Beyond glory: Legendarni Manuel Nojer postao Hisense UEFA EURO 2024 ambasador

Beyond glory: Legendarni Manuel Nojer postao Hisense UEFA EURO 2024 ambasador

Sponzorski tekst
Teme:

Jedan od najboljih golmana svijeta, Manuel Nojer, postao je globalni Hisense ambasador za UEFA EURO 2024 kampanju.

Hisense kompanija pokrenula je kampanju BEYOND GLORY za UEFA EURO 2024 prvenstvo potpisivanjem ugovora s golmanom reprezentacije Njemačke i kapitenom Bajern Minhena, Manuelom Nojerom.

Osvajač Svjetskog prvenstva i čak 11 titula Bundeslige, Manuel Nojer, pridružio se Hisense kompaniji kao zvanični globalni ambasador. Kampanja BEYOND GLORY slavi neprestanu težnju za izvanrednošću koju dijele kako profesionalni fudbaleri koji se bore za evropsku slavu, tako i Hisense koji konstantno pomijera granice mogućeg u domenu kućne tehnologije.

Petostruki dobitnik nagrade za najboljeg golmana svijeta po IFFHS-u (Međunarodna federacija za historiju i statistiku fudbala), Manuel Nojer izjavio je: „Ponosan sam na to što sam dio Hisense UEFA EURO 2024 kampanje kao njen globalni ambasador i veoma se radujem Evropskom prvenstvu, kao vrhuncu izazova za vrhunske evropske fudbalere“.

I baš kao što golmani poput Manuela čuvaju posljednju liniju odbrane, tako je Hisense pouzdan oslonac potrošačima i navijačima širom svijeta, koji donosi naprednu tehnologiju i vrhunski kvalitet po cijeni prihvatljivoj svima.

Kampanja BEYOND GLORY ističe cilj kompanije da pomjeri sopstvene granice i suoči se sa dugoročnom tehnološkom vizijom, ambicioznim ciljevima, konstantnom posvećenošću napretku tehnologije i izuzetnom kvalitetu kako bi poboljšala svakodnevni život svih nas. Kao zvanični partner UEFA EURO 2024 i lider tehnologije ekrana, misija Hisense kompanije jeste da pruži savršen doživljaj gledanja utakmica vrhunskim TV uređajima i kućnim aparatima.

Bob Vang, direktor Hisense sektora za globalni marketing rekao je povodom potpisivanja ugovora sa Nojerom: „Čast nam je što dočekujemo Manuela kao našeg brend ambasadora za UEFA EURO 2024 i uvjereni smo da je on idealan predstavnik naše nove kampanje. Golman je stub svog tima, uvijek prisutan i neophodan u ostvarenju uspjeha. Kao kompanija, uvijek težimo sličnom cilju - posvećeni smo poboljšanju života svih naših korisnika inovativnom i pouzdanom tehnologijom“, dodajući da je ovo treći uzastopni EURO koje Hisense sponzoriše, što predstavlja veliku priliku za dalji razvoj veze između brenda Hisense i navijača širom svijeta.

„Kao kompanija stalno radimo na poboljšanju kvaliteta svakodnevnog života. U saradnji s Manuelom omogućit ćemo neponovljiv UEFA EURO 2024 doživljaj navijačima širom svijeta“, zaključio je Vang.

Hisense je jedan od vodećih globalnih brendova potrošačke elektronike i kućanskih aparata. Portfolio kompanije objedinjuje multimedijalne uređaje sa fokusom na pametne televizore, kućanske aparate, ali i IT inteligentna rješenja. Hisense posluje u više od 160 zemalja širom svijeta i ostvaruje izuzetno dinamičan rast u industriji.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.