Novi PEUGEOT 308, tehnološka ofanziva

Novi PEUGEOT 308, tehnološka ofanziva

Sponzorski tekst

PEUGEOT je počeo sa drugim dijelom priče svog najprodavanijeg modela, koji je od lansiranja do danas proizveden već u više od 760.000 primjeraka. Novi PEUGEOT 308 je predstavnik najnovije sage, čiji motiv je neprestana težnja ka izvrsnosti.

Potpuno novi PEUGEOT 308 je sa svojim najnovijim tehnologijama, koje su spojene u novoj izvedbi sa još izražajnim slogovnim potezima, jedan od glavnih graničnika u prodoru marke PEUGEOT na tržište vozila višeg cjenovnog razreda. 

Napredna ponuda funkcija za uspostavljanje veze, koje su odlučno usmjerene u budućnost, od sada je još bogatija zahvaljujući sistemu Mirror Screen. Naime, ugrađeni telematski sistem je dobio ekran s kapacitativnom tehnologijom i povezivom 3D navigacijom. 

Novi PEUGEOT 308 je opremljen svim sistemima za pomoć u vožnji koji su nedavno bili predstavljeni s novim sportskim terenskim vozilima, PEUGEOTOM 3008 i PEUGEOTOM 5008. Sa ovim novim sistemima se više nego očito svrstava među najkonkurentnije modele na tržištu. 

Za novog PEUGEOTA 308 je od sada dostupna ponuda pogonskih sklopova kakvih do sada u njegovom segmentu još nije bilo. Novi 8-stupanjski automatski mjenjač, koji se ugrađuje zajedno s dizelskim motorom BlueHDi 180 S&S, i inovativni dizelski motor BlueHDi 130 S&S, koji uveličavaju vozne karakteristike novog PEUGEOTA 308. Sa svojim učinkovitim novim motorima PEUGEOT prijevremeno ispunjava zahtjeve emisijskog standarda Euro 6.c sa novim sistemima protiv zagađivanja za benzinske i za dizelske motore.

Izrazito dinamičan oblik karoserije

Za novog PEUGEOTA 308 je karakterističan pročišćen i elegantan stil koji je zajednički svim šestim nivoima opreme: Access, Active, Allure, GT Line, GT i GTi. Njegove gabaritne dimenzije nude uravnotežene odnose kako kod limuzinske verzije tako i kod izvedbe SW. Zahvaljujući kratkim prevjesima novi PEUGEOT 308 je izuzetno podesan za upravljanje. Čiste linije koje optimalno odgovaraju mehaničkom sklopu izražavaju robustan i dinamičan izgled.

Na prednjem dijelu se poklopac motornog prostora s horizontalnim linijama rasprostire iznad vertikalno ugrađene ukrasne maske. Sve izvedbe iz izbora imaju na sredini maske simbol lava, a ime marke je uklesano u njegovu gornju ukrasnu letvicu. Kod svih nivoa opreme u prednje farove su ugrađene LED diode koje ocrtavaju oštar pogled novog PEUGEOTA 308. Novi halogenski farovi s modulom elipsastog oblika dostupni su kod prva tri nivoa opreme. Bogatije opremljene izvedbe GT Line, GT i GTi imaju osvjetljenje s tehnologijom Full LED.

Za novog PEUGEOTA 308 je odbojnik dostupan u dvije izuzetno dinamične verzije koje naglašavaju njegov karakter: jedna verzija za izvedbe Access, Active i Allure, a druga za izvedbe GT Line, GT i GTi. Hlađenje motora osiguravaju tri velika otvora na donjem dijelu. U bočnim otvorima su ugrađene prednje maglenke.

Za novog PEUGEOTA 308 s nivoom opreme Allure su dostupne tri nove vrste aluminijskih felgi: 

serijski: 16-inčne felge "ZYRCON". Ova felga postiže izuzetan koeficijent zračnog otpora (Cx). Time značajno doprinosi učinkovitosti i posljedično manjoj potrošnji goriva.

uz doplatu: nove dvobojne 16-inčne felge "JADE" s dijamantnom obradom,

uz doplatu su još uvijek dostupne 18-inčne dvobojne felge "SAPHIR BLACK" s dijamantnom obradom. 

