Peugeot 208 stigao i na bh. tržište, dostupan i u električnoj verziji
Foto: Peugeot.ba

Automobil koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim

Peugeot 208 stigao i na bh. tržište, dostupan i u električnoj verziji

Sponzorski tekst
Teme:

Nakon što je svjetlost dana ovaj automobil ugledao na Sajmu automobila u Ženevi prošle godine, Peugeot je jučer u Sarajevu predstavio model 208, koji je sada dostupan i na domaćem tržištu.

Peugeot 208 je u Bosnu i Hercegovinu stigao s istim globalnim ciljem, a to je da kao moderan i napredan automobil privuče određenu ciljanu grupu osoba, željnih novih iskustva, koje su radoznale i koje vole oprobati nešto novo i drugačije, a uz to ne traže samo prijevozno sredstvo nego i automobil koji će ići uz njihovu ličnost.

To su osobe srednje životne dobi, uglavnom između 30. i 44. godine, čiji su interesi putovanja, nove tehnologija, moda, dizajn i slično. Zanimljivo predviđanje imaju u Peugeotu, budući jer smatraju da će se ovaj model dopasti prije ženama, nego muškarcima i to u omjeru 60:40.

Ovaj model karakteriše moderan i revolucionaran dizajn. Izgledom karoserije '208-ica' neodoljivo podsjeća na novu generaciju modela 508 te ima LED svjetla s tri "kandže" i dvobojnu karoseriju, ali i 17-inčne naplatke od aluminija. Zahvaljujući jasnim i markantnim linijama, može se reći da novi 208 izgleda i sportski, ali i senzualno u isto vrijeme.

Unutrašnjost automobila je prilično prostrana i udobna za jedan mali automobil, a i kvalitet njegovog materijala odgovara cjenovnom rangu. Ovaj model stiže sa novom generacijom Peugeot i-Cockpita. Automobil posjeduje zavidnu tehnologiju, a to se posebno odnosi na 3D digitalni instrument klaster te infotainment sistem s velikim centralnim ekranom te pomoćne i sigurnosne sistemu. Zaista, impresivno.

Zahvaljujući povećanju dužine za 82 i širine za 26 mm, Peugeot 208 nudi dosta više prostora u unutrašnjosti za same putnike, što automatski stvara veći osjećaj komfora.

Peugeot 208 s konvencionalnim pogonom je moguće dobiti s jednim od tri nivoa opreme, a to su Active, Allure i GT Line. Paketi za električnu verziju su nazvani e-Active, e-Allure i e-GT Line, a tu je i e-GT.

Opciono je za pakete opreme Allure i GT Line moguće izabrati boju kože.

Kupcima je na raspolaganju osam boja i to Faro žuta koja je besplatna, Elixir crvena, Perla Nera crna, Blanc Nacre bijela, Artense siva, Banquise bijela, Platinum siva i Vertigo plava boja.

Peugeot 208 ima 11 sistema za pomoć vozaču, sistem održavanja vozila u traci, aktivni tempomat sa stop&go funkcijom, aktivni sistem nadzora slijepog ugla, aktivno upozorenje za neželjeno napuštanje trake, prepoznavanje znakova, sistem kočenja u hitnim situacijama, sistem za praćenje pozornosti vozača, automatska svjetla te sistem pomoći pri parkiranju.

Francuski gradski automobil je dostupan s tri benzinskim, dizelskim i električnim pogonom. Kada je riječ ponudi konvencionalnih motora, tu je 1,2-litarski trocilindrični PureTech turbobenzinac u verzijama od 75, 100 i 130 KS, dok je četverocilindrični 1,5-litarski motor koji razvija 100 KS jedina dizelska opcija,

Najslabiji benzinac je uparen sa manuelnim 5-stepenim mjenjačem, onaj od 100 KS nudi izbor između 6-stepenog manuelnog i 8-stepenog automatskog mjenjača, dok najsnažniji od 130 KS dolazi isključivo sa 8-stepenim automatskim mjenjačem. Dizelski motor je dostupan samo sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem.

Ono što je važno za ovaj model jeste da je postao prvi Peugeot koji ima potpuno električnu verziju, a njegova oznaka je e-208. Električni motor isporučuje 136 KS i 260 Nm obrtnog momenta, napaja ga baterija snage 50 kWh, a domet iznosi 340 km po WLTP standardu. Ovisno od punjača, za punjenje baterije do 80 posto kapaciteta potrebno je između pet i osam sati. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h je potrebno 8,1 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 150 km/h. Postoje tri načina vožnje, Normal, Eco i Sport, kao i dva nivoa regeneracije energije kočenjem.

Peugeot 208 je baziran na CMP, odnosno e-CMP platformi koja je u kombinaciji s boljom auerodinamikom vozila omogućila smanjenje težine za 30 kg, kao i smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2.

Cilj Peugeota je u da u ovoj godini na bh. tržištu proda 80 primjeraka novog modela 208 koji uključuju i pet potpuno električnih primjeraka. Također, očekuje se da će na našem tržištu u 2020. godini biti prodano 600 novih automobila s Peugeotovim logom.

Kada je riječ o cijenama, one se za benzince kreću od 25.322 do 40.280 KM ovisno o odabiru motora i opreme, cijene dizelskog modela iznose 30.808 (Active), 34.747 (Allure) i 37.748 (GT Line) KM, dok električni e-208 košta 58.896 (e-Active), 61.147 (e-Allure), 63.980 (e-GT Line) i 68.087 (e-GT) KM.

Za 24.835 KM je moguće dobiti Peugeot 208 s 1,2-litarskim PureTech 75 motorom, analogni instrument klaster, kožni upravljač s komandama, automatske brisače sa senzorom za kišu, automatski klima uređaj, handsfree Bluetooth sistem za telefoniranje, 7-inčni ekran osjetljiv na dodir na armaturnoj ploči, Mirror Screen funkciju za povezivanje mobitela, prednji i zadnji branik u boji karoserije, vanjske retrovizore u boji karoserije koji su elektronski podesivi i grijani, dnevna LED svjetla u prednjem braniku, stražnji spojler iznad vrata prtljažnika u sjajnoj crnoj boji, 16-inčne čelične felge s ratkapama i komplet za popravak guma.

Što se tiče sigurnosnih sistema, oni uključuju prepoznavanje saobraćajnih znakova s preporukom brzine, aktivni sistem upozorenja na nenamjerno napuštanje trake. sistem praćenja pozornosti vozača i vožnje te automatsko kočenje u hitnim situacijama.

Električni Peugeot e-208 s cijenom od 57.080 KM donosi Active paket opreme, ali i naslon za ruku, električnu parking kočnicu, završetke blatobrana u sjajnoj crnoj boji, pokretanje motora pritiskom na dugme, dva daljinska ključa, dva USB priključka na centralnoj konzoli i dva nazad.

Inače, model 208 se proizvodi u slovačkoj Trnavi u Slovačkoj 40 km, te u marokanskom gradu, Kenitri.

Također, na jučerašnjoj konferenciji za medije je najavljen dolazak Peugeota 2008 na bh. tržište u martu ove godine, a do kraja godine se očekuje da će još dva modela Peugeota vidjeti svjetlost dana u našoj zemlji, a riječ je o Peugeotu 508 HYbrid i Peugeotu 3008 HYbrid.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi