Manchester United veći brend od Coca Cole

Manchester United je sada veći brend od Coca Cole, kako procjenjuju eksperti za marketing.

Samo su Google, Apple, BBC, Dyson i Facebook poznatiji u svijetu kao brendovi, a marketinški stručnjaci stavljaju Manchester United ispred Coca Cole i Microsofta.

Procjenjuje se da Manchester United ima oko 333 miliona fanova, od čega 92 miliona samo u Aziji, što je vjerovatno i jedan od razloga zbog kojeg Englezi prave azijsku turneju, prije početka sezone u Premiershipu.

Klub je srušio barijeru od 100 miliona funti zarade, a vrijednost Manchester Uniteda kao brenda, se procjenjuje na 412 miliona funti.

Zaprati Manchester United, dodaj ga u MOJE TEME i ne propusti nijednu bitnu informaciju iz svog kluba. Klikni:
Manchester United Moje Teme
Ovaj ili neki drugi klub možeš dodati ili ukloniti sa liste klubova koje pratiš na stranici MOJI KLUBOVI. Lige koje pratiš uredi na stranici MOJE LIGE

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.