Da bi se u novog PEUGEOTA 308 ugradili nove motore Euro 6.c bilo je potrebno da se promijeni oblik poklopca nalivnog otvora za gorivo: umjesto prijašnjeg okruglog oblika, poklopac je sada pravokutni, što je omogućilo ugradnju otvora za dolijevanje tekućine AdBlue®.

Zadnja svjetla u obliku tri lavlje kandže od sada su stalno osvijetljena. Limuzina sa petoro vrata ima tamniju masku svjetala što naglašava dinamičnost vozila.

Za novog PEUGEOTA 308 će od lansiranja dalje biti dostupno deset boja karoserije, između ostalih i jedna nova: bež Pyrite koja će zamijeniti sivu Aluminium. Legendarna izvedba GTi bit će dostupna u novom ekskluzivnom izgledu "Coupe Franche" s kontrastnim prijelazom između plave boje Magnetic i crne Perla Nera.

Raskošno i pročišćeno vozačevo mjesto po uzoru na pilotsku kabinu

Usprkos velikom uspjehu pročišćena unutrašnjost novog PEUGEOTA 308 bila je ponovo promijenjena, a pri tom je naravno očuvala sve svoje prednosti:

ekskluzivno vozačevo mjesto zahvaljujući PEUGEOT i-Cockpitu®. Kompaktan volan i instrument tabla u visini očiju pružaju do sada još nedoživljene osjećaje u vožnji. 

nova ručica mjenjača automatskog mjenjača Shift and Park by wire kod modela EAT8,

nov ekran na dodir s kapacitativnom tehnologijom preko kojeg između ostalog upravljamo klima uređajem i povezivim navigacijskim sistemom 3D TomTom® Traffic,

beskompromisna kvaliteta materijala i završna obrada,

nove vrste presvlaka kod dva nivoa opreme:

Active: tkanina Meco Mistral sa sjedalima klasičnog oblika,

Allure: materijal TEP/tkanina Oxford sa sjedalima dinamičnog oblika (dostupno s kombinacijom unutrašnjosti Mistral ili Guérande).

Povezivanje i telematski sistem

Od nivoa opreme Active dalje novi PEUGEOT 308 je opremljen s ekranom na dodir najnovije generacije. Zahvaljujući kapacitativnoj tehnologiji je veoma odzivan i jednostavan za upotrebu po uzoru na većinu pametnih telefona. Nalazi se u idealnom položaju u predjelu središnjih zvučnika i usmjeren je prema vozaču, čime mu omogućava jednostavno očitavanje informacija i brz pristup funkcijama koje nudi.

Navigacija 3D sa glasovnim prepoznavanjem kod novog PEUGEOTA 308, koji ima uspostavljenu vezu sa sistemom TomTom® Traffic, optimalno pojednostavljuje vaša putovanja s obzirom na uvjete u prometu, a pored toga vam u stvarnom vremenu posreduje informacije o vremenu, benzinskim servisima ili raspoloživim parkirnim mjestima. Zahvaljujući zajednici TomTom® korisniku se mogu na ekranu prikazati i oblasti na kojima se povremeno pojave rizične ili opasne situacije. Usluga je dostupna kao plativa opcija.

Novi PEUGEOT 308 je dobio funkciju Mirror Screen s kojom može korisnik udvostručiti sadržaj sa ekrana svog pametnog telefona na ekranu na dodir vozila i na taj način učinkovitije iskoristiti kompatibilne aplikacije! U vrijeme kada je pametni telefon zapravo postao naša produžena ruka, funkcija Mirror Screen nam više nego ikada do sada omogućava neprekidnu upotrebu u vozilu. Pobrinuto je i za sigurnost, tako da možete telefon pospremiti u pretinac središnjeg naslona za ruke bez da bi pri tom bili uskraćeni za svoje omiljene aplikacije. Svim funkcijama možete upravljati glasovnim komandama i to jednim samim pritiskom na taster koji se nalazi na krajnjem dijelu ručice za uključivanje pokazivača smjera. Funkcija za prepoznavanje govora s korištenjem aplikacije pametnog telefona (S-Voice Android i Siri Apple) vam omogućava obavljanja telefonskih poziva, pisanje tekstualnih poruka ili diktiranje adrese za navigacijski sistem. Ova ponuda "triple play" je kompatibilna s protokolima Mirror Link®, Android Auto® i Apple CarplayTM. 

