično vraća u Formulu 1 po prvi put nakon 2009. godine, potpisujući tehničko partnerstvo sa timom Haas F1, koje stupa na snagu odmah.

Kao što smo prije nekoliko dana i najavili, Toyota i Haas su danas i zvanično objavili svoje tehničko partnerstvo.

Japanski gigant se vraća u Formulu 1 nakon 15 godina pauze, s obzirom na to da nisu učestvovali u sportu od 2009. godine.

U prethodnih osam sezona, kada su bili prisutni kao fabrički tim i dobavljač motora, ostvarili su 13 podijuma, a njihov najbolji rezultat u konstruktorskom šampionatu bio je četvrto mjesto.

Sada, kroz novo tehničko partnerstvo sa Haasom, Toyota se vraća na stazu s jasnim ambicijama za dalji napredak.

Cilj ovog partnerstva je da Haas unaprijedi svoj razvoj i konkurentsku poziciju unutar sporta, dok će Toyota kroz Formulu 1 razvijati vlastita znanja i vještine.„Izuzetno sam uzbuđen što su MoneyGram Haas F1 Team i Toyota Gazoo Racing uspostavili ovu tehničku saradnju,“ izjavio je šef Haasa, Ayao Komatsu.

Oglasi

„Imati globalnog lidera u automobilskoj industriji kao podršku i partnera koji će raditi uz našu organizaciju, dok istovremeno razvijaju i unapređuju vlastitu tehničku i inženjersku ekspertizu – to je partnerstvo sa očiglednim obostranim koristima.“

Komatsu je naglasio da će mogućnost korištenja resursa i znanja Toyote Gazoo Racing biti ključna u razvoju tima, dok će njihove tehničke i proizvodne procedure biti neprocjenjive za Haasov napredak.

O ovome smo pisali i nekoliko dana ranije, gdje smo pominjali i principe na kojima će se zasnivati ova saradnja. O značaju samog projekta govorio je i šef Haas ekipe.

„Ovo partnerstvo će nam omogućiti da dodatno povećamo našu konkurentnost u Formuli 1, a zauzvrat, Toyota će imati priliku da potpuno iskoristi i unaprijedi svoje interne inženjerske sposobnosti,“ dodao je Komatsu.

Oglasi

„Posebno mi je drago što smo imali podršku ključnih ljudi u Formuli 1 i našeg dugogodišnjeg partnera, Scuderia Ferrari,“ naglasio je Komatsu.

Haas je ranije ove sezone objavio da nastavljaju svoju saradnju sa Ferrarijem, a novi sporazum sa Toyotom donosi dodatne benefite za oba tima.

„Zajedno sa Geneom Haasom, želim zahvaliti Stefano Domenicaliju (CEO – Formula 1) i Fredu Vasseuru (Team Principal – Scuderia Ferrari) na njihovoj podršci, kao i Akio Toyodi (predsjednik – Toyota Motor Corporation), Tomoya Takahashiju (predsjednik – Gazoo Racing Company) i Masaya Kajiju (projekt menadžer – Gazoo Racing Company).“

„Svi u MoneyGram Haas F1 Teamu nestrpljivo iščekuju rezultate ove saradnje i jedva čekamo da krenemo s ispunjavanjem zajedničkih ambicija.“

Predsjednik Toyota Gazoo Racinga, Tomoya Takahashi, dodao je:

Oglasi

„Sa zadovoljstvom objavljujemo da su MoneyGram Haas F1 Team i Toyota Gazoo Racing zaključili osnovni sporazum o tehničkom partnerstvu, što će omogućiti razvoj Haasovih bolida.“

Takahashi je izrazio zahvalnost Geneu Haasu, Ayao Komatsuu, Stefano Domenicaliju i Fredu Vasseuru na izuzetnoj saradnji i razumijevanju u ovoj kolaboraciji.

„Natječući se zajedno sa Haasom na vrhuncu motosporta, cilj nam je da unaprijedimo vozače, inženjere i mehaničare, dok jačamo sposobnosti oba tima – i Haas F1 Team-a i Toyota Gazoo Racinga. Također, želimo doprinijeti razvoju motosporta i automobilske industrije.“

Ovaj dogovor je zvanično objavljen na Fuji International Speedway, stazi u vlasništvu Toyote, a Toyota Gazoo Racing brendiranje će se vidjeti na Haasovim bolidima, koje voze Nico Hulkenberg i Kevin Magnussen, počevši od narednog vikenda na Velikoj nagradi SAD-a u Austinu.

Haas trenutno zauzima sedmo mjesto u konstruktorskom šampionatu, sa samo tri boda zaostatka za Red Bull Racingom u borbi za šestu poziciju

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi