Barcelona je, u saradnji s Viberom, odlučila omogućiti svim svojim navijačima da učestvuju u izboru za najboljeg igrača utakmice.
Naime, poznato je da je kompanija Rakuten, generalni sponzor Barcelone, vlasnik popularne aplikacije Viber, pa su ova dva velika "brenda" odlučila udružiti snage. U Barcin zvanični chat bot je od 9. septembra uvrštena i mogućnost izbora BarcaViber igrača utakmice, pa svi simpatizeri ovog kluba mogu učestvovati u biranju najboljeg pojedinca Barce u nekom susretu.
Svaki put kada Barcelona bude igrala, navijači i korisnici Vibera će moći birati između šest ponuđenih fudbalera i izabrati najboljeg na tom susretu.
Po završetku sezone igrač sa najviše dobijenih glasova će biti nagrađen nagradom "BarcaViber igrač sezone", a korisnici Vibera koji najviše puta pogode ko će biti igrač utakmice, također, će biti u izboru za nagrade.
Promo
U novoj opremi do novih uspjeha
Za fudbal i futsal: Mozzart uz KMF Derventa i FK Radnički Zvornik
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.