I dalje među najboljima

Mégane Renault Sport

I dalje među najboljima

SportSport.ba

Možda smo očekivali da će biti snažniji, ali to svakako nije razlog da se ne oduševimo posljednjim u seriji fantastičnih automobila koje potpisuje Renoov sportski odjel.

Piše: Elmir Tozo

Pred nama (i vama) je najnoviji Renault Megane RS koji će, sve su prilike, bez problema nastaviti tradiciju koja je nekada davno započeta sa automobilom R8 Gordini. Na stranu nepodopštine zbog kojih je iz svijeta elitnog motorsporta protjeran dojučerašnji šef Renoove F1 ekipe, Flavio Briatore, ali već na prvi pogled vidi se da RS svoje korijene vuče iz Renoovog ogromnog višedecenijskog trkačkog iskustva. Uz fleksibilni trostepeni ESP, „onboard“ telemetriju, dvije opcije ovjesa (Sport & Cup), mehaničku „šperu“ i mnoge druge detalje apsolutno nema sumnje da će i ovaj RS svojim dinamičkim osobinama „u akciji“ na Nürburgringu posramiti mnoge konkurente, onako kako je to (u)radio njegov prethodnik Mégane R26.R.

Bez obzira na odabir šasije, 18 ili 19-inčne točkove, Mégane RS uvijek pokreće dvolitarski četverocilindrični viševentilski turbo-motor (F4Rt) snage 250 KS (što je za 20 „konja“ više od motora iz modela R26), a za efikasno kočenje brinu beskompromisne 4-klipne Brembo kočnice. Vrijedna spomena je činjenica koja kaže da je motor, u fazi testiranja, u ekstremnim „živim“ uslovima bez problema „izvrtio“ više od 300.000 kilometara.

Prije odluke o kupovini, najnoviji Mégane RS može se „isprobati“ u najnovijem izdanju kompjuterske simulacije 'Need for Speed Shift'. U Renault Sport tvrde da auto od 0 do 100 km/h stiže za 6,1 sekundu, a maksimalna brzina iznosi 250 km/h.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.