U Renaultu priznaju težinu problema

Puno posla očekuje Renault

Prva dva - tri dana se uglavnom pričalo o problemima sa baterijama odnosno ERS sistemom ekipa koje koriste Renaultove motore, dok je nakon završetka četvrtog dana Rob White direktor Renault Sporta, priznao kako sa motorima nešto nije u redu.

U Renaultu priznaju težinu problema

Bolidi sa Renaultovim motorima prešli su ukupno 151 krug, što je puno manje u poređenju sa bolidima koji na raspolaganju imaju Ferrarijeve ili Mercedesove motore. Najbrži krug Renaulta je pet sekundi sporiji od Ferrarijevog.

" Nismo odradili previše krugova je nismo dostigli određen nivo performansi. Ono što mogu u ovom trenutku reći jeste da su naši problemi vezani za cijeli sistem. Problem je puno složeniji i potrebna je kompletna kontrola mnogih sistema i podsistema. Prvo nije funkcionisao podsistem vezan za energetsku jedinicu koja se opet nije odnosila na baterija ni na njen rad. Nakon toga pojavio se problem sa turbo motorom i povratom kinetičke energije. Nažalost, mi smo vjerovali da je početna konfiguracija motora dobra za rad na stazi, ali očito nije tako. Razlike između onoga što smo imali u laboratoriji i samoj stazi su velike" priznao je Rob White.

Komentari (0)

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.