I mi svoju fotografiju za Ferrarija imamo

I mi svoju fotografiju za Ferrarija imamo

K. Kurtović

Ferrari je, vjerovatno u želji da mirno okonča testiranja, medijima poslao zvanične fotografije svog novog modela u najprodavanijem segmetnu, ipak ima nečeg posebnog u slučajnom susretu sa novim Ferrarijem 458 Italia, pogotovo kada se radi o zamaskiranom prototipu.

Fotografija našeg saradnika Nine je nastala prethodne sedmice, u okolini Maranella (što teško da će bilo kome biti iznenađenje), a ovom prilikom vam donosimo i zvanične fotografije. Ako mislite da je izgled ono što čini ovaj auto spektakularnim, moramo vas iznenaditi.

Naime, čini se da su ovaj put u Ferrariju zapravo nadmašili sami sebe i da su, jednako kao što je osoba duboko involvirana u razvoj novog modela, Michael Schumacher to često radio, ovaj put svu moguću konkurenciju potukli do koljena, brutalno i silovito. I to srcem svakog Ferrarija, njegovim motorom. Jer, V8 zapremine 4,5 litara koji sa lakoćom daje nevjerovatnih 570 KS, pri 9000 obr/min, je nešto što izaziva žmarce, jače nego sam zvuk tog motora.


















Ako vam nije jasno o čemu je riječ, dodajmo da je "stari" F430 ima 87 KS manje iz 4,3 litarskog motora, a ovih 570 KS je čak 67 KS više nego što je isporučivao također 4,3 litarski V8 iz skoro pa trkećeg F430 Scuderia. Uz motor idu i zastrašujuće performanse, 3,3 sekunde za ubrzanje 0-100 km/h je brže nego što to radi Zonda F Clubsport ili sasvim na nivou monstruoznog bika, Murcielaga LP670-4 Super Veloce, dok odnos snaga/težina od 407 KS/1000 kg nagovještava čudesna vremena na stazama.

Jer, ne treba ni spominjati da uz motor Ferrari isporučuje samo najbolje među ostalim komponentama, počevši od 7-stepenog mjenjača sa dvije lamele, karbonsko-keramičkih Brembo kočnica koje ga zaustavljaju za svega 32,5 metara sa 100 km/h, pa do konačnog rješenja šasije i ovjesa, u koje je (opet) duboko involviran bio sam Schumacher. Specifična snaga od 124 KS po litri zapremni je podatak koji iz temelja mijenja sve ono što smo znali o mogućnostima za razvoj velikolitražnih motora V8 i V10 konfiguracije.

I sve to u autu kojeg u Maranellu smatraju svojim osnovnim modelom, ispod kojeg je samo tzv. baby-ferrari, model California!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.