Sistemi za pomoć u vožnji najnovije generacije

Novi PEUGEOT 308 je opremljen sistemima za pomoć u vožnji posljednje generacije koji su bili nedavno predstavljeni sa novim sportskim terenskim vozilima, PEUGEOTOM 3008 i PEUGEOTOM 5008. 

Active Safety Brake i Distance Alert

Funkcija Distance Alert (upozorenje na opasnost od sudara) upozorava vozača o nadolazećoj opasnosti od sudara s vozilom koje vozi ispred njega ili pješakom koji se nalazi u području detektiranja.

Ako vozač nakon upozorenja ne pritisne papučicu kočnice dovoljno brzo, sistem za automatsko kočenje u nuždi (Active Safety Brake) odmah posreduje. Zbog drastičnog smanjenja brzine vozila možemo izbjeći ili osjetno smanjiti opasnost od sudara. Sistem prepoznaje zaustavljena registrirana vozila ili vozila koje voze u istom smjeru, a također i pješake na voznoj traci. Ne prepoznaje bicikle, motore, životinje i predmete na cesti.

Uvjeti za djelovanje sistema za automatsko kočenje u nuždi novog PEUGEOTA 308 su:

kada prepozna neko drugo vozilo koje je u pokretu: brzina između 5 km/h i 140 km/h,

kada prepozna zaustavljeno vozilo: brzina manje od 80 km/h,

kada prepozna pješaka: brzina manja od 60 km/h.

Aktivno upozorenje na nenamjernu promjenu vozne trake

Upozorenje na nenamjernu promjenu vozne trake je sistem koji pomoću kamere za prepoznavanje isprekidane odnosno neisprekidane crte prepoznaje nenamjernu vožnju preko uzdužne podne oznake kojima su odvojene vozne trake. Ako vozaču popusti koncentracija, a vozilo se kreće brzinom iznad 80 km/h, sistem će aktivirati zvučni signal i vizualno upozorenje.

Pri brzini između 65 i 180 km/h aktivno upozorenje na nenamjernu promjenu vozne trake pri tom aktivira i popravak smjera vožnje: čim sistem otkrije opasnost od nenamjernog prekoračenja podne crte, volan se postepeno okrene u pravu smjer da bi vozilo održao na trenutnoj voznoj traci. A kada vozač želi zadržati prvobitnu smjer vožnje, mora samo čvrsto zadržati volan. Sistem se automatski isključi kada vozač skrene na drugu voznu traku s uključenim pokazivačima smjera.

Vozač može isključiti sistem pritiskom na taster koji se nalazi lijevo od volana. Taster je potrebno zadržati pritisnut nekoliko duže. Kada je sistem isključen, na tasteru zasvijetli narančasta LED dioda.

Upozorenje na vozačevu nepažnju

Novi PEUGEOT 308 je serijski opremljen s upozorenjem o trajanju vožnje: nakon dva sata neprekidne vožnje pri brzini iznad 65 km/h, zvučni i vizualni signal će vas upozoriti da morate napraviti pauzu.

Sistem dopunjava i funkcija za upozorenje na vozačevu nepažnju. Vozilo analizira svoju smjer vožnje pomoću kamere na gornjem dijelu vjetrobranskog stakla. Sistem ocjenjuje stanje vozačeve pažnje preko utvrđivanja odstupanja u smjeru vožnje uzimajući u obzir podne oznake. Na osnovu toga se mogu aktivirati zvučna i vizualna upozorenja različnih stupnjeva (na primjer: "Budite pažljivi!" ili "Napravite pauzu.").

Automatsko prebacivanje dugih svjetala

Kamera koja je ugrađena na gornjem dijelu vjetrobranskog stakla analizira izvore svjetlosti i s obzirom na svjetlost i uvjete u vožnji automatski prebacuje sa dugih na kratka svjetla. Na taj način brine za optimizaciju vremena vožnje s dugim svjetlima bez zasljepljivanja putnika u drugim vozilima.

Prepoznavanje prometnih znakova za ograničenje brzine i preporučena brzina

Kamera u gornjem dijelu vjetrobranskog stakla omogućava detekciju i prepoznavanje prometnih znakova za ograničenje i prestanak ograničenja brzine te njihov prikaz na instrument tabli. Sistem uzima u obzir podatke o ograničenjima brzine koji su sačuvani u mapama navigacijskog sistema. Sistem ne prikazuje posebna ograničenja brzine poput ograničenja za teretna vozila. Sistem dopunjava i mogućnost korištenja preporučenog ograničenja brzine: vozač se može odlučiti da želi prilagoditi zadanu brzinu vozila ograničenju koje očita kamera. Dovoljan je pritisak na dugme "MEM" tempomata/limitatora hitrosti.

Prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop (s automatskim mjenjačem) ili s funkcijom 30 km/h (s ručnim mjenjačem)

Vozilo je opremljeno radarskim mjeračem koji je ugrađen u sredini prednjeg odbojnika i ima domet od 150 metara. Prilagodljivi tempomat nudi dvije funkcije:

automatsko održavanje brzine vozila kod vrijednosti koju je programirao vozač

automatsko prilagođavanje razdaljine prema vozilu ispred vas. Mogu se odabrati tri stupnja: 

Sistem prepozna vozilo koje vozi ispred njega u istom smjeru. Brzinu vozila automatski prilagođava vozilu koje vozi ispred, pri čemu se poslužuje motornom kočnicom i kočionim sistemom (u tom slučaju se upale stop svjetla):

ako vozilo ispred njega vozi sporije, sistem uspori ili čak u potpunosti zaustavi vaše vozilo zahvaljujući regulaciji brzine s funkcijom Stop,

ako vozilo ispred njega ubrzava ili promjeni voznu traku, tempomat postepeno ubrzava da ponovo uspostavi programiranu brzinu,

ako vozač uključi pokazivač smjera da bi pretekao sporije vozilo, sistem će mu dozvoliti  privremeno približavanje vozilu koje vozi ispred njega i time mu pomoći u pretjecanju, pri čemu programirana brzina ne smije biti prekoračena.

Kod tempomata s funkcijom Stop sistem zadrži vozilo na mjestu nakon kočenja koje je prouzrokovalo potpuno zaustavljanje vozila. Tempomat se zatim privremeno isključi.

Kod tempomata s funkcijom 30 km/h regulator se privremeno isključi nakon kočenja koje je prouzrokovalo usporavanje ispod 30 km/h, zato mora vozač preuzeti kontrolu nad volanom, pritisnuti papučicu kvačila i kočiti sve do zaustavljanja vozila.

Funkcija je dostupna do 180 km/h.

Aktivni sistem nadzora mrtvog ugla

Tokom vožnje pri brzini od 12 km/h do 140 km/h sistem upozori vozača na prisutnost drugog vozila u mrtvom uglu vozila, odmah čim to drugo vozilo predstavlja potencijalnu opasnost. 

Upozorenje se odvija uz pomoć lampice za upozorenje koja zasvijetli u retrovizoru na odgovarajućoj strani kada sistem prepozna vozilo (automobil, kamion, bicikl).

Sistem djeluje zajedno s upozorenjem na nenamjernu promjenu vozne trake: pored lampice za upozorenje koja svijetli u retrovizoru na odgovarajućoj strani, vozač osjeti ispravak smjera vožnje ako pređe preko podne crte s uključenim pokazivačem smjera. Svrha ispravke predstavlja pomoć vozaču kako bi izbjegao sudar.

