
REBLOOM u Sarajevu: Četvrta Woman.Comm konferencija u znaku procvata, rasta i promjena
Kada krize, neizvjesnost i promjene postanu svakodnevica, vrijeme je za REBLOOM.
Četvrto izdanje Woman.Comm konferencije donosi novi zamah komunikacijskoj industriji, prostor u kojem se ideje pretvaraju u snagu koja oblikuje društvo. U jesen, kada priroda miruje, Sarajevo će 14. i 15. oktobra u Tershouseu biti mjesto gdje komunikacija ponovo cvjeta i otvara put ka boljoj budućnosti.
Prvi dan: Snaga žene u komunikaciji
Prvi dan konferencije stavlja u fokus žene koje su obilježile i oblikuju komunikacijsku industriju decenijama, pokazujući da hrabrost, dosljednost i snaga glasa mijenjaju društvo. Ranije dobitnice Woman.Comm nagrada ispričaće kako su vlastitim radom postavile standarde i pomjerile granice profesije.
Na konferenciji će biti otvorene i goruće teme savremenog društva, saznaćemo koja je cijena iskrene komunikacije, kako prolaze oni koje se otvoreno suprotstavljaju sistemu i pogrešnim društvenim normama. Između ostalih Jelena Obućina, govoriće o prijetnjama, pritiscima i odgovornosti onih koje se usuđuju da kažu istinu. Posebnu inspiraciju donijeće predavanje psihologinje Danijele Ostojić o mentalnom zdravlju žene na Balkanu.
Program nudi priliku da se čuju i priče onih koje su mijenjale pravila igre, često iz pozadine, a sada dolaze u prvi plan. Diskusija „Snaga žene iznad staklenog stropa“ sa Jasminkom Horvat Martinović, Jelenom Trivan i Sabinom Softić otvoriće pitanje gdje su granice profesionalnog rasta i kako ih žene mogu prevazići, dok će predavanje Belme Hadžiomerović „Kada je dosta?“ ostaviti snažnu završnu poruku o trenutku kada žene biraju da promijene pravac, karijeru i život, ne samo za sebe nego i za generacije koje dolaze.
Drugi dan: Komunikacija u vremenu promjena
Drugog dana, fokus se prebacuje na globalne i lokalne izazove, kako komunicirati u okruženju stalne neizvjesnosti, društvenih pritisaka i brzih transformacija. Očekuju nas diskusije o tome kako marketing i događaji oblikuju percepciju vrijednosti, ali i studije slučaja koje otkrivaju kako tradicionalni brendovi, pronalaze nove načine da komuniciraju s generacijama koje žive online.
Za predavanje Katje Fašink, vrhunske stručnjakinje za krizne komunikacije, već vlada veliko interesovanja. Njeno iskustvo iz energetskog sektora, rukovođenje komunikacijama u složenim projektima infrastrukture i nagrade koje osvaja govore da ona ne gleda komunikaciju samo kao funkciju, nego kao strukturu koja spašava reputaciju i povjerenje kad sve drugo posustaje. Ovo predavanje dolazi u pravo vrijeme, kada krizna komunikacija više nije izuzetak nego pravilo, a publika će imati priliku da iz prve ruke čuje kako se gradi povjerenje u vremenima nesigurnosti.
Uz nju, prisutni će imati priliku čuti i perspektivu Krešimira Macana o političkom PR-u, Sanelu Pašić o internoj komunikaciji u vremenima promjena, i Bore Miljanovića o spoju umjetne inteligencije i ljudske kreativnosti, tema koja postaje nezaobilazna u svakodnevnim komunikacijskim izazovima.
Ulaznice: Mjesto u zajednici koja raste
Ulaznice za Woman.Comm konferenciju već su u prodaji, a broj mjesta je ograničen. Svaka kotizacija donosi dvodnevni pristup programu, networking sesijama, ručkovima, ulaz na gala večer, welcome paket i priliku da se bude dio zajednice koja vjeruje da komunikacija ima moć da mijenja društvo. Detalje o cijenama i kupovini ulaznica dostupni su na zvaničnoj stranici konferencije.
Četvrta Woman.Comm konferencija pod sloganom REBLOOM ne donosi samo nova predavanja, ona donosi jednu sasvim novu energiju i iskustva. Energiju koja pokreće, okuplja i ponovo otvara prostor za rast i promjene. Sarajevo 14. i 15. oktobra postaje mjesto gdje se komunikacija ne uči napamet, nego doživljava iz prve ruke.
Kompletan program pogledajte na stranici snagakomunikacije.com.