
Otkrio viziju za budućnost
Brown traži revolucionarnu promjenu u prikazu Formule 1: "F1 fanovi zaslužuju više od drame"
Prvi čovjek McLarena želi da navijači vide Formulu 1 iz potpuno nove perspektive. Zak Brown poručuje da je vrijeme da se u prijenosima pokaže i ono što ekipe vide s pitwalla. Netflixov "Drive to Survive" hvali, ali traži i korak dalje.
Direktor McLaren Racinga Zak Brown smatra da F1 prijenosi i Netflixova serija "Drive to Survive" trebaju publici pružiti više uvida u tehnologiju i strategiju ovog sporta.
Brown ističe da je serija donijela potpuno novu publiku Formuli 1, ali vjeruje da je sada vrijeme da se fokus proširi.
"Već sam bio dosta glasan po tom pitanju i prema Netflixu i prema prijenosima trka", rekao je Brown u emisiji How Leaders Lead with David Novak, odgovarajući na pitanje šta bi fanovi trebali pratiti kako bi dublje razumjeli F1.
"Tehnologija i strategija su nevjerovatne - nešto što ne postoji ni u jednom drugom sportu."
Brown naglašava da F1 ima različite nivoe publike, od onih koji uživaju u čistoj drami do onih koje fascinira tehnička strana.
Oglasi
"Ako bi ljudi bolje razumjeli šta ti bolidi i vozači rade, brzinu je nemoguće opisati riječima, ali postoje načini da im se to približi."
Objasnio je i koliko je tehnologija ključna: "Govorimo o terabajtima podataka."
"Prvi put kad sam to čuo, mislio sam da znam šta je terabajt, a onda su mi rekli - Zak, to je kao 10 miliona dokumenata. Toliko podataka skidamo s bolida tokom trkačkog vikenda."
Brown vjeruje da, sada kada su navijači već privučeni dramom i pričama o vozačima, treba pokazati i kako sport zaista funkcioniše iza kulisa.
"Mislim da bi ljudi bili fascinirani kada bi vidjeli šta ja gledam na pitwallu tokom trke."
Oglasi
Govoreći o promjenama koje je "Drive to Survive" donio, Brown naglašava da je serija odigrala veliku ulogu u rastu Formule 1, posebno u Americi.
"Bila je to prekretnica za sport. Da imam dolar za svaki put kad mi neko kaže 'Netflix me uveo u Formulu 1', bio bih bogat."
Prisjetio se da su, prije dolaska Liberty Medije, slabosti F1 bile u privlačenju žena, mlađe publike i sjevernoameričkog tržišta.
"Sada, najčešće kad prolazim kroz aerodrom, priđe mi žena i kaže: 'Nikad prije nisam gledala Formulu 1, a sada je obožavam.'"
Brown naglašava da Netflix nije samo privukao nove gledaoce, nego i učvrstio prisutnost F1 u regionima gdje je sport bio slabiji.
"Sada smo veliki u Sjevernoj Americi, ne samo prisutni. To je super stvar."
Dodaje i da su sada ciljne grupe sporta raznovrsnije nego ikad, a to je, prema njemu, ključ za budućnost.
"Svaki sport i svaki brend žele buduću publiku već danas - to su mladi, raznolika publika i ravnoteža koja odražava svijet. Netflix nam je to omogućio."
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.