Visiopark 1

Vozilo ima ugrađenu videokameru 180° na prtljažnim vratima. Sistem omogućava prikaz okoline u neposrednoj blizini vozila na ekranu na dodir vozila. Informaciju o pogledu iznad vozila dopunjuju senzori sistema za pomoć pri parkiranju. Sistem tekuće i u stvarnom vremenu izrađuje sliku vozila iz ptičje perspektive koja omogućava prikaz od 360 stepeni.

Ovaj prikaz pomaže vozaču da pravilno izravna vozilo tokom parkiranja i omogućava mu pregled svih prepreka u okolini.

Park Assist

Zahvaljujući bočnim ultrazvučnim senzorima sistem nudi aktivnu pomoć kod parkiranja:

u skladu s dimenzijama vozila potraži primjereno parking mjesto upotrebom senzora u prednjem i zadnjem odbojniku;

upravljanje volana za potrebe parkiranja na slobodno parking mjesto.

Kod ručnog mjenjača vozač upravlja ubrzanjem, kočenjem, mijenjanjem brzina i kvačilom, a kod mjenjača EAT8 vozač upravlja isključivo kočenjem. Tokom ulaska na parking mjesto i izlaska iz njega, sistem posreduje vozaču vizualne i zvučne informacije za pružanje sigurnosti manevra. Vozač može bilo kada preuzeti kontrolu nad upravljanjem vozila tako što uhvati volan.

Sistem Park Assist nudi pomoć kod uzdužnog (parkiranje i napuštanje parking mjesta) i pravokutnog parkiranja.

Prava poplava pogonskih sklopova

Pored već raznolikog izbora izvedbi za novog PEUGEOTA 308 su dostupni i novi benzinski i dizelski motori koji su sve više učinkovitiji. Vozači su dakle dobili priznate vozne karakteristike i imaju osiguranu umjerenu potrošnju goriva pri upotrebi!

Pure Efficiency, dobrovoljno prijevremeno ispunjavanje zahtjeva emisijskog budućeg standarda Euro 6

Budući emisijski standard Euro 6.c, koji će stupiti na snagu u septembru 2017., određuje da emisije dušikovih oksida (NOx) motora u realnim uvjetima vožnje ne smiju biti 2,1-puta veće od onih koje su izmjerene tokom testiranja na testnom uređaju. Već danas grupacija PSA nastoji da bi njeni najnoviji inovativni motori postizali koeficijent 1,5 koji će inače stupiti na snagu tek 2020. godine. Čak tri godine unaprijed nov dizelski motor je opremljen novim sistemom za obradu dušikovih oksida (NOx) s katalizatorom za selektivnu katalitičku redukciju (SCR) 2. generacije i filterom krutih čestica (FAP) koji su ugrađeni što bliže motoru. Pored trostranog katalizatora, turbo benzinski motori s neposrednim ubrizgavanjem imaju ugrađen i filter krutih čestica (FAP) za obradu neizgorjelih ugljikovodika (CH), ugljičnog dioksida (CO2), dušikovih oksida (NOx) i također krutih čestica.

Novi PureTech 130 S&S BVM6: dvostruka korist, na području učinkovitosti i potrošnje goriva

Novi PEUGEOT 308 je opremljen novom generacijom benzinskog motora PureTech 130 S&S s neposrednim ubrizgavanjem. Najnovija verzija motora postala je još efikasnija, a samim tim i dinamičnija, štedljivija kod potrošnje goriva i dakle učinkovitija. 

Ovaj motor je radikalno promijenjen, tako da omogućava još učinkovitije smanjenje emisija štetnih ispušnih plinova, i to bez obzira na uvjete korištenja. Emisije su obrađene na samom izvoru i u ispušnoj liniji zahvaljujući:

ugradnji filtera krutih čestica u svrhu smanjenja ispusta krutih čestica (s učinkovitošću i više od 75 % filtracijom),

još učinkovitijem sistemu za smanjenje zagađenja u svim životnim situacijama zahvaljujući većoj termičkoj otpornosti materijala, optimiziranom upravljanju temperature ispušnog sistema i upotrebi novih tehnologija u katalizatoru,

optimiziranog izgaranja zahvaljujući izuzetno preciznoj smjesi zraka/goriva s upotrebom proporcionalnog senzora lambda nove generacije.

Pored poboljšane učinkovitosti i kraćeg odzivnog vremena motor ima za 4 % manju potrošnju od PureTech 130 S&S Euro 6.b zahvaljujući optimalnom iskorištenju: ciklus s visokim udjelom povratnog kruženja ispušnih plinova, ubrizgavanje s vrijednošću 250 bara, manje trenje, novi dizajn turbokompresora.

Zajedno s novim motorom PureTech 130 S&S u novi PEUGEOT 308 se ugrađuje novi 6-stupanjski ručni mjenjač. Cjelokupan njegov dizajn odvijao se u digitalnom okruženju! Na taj način je bilo moguće skratiti rokove za razvojni dizajn i izvršiti maksimalni broj simulacija za upotrebu klijenta. Pored činjenice da se odlikuje manjom masom i boljim iskorištenjem, BVM6 ima isto tako kompaktan dizajn kao jednakovrijedan 5-stupanjski ručni mjenjač. U nastojanju na području optimizacije učinkovitosti svih pojedinačnih sastavnih dijelova mijenjanje brzina je postalo znatno glatkije i preciznije.    

Novi pogonski sklop će za novog PEUGEOTA 308 biti dostupan krajem 2017. godine.

Novi dizelski motor BlueHDi 130 S&S: kompaktan, efikasan, učinkovit

Novi PEUGEOT 308 je prvo vozilo grupacije PSA koje je opremljeno novim motorom BlueHDi 130 S&S. Po uzoru na novi 6-stupanjski ručni mjenjač i ovaj inovativni četverocilindrični motor je dizajniran isključivo računalno. Za novi pogonski sklop grupacija PSA je predložila skoro 200 novih patenata.

S mogućnostima koje su bile karakteristične za motore višeg razreda (motori 2.0) novi BlueHDi 130 S&S dobio je deset konjskih snaga više nego što ih ima motor BlueHDi 120 S&S kojeg će zamijeniti. Visoku razinu učinkovitosti osigurava nova glava motora sa 16 ventila s kojom motor pruža osjećaje u vožnji koji su veoma slični osjećajima benzinskih motora. Nije samo učinkovitiji, već je i štedljiviji. Njegova potrošnja goriva je za 4 do 6 % manja u odnosu na motor BlueHDi 120 S&S zahvaljujući manjoj zapremini, novom visokoučinkovitom izmjenjivaču i inovativnom sistemu izgaranja s patentiranom geometrijom (geometrija klipa PEUGEOTA 908 koji je pobijedio na utrci 24 sata Le Mansa).

Sistem za smanjenje zagađenja, koji je prvi put bio predstavljen s novim motorom BlueHDi 130 S&S, bio je nadograđen, tako da tri godine prije odgovara budućoj graničnoj vrijednosti emisija dušikovih oksida (NOx) odnosno faktoru 1,5 koji će stupiti na snagu 2020. godine. Emisije su obrađene na samom izvoru i u ispušnoj liniji. S optimalnom ugradnjom i inovativnom arhitekturnom strukturom obrada dušikovih oksida (NOx) je znatno učinkovitija, a potrošnja goriva optimizirana. Sistem za smanjenje zagađenja ima kompaktan dizajn, tako da u jednom sklopu spaja katalizator, selektivnu katalitičku redukciju (SCR) i tehnologiju SCR s filterom krutih čestica (FAP). Ugrađen je što bliže motoru radi bržeg aktiviranja naknadne obrade ispušnih plinova. Ukidanjem aditiva za filter krutih čestica (FAP) bilo je moguće smanjiti troškove upotrebe. Održavanje je za klijenta veoma pojednostavljeno, jer je pored nalivnog otvora za gorivo ugrađen i otvor za dolijevanje tekućine AdBlue®.

