Rijetki se uopšte danas sjećaju perioda kada je minhenski Bayer nosio neku drugu sportsku marku, izuzev najpoznatijeg sportskog brenda - Adidasa.
Ipak, najnovija vijest vezana za Bayern i poznatu sportsku kompaniju katapultirat će bavarski klub u najviše sfere sportskog ali i privrednog života kako u Njemačkoj, tako i u svijetu. Naime, Adidas je odlučio da s aktuelnim prvakom Njemačke, koji je već ovjerio svoju 25. šampionsku titulu produži sponzorski ugovor koji je trajao do 2020. godine.
Iako je aktuelni ugovor važio još u narednih gotovo pet godina iz kompanije čiji su zaštitni znak “tri pruge” i koja je vlasnik određenog dijela dionica Bayerna odlučili su da s rekordni šampionom Njemačke potpišu novi mega-ugovor.
Adidas će Bayernu do 2030. godine za nošenje njigove uopreme isplatiti nevjerovatnih 900 miliona eura, što znači da će umjesto dosadašnjih 25 Bavarci po sezoni od Adidasa dobijati 60 miliona eura.
Novi ugovor bavarskom timu neće donijeti ugovor kakav ima Manchester United (100 miliona eura po sezoni), a razlog za to jeste da je engleski tim klub broj jedan kada se radi od azijskom tržištu.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.