Jedan od onih vozača koji je ugodno iznenadio na utrci u Japanu je svakako Kamui Kobayashi koji je nakon nesreće vozača Toyote Timo Glocka dobio priliku da osjeti draž Formule 1 i to u pravom smislu riječi. Na kraju je zauzeo deveto mjesto, ali je ostao upamčen kao vozač koji je vodio pravi duel sa Jensonom Buttonom.
S obzirom da čelnici Toyote nisu zadovoljni vozačkom postavom Trulli - Glock postavlja se pitanje
je li Kobayashi nastupom u Brazilu osigurao svoje mjesto naredne godine u jednom od dva Toyotina bolida.
Predsjednik Toyotine F1 ekipe John Howett je dosta pohvalno govorio o Kobayashiju nakon utrke u Brazilu, ali je spomenuo neiskustvo, što je sasvim normalno.
'' Kamui je napravio odličan posao na Interlagosu, pretekao je Fisichellu, suprostavio se Buttonu. Naravno još je rano govoriti o eventualnom angažmanu Kobayashija, ali treba reći da ozbiljno razmišljamo o ovom vozaču, s obzirom na ono što je pokazao u prvoj utrci. Ipak treba priznati da je imao problema sa gumama koje nije uspijevao zadržati na potrebnoj temperaturi što pripisujemo neiskustvu''.
Kamui Kobayashi je rođen 13.septembra 1986.godine i ove godine je stigao do naslova prvaka u GP2 Azija seriji, dok je 2005.godine bio najbolji u Eurocupu Formule Renault odnosno Formule Renault u Italiji
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.