Reklama na Unitedovom dresu je ubjedljivo najskuplja

Ogroman novac za reklame

Reklama na Unitedovom dresu je ubjedljivo najskuplja

Midhat Šljivak

Ljubitelji fudbala širom svijeta često se pitaju koliko velike kompanije plaćaju najvećim klubovima svijeta za reklamu na dresovima? Odgovor je očekivan. Desetine miliona na godišnjoj bazi košta reklama na dresovima najboljih timova svijeta.

Svoju reklamu ubljedljivo najviše plaća Chevrolet, koji godišnje za reklamu na dresu Manchester Uniteda plaća ogromnih 80 miliona dolara. Nakon Unitedovog, najveću cijenu reklame ima dres Barcelone. Iako su godinama odbijali da postave reklamu na dresovima, izazov novca je bio prevelik, pa tako godišnje kompanija Qatar Aiways plaća kataloncima 38 miliona dolara.

Samo milion manje od Barcelone dobija minhenski Bayern kojem Deutsche Telekom plaća 37 miliona dolara godišnje, dok je na četvrtom mjestu Liverpool sa 33 miliona dolara godišnje koje dobijaju od kompanije Standard Chartered.

Veliku petorku završava Real Madrid kome jedna od najpoznatijih svjetskih kladionica Bwin plaća 29 miliona dolara na godišnjem nivou.

Top 5 najskupljih reklama na dresovima:

1. Chevrloet - Manchester United  80 miliona dolara

2. Qatar Airways - Barcelona         38 miliona dolara

3. Deutsche Telekom - Bayern     37 miliona dolara

4. Standard Chartered - Liverpool  33 miliona dolara

5 Bwin - Real Madrid                  29 miliona dolara

Zaprati Real Madrid, dodaj ga u MOJE TEME i ne propusti nijednu bitnu informaciju iz svog kluba. Klikni:
Real Madrid Moje Teme
Ovaj ili neki drugi klub možeš dodati ili ukloniti sa liste klubova koje pratiš na stranici MOJI KLUBOVI. Lige koje pratiš uredi na stranici MOJE LIGE

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Najnovije vijesti