Manchester United veći brend od Coca Cole
Manchester United je sada veći brend od Coca Cole, kako procjenjuju eksperti za marketing.
Samo su Google, Apple, BBC, Dyson i Facebook poznatiji u svijetu kao brendovi, a marketinški stručnjaci stavljaju Manchester United ispred Coca Cole i Microsofta.
Procjenjuje se da Manchester United ima oko 333 miliona fanova, od čega 92 miliona samo u Aziji, što je vjerovatno i jedan od razloga zbog kojeg Englezi prave azijsku turneju, prije početka sezone u Premiershipu.
Klub je srušio barijeru od 100 miliona funti zarade, a vrijednost Manchester Uniteda kao brenda, se procjenjuje na 412 miliona funti.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.