Automatski mjenjač EAT8 s upravljanjem Shift and Park by wire: inovativnost automobilskog segmenta

Za novog PEUGEOTA 308 GT je dizelski motor BlueHDi 180 S&S od sada ekskluzivno dostupan sa automatskim mjenjačem EAT8 posljednje generacije koji je dizajniran u saradnji sa specijaliziranim japanskim poduzećem Aisin. Nov automatski mjenjač omogućava do 7 % manju potrošnju goriva u odnosu na mjenjač EAT6 i to zahvaljujući:

mogućnosti prebacivanja u 8 brzina,

poboljšanog iskorištenja proširenjem djelovanja sistema Stop & Start do 20 km/h,

manje mase i veće kompaktnosti (do 2 kg u odnosu na mjenjač EAT6 s istim opsegom).

Međutim, nov automatski mjenjač nudi mnogo više od samo 8 stupnjeva prijenosa. Upotreba je nesumnjivo izuzetno udobna zahvaljujući živahnom prebacivanju brzina na razini premium vozila koje omogućuju optimalne razmjene okretnog momenta između motora i mjenjača te prebacivanje u 8 brzina, čime se ograničavaju poskoci okretaja motora kod svakog mijenjanja brzina. Fleksibilan pretvarač okretnog momenta svakodnevno pruža zaista vrhunsku udobnost u vožnji prilikom kretanja i prilikom izvođenja manevara tokom parkiranja.

Nov način upravljanja automatskog mjenjača Shift and Park by wire je nadasve jednostavan za upotrebu te potpuno intuitivan zahvaljujući ergonomskom električnom prekidaču. U serijskoj opremi su dostupne ručice za ručno mijenjanje brzina na volanu, pri čemu je dostupna i automatska funkcija. Iz sigurnosnih razloga se funkcija Park uključi automatski kod zaustavljanja djelovanja motora. Upravljanje smjera vožnje od sada se odvija automatski tokom korištenja sistema za pomoć u vožnji Park Assist ili prilagodljivog tempomata s funkcijom Stop, i to bez bilo kakvog vozačevog posredovanja.

308 GTi by PEUGEOT SPORT: takmičenje na vrhunskoj razini

Novi PEUGEOT 308 GTi nam pruža ultimativne užitke u vožnji, a pri tom se ne moramo odreći njegovoj učinkovitosti i udobnosti kojeg nudi putnicima. 

Izvedba GTi, koja je preuzela sve stilske promjene novog PEUGEOTA 308, odiše sportskim i ekskluzivnim izgledom, pri čemu nije nikada bahata: za jedanaest milimetara spušteno podvozje i potpuno obnovljen prednji i zadnji dio. I putnički prostor je izuzetno sportski, jer je dobio specifičan volan i sjedala u obliku školjke. 

Opremljen je najsavremenijim motorom THP S&S sa 270 konjskih snaga i pruža nadasve racionalnu upotrebu, jer njegove emisije postižu jedva 139 g/km, a potrošnja goriva nije veća od 6,0 l/100 km. Zahvaljujući rekordnom odnosu između mase i učinkovitosti u ovom automobilskom segmentu, koji iznosi samo 4,46 kg/konjska snaga, novom PEUGEOTU 308 GTi je potrebno samo 6,0 sekundi za ubrzanje od 0 do 100 km/h i 25,3 sekundi da sa mjesta prijeđe 1000 metara.

Novi PEUGEOT 308 GTi je opremljen diferencijalom s djelomičnom blokadom Torsen® i 19-inčnim felgama Carbone19 sa gumama Michelin Pilot Super Sport. Za kočenje se brinu 380 mm prednje disk kočnice sa kočionim čeljustima crvene boje i potpisom PEUGEOT SPORT i 268 mm zadnje disk kočnice.

Ekskluzivno za novog PEUGEOTA 308 GTi 270 je dostupna nova verzija karoserije Coupe Franche s kontrastnim prijelazom između plave boje Magnetic i crne Perla Nera.

Novog PEUGEOTA 308 i novog PEUGEOTA 308 SW proizvode u tvornici Sochaux, u Francuskoj.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi