Vincent Cobée imenovan generalnim direktorom marke Citroën

Promjene na čelu kompanije

Od 15. januara 2020. Linda Jackson bit će zadužena za provođenje studije kojoj je cilj utvrditi i
istaknuti različitosti marki u okviru portfelja marki.

Vincent Cobée imenovan generalnim direktorom marke Citroën

Ta će uloga obuhvaćati sljedeće:

-utvrđivanje različitosti marki i usklađivanje poruka Marke u cijeloj Grupi

-isticanje različitosti marki u okviru portfelja marki.

Carlos Tavares bit će nadređen Lindi Jackson.

Vincent Cobée, koji trenutno obavlja funkciju zamjenika direktora marke CITROËN, naslijedit će Lindu Jackson na mjestu generalnog direktora marke CITROËN i člana globalnog izvršnog odbora.

Vincent Cobée ima vrlo veliko iskustvo rada na međunarodnim tržištima, što je od izvanredne važnosti za marku CITROËN u postizanju cilja međunarodnog rasta.

Carlos Tavares, predsjednik upravnog odbora grupe PSA, izjavio je:  

"Nakon šest godina provedenih na čelu kompanije CITROËN tijekom kojih je odradila uspješno pozicioniranje marke, povećala prodaju i tržišni udio u Europi te pripremila teren za širenje na međunarodnom tržištu, s velikim zadovoljstvom najavljujem da Linda Jackson, sa svojim velikim iskustvom u izgradnji marke, preuzima ovu novu odgovornost unutar Grupe.

Vincent Cobée (51) diplomirao je na univerzitetima Ecole Polytechnique, Ecole Nationale des Ponts et Chaussées i na poslovnoj školi Harvard Business School. Godine 1991. započeo je karijeru na javnim radovima u Francuskoj i Singapuru.

Njegova je karijera ubrzo krenula međunarodnim putem: u Kanadi je radio od 1996. u kompaniji Egis Projects kao voditelj novih projekata, a zatim je 1997. prešao na Filipine gdje je promaknut u upravitelja projekata.

Njegovo iskustvo u automobilskoj industriji započelo je 2002. godine kada se pridružio kompaniji Nissan Motor Corporation. U njoj je obnašao razne strateške funkcije, konkretno funkciju direktora nabave za Nissan Europe (2005.), a zatim direktora programa marke Nissan u Japanu (2008.).

Ostao je i nakon toga u Japanu te je 2010. preuzeo funkciju voditelja marke Datsun, a zatim je 2017. postao izvršni direktor zadužen za strategiju proizvoda, marku te proizvode i programe kompanije Mitsubishi Motors Corporation.

Reklama - nastavite čitati ispod oglasa

Komentari (0)

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.