Sarajevski Hisense Cup obilježio početak fudbalskog ljeta

Sarajevski Hisense Cup obilježio početak fudbalskog ljeta

Sponzorski tekst
Teme:

Kompanija Hisense, prvi globalni partner FIFA Club World Cup 2025™, 14. juna je na sportskom kompleksu TC Arena u Sarajevu po treći put organizirala Hisense Cup. Takmičenje, koje svake godine okuplja rekreativce iz cijele Bosne i Hercegovine – ujedno i prodajne partnere – ovog puta održano je na dan otvaranja Svjetskog klupskog prvenstva, istovremeno označavajući i početak velike Own the moment kampanje u BiH.

Hisense Cup 2025 okupio je više od 60 prodavača, raspoređenih u 8 timova: STANIĆ TRADE, FONTELE, R PRODUKT, HISENSE GORENJE STUDIO, NEPTUN, BIG BANG, DOMOD i PENNY PLUS.

Timovi su bili podijeljeni u grupe, a najbolji su se plasirali u polufinale, odakle su pobjednici išli u dalji tok takmičenja. U uzbudljivom turnirskom formatu, ali uvijek u fer atmosferi, u velikom finalu ekipa Penny Plus pobijedila je Stanić Trade rezultatom 4:1. Hisense Bosna i Hercegovina je pobjednike turnira nagradio je televizorima 55A6N, dok su drugoplasirani nagrađeni Soundbar zvučnicima HS2000.

„Izuzetno sam ponosan na to što Hisense, i na svjetskoj sceni i na lokalnom tržištu, ove godine ponovo gradi partnerstvo sa najprestižnijim sportskim manifestacijama. Istovremeno jačamo veze s lokalnim zajednicama i njegujemo sportsku tradiciju naše regije. Uživanje u zajedničkim trenucima i promocija sporta, fer‑pleja i zdravog života zbližava nas i čini sretnijima. To je duh koji njegujemo i kroz tehnologiju i inovacije naše kompanije. Nastavićemo da podržavamo sportske inicijative i da promovišemo zdrav život među svim građanima“, poručio je Abdurahman Drkić, generalni direktor Gorenje Commerce BiH.

U skladu s tradicijom, Hisense Cup je pratio i revijalni meč – prijateljska utakmica u kojoj su snage odmjerili Veterani FK Željezničar i ekipe "Treće poluvrijeme". I reprezentativci i veterani, baš kao i njihovi kolege prodavači, pokazali su zavidne fudbalske vještine i dodatno uveličali događaj u odličnom sportskom duhu. Prijatelji, prije svega, odigrali su utakmicu za pamćenje i dobro se zabavili.

FIFA Club World Cup 2025™

FIFA Svjetsko klupsko prvenstvo prvi put će se igrati u ovom formatu i to širom Sjedinjenih Američkih Država. FIFA Club World Cup 2025™ okupljat će 32 najbolja kluba sa svih kontinenata svake četiri godine. Prvo izdanje biće savršena platforma za Hisense da dodatno osnaži brend među ljubiteljima fudbala i najpopularnijeg sporta na planeti.

Tokom prvenstva, Hisense će predstaviti najsavremenije tehnologije, televizore i kućanske aparate. Ovo premijerno izdanje ostaće upamćeno i po rekordnom nagradnom fondu – gotovo MILIJARDU DOLARA! Turnir se igra od 14. juna do 13. jula u SAD-u, a vlasnici Hisense televizora će uz DAZN nalog moći besplatno gledati sve utakmice i pratiti statistiku u realnom vremenu.

Own the moment kampanja

Hisense je lansirao novu globalnu kampanju pod nazivom Own the moment, koja poručuje da nas fudbalski trenuci tokom FIFA Club World Cup 2025™ mogu povezati i uljepšati svakodnevicu. Kao zvanični partner ovog sportskog ljeta, kako u svetu, tako i u Bosni i Hercegovini, Hisense ističe posvećenost inovacijama, tehnologiji i duhu šampiona.

Hisense već godinama slavi fudbal kao najljepšu igru. Osim što je partner Svjetskog klupskog prvenstva 2025™, bio je globalni partner na dva uzastopna FIFA Svjetska prvenstva™ i na tri UEFA Evropska prvenstva™. Saradnja s FIFA-om dodatno potvrđuje Hisenseovu orijentaciju ka razvoju naprednih uređaja koji zaista mijenjaju svakodnevni život korisnika.

Prema obimu isporuka za 2024. godinu, Hisense je drugi svjetski proizvođač televizora i broj jedan u segmentu 100-inčnih TV uređaja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.