Tri miliona ljudi u 32 fan zone

Hladan Carlsberg za vrelu atmosferu

Tri miliona ljudi u 32 fan zone

Kompanija Carlsberg je postavila 32 Carlsberg parka zabave širom zemalja domaćina EURO 2008 u kojima će milioni najvatrenijih ljubitelja fudbala rashladiti vrelu fudbasku atmosferu uz kriglu „vjerovatno najboljeg piva na svijetu“ i propratiti najuzbudljivije minute evropskog fudbalskog spektakla.

Kompanija je sa svojim najpoznatijim brendom Carlsberg zvanični sponzor ovogodišnjeg Evropskog prvenstva u fudbalu koje je u toku i traje do 29. juna u Austriji i Švajcarskoj.

Osam Carlsberg „fan“ parkova je raspoređeno u gradovima domaćinima fudbalske groznice Beču i Bazelu dok će ih u ostalim gradovima biti dvadeset i četiri. Parkovi zabave pojedinačno mogu uslužiti više od 50.000 ljudi dnevno. Navijačke zone predstavljaju pozitivno iskustvo za navijače iz cijele Evrope – praćenje utakmica uz mnogo dobrog raspoloženja bez nasilja i uobičajenih navijačkih sukoba. Navijačke zone su uspješne naročito kada su u pitanju promjenljive vremenske prilike na koje niko ne može uticati.

Do kraja EURO 2008 očekuje se ukupna posjeta od pet do osam miliona fudbalskih fanova tokom 23 dana prvenstva, a više od 1.500 frižidera će osiguravati ledeno hladan Carlsberg na svim stadionima, fan parkovima i hotelima.

Samo austrijsko tržište, Carlsberg je do sada snabdio sa 27.000 hektolitara piva što je transportovano sa osam vozova i ukupno 140 vagona iz Carlsbergove pivare u Švicarskoj. Za to vrijeme u Švicarskoj je u punoj funkciji više od 50 pokretnih barova. Prodaja po gledaocu na stadionima porasla je za čak 50 posto u poređenju sa Portugalom 2004. godine, najvećim dijelom zahvaljujući poboljšanom nivou usluge i većoj efikasnosti na prodajnim mjestima na stadionima.
Posmatrano u ukupnim količinama, prodaja Carlsberga je veća za 28 posto nego 2004. godine, iako su stadioni u Austriji i Švicarskoj manji nego u Portugalu (ukupno imaju 200.000 sjedišta manje).

Statistički podaci svjedoče da je Carlsberg dobio veoma povoljne reakcije van Austrije i Švicarske, naročito iz Njemačke, Poljske, kao i u zemljama Jugoistočne Evrope gdje je Carlsberg, također, prisutan.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.