Branislavu Trifunoviću prošao tiket, novac namijenio Gerontološkom centru

Listić poznatog glumca vrijedio 1.631,50 KM

Branislavu Trifunoviću prošao tiket, novac namijenio Gerontološkom centru

Sponzorski tekst

Glumac Branislav Trifunović pokazao se kao uspješan prognozer rezultata sportskih mečeva i u okviru društveno odgovorne akcije kompanije Mozzart „Humanitarni tiket u podne“ zaradio čak 1.631,50 KM. 

Popularni glumac odlučio je da osvojeni novac usmjeri ka Gerontološkom centru Banja Luka. Iz ove ustanove, koja je jedna od najstarijih u regionu kada je riječ o brizi o osobama starije životne dobi, ističu da im je kompanija Mozzart ukazala veliku čast time što je za primaoca donacije izabrala upravo ovaj Gerontološki centar

"Osim kompaniji Mozzart, zahvalni smo i glumcu, gospodinu Banu Trifunoviću. Ovim gestom su pokazali da postoje kompanije i pojedinci koji misle o starim i nemoćnim osobama. Pored toga što nam je novac zaista važan, ova donacija za nas ima u veliku simboličnu vrijednost, jer neko misli o nama, rekao je Vinko Jolić, direktor Gerontološkog centra Banja Luka. On je dodao da je u poznim godinama, kada ljudi često ostaju sami, bespomoćni i bolesni, pomoć i podrška za njih od presudne važnosti.

Gerontološki centar s tradicijom dužom od 70 godina već decenijama pokazuje samo primjere dobre prakse u radu sa starijim osobama, što potvrđuju razna priznanja i saradnja sa sličnim organizacijama u regionu, ali i u svijetu.

Osim toga, ustanova je i edukativni centar za praktičnu obuku budućih njegovatelja...

Mozzartov humanitarni karavan, koji kroz Srbiju uspješno putuje skoro dvije godine, krajem 2017. godine stigao je i do nas. Naime, kompanija MOZZART svakog dana obezbjeđuje ulog od 50 konvertibilnih maraka za sastavljanje humanitarnih tiketa, a eventualni dobitak se
usmjerava ka organizacijama i ustanovama u Republici Srpskoj.

"Ponosni smo što je akcija „Humanitarni tiket u podne“ nedavno ugostila i svog jubilarnog, 700. poznatog kladioničara. Trudimo se da kao regionalni lider u svojoj oblasti budemo predvodnici i kada je u pitanju briga o čitavoj društvenoj zajednici. Zbog toga su plemeniti listići kompanije Mozzart krajem prošle godine prevazišli granice Srbije i stigli i u Republiku Srpsku. Nastavit ćemo da starima, bolesnima i mnogima kojima je pomoć neophodna dokazujemo da nisu zaboravljeni", istakla je Tamara Kantar iz kompanije Mozzart.

U okviru društveno odgovorne akcije kompanije MOZZART „Humanitarni tiket u podne“, devet plemenitih kladioničara koji su bili uspješni u prognoziranju ishoda sportskih mečeva, za četiri mjeseca su usmjerili 3.752,00 KM prema humanitarnim organizacijama i ustanovama širom zemlje.

Među njima su Udruženje „Mozaik prijateljstva“ Banja Luka, Udruženje „Kolijevka“ Gacko, humanitarna organizacija „Partner“ Banja Luka, Dom za starija lica „Zlatni lug“ Derventa, Dom za penzionere i stara lica Lukavica-Istočno Sarajevo, Gerontološki centar
Banja Luka...

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi

Najnovije vijesti