Leclercov spektakl na Monzi: Tifosi slave nevjerovatnu pobjedu!
Charles Leclerc na Monzi

Totalno neočekivano

Leclercov spektakl na Monzi: Tifosi slave nevjerovatnu pobjedu!

Edah Hasanspahić

Nevjerovatna startegija Ferrarija i fenomenalna vožnja Charlesa Leclerca donijela je veliko slavlje na Monzi. Ferrari i Leclerc na najvišoj stepenici podijuma kod kuće!

Charles Leclerc je slavio fantastičnu pobjedu na Velikoj nagradi Italije, pokazavši izvanrednu kontrolu i strategiju tokom cijele trke.

S neobičnom odlukom da ostane na starim gumama, Leclerc je uspio zadržati prvu poziciju i nadmašiti sve konkurente.

Iako su se mnogi pitali da li će njegova strategija izdržati, Leclerc je s ekipom Ferrarija demonstrirao nevjerojatnu izdržljivost i brzinu.

Njegova pobjeda na Monzi bila je rezultat savršeno usklađene strategije i dosljedne vožnje.

Totalno neočekivana pobjeda donijela je i nevjerovatno slavlje Tifoza na tribinima Monze, a i šire!

Oglasi

Trka za Veliku nagradu Italije na legendarnoj stazi Monza počela je u velikom stilu. McLaren vozači su briljirali na startu, postavivši temelje za odličan rezultat u trci. Uspjeli su da odbrane svoje pozicije uprkos pritisku s leđa. I u tom trenutku niko nije očekivao da Ferrai može pobijediti.

Međutim, George Russell je napravio grešku u prvoj krivini, promašivši tačku kočenja i produžio pravo, što ga je koštalo pozicije. Britanac je pao na sedmo mjesto, a oštećenje bolida je uzrokovalo da ode u boks nešto ranije nego što je bilo planirano, ali ne previše rano u odnosu na ostale vozače. Charles Leclerc je iskoristio situaciju i napredovao na treću poziciju.

U trećoj krivini, dogodio se neočekivan razvoj unutar tima McLaren. Iako su Piastri i Norris timski kolege, McLaren nije dao jasne instrukcije Piastriju da trku podredi Norrisu zbog borbe za titulu. To je dovelo do toga da je Piastri agresivno napao Norrisa, ne ostavljajući mu dovoljno prostora. Ovaj potez je natjerao Norrisa da uspori, što je Leclerc iskoristio i preuzeo drugu poziciju, dok je Piastri prešao u vodstvo. Ovaj trenutak je podsjetio na Ferrari iz 2018. godine, kada je Kimi Raikkonen branio poziciju od Sebastiana Vettela dok se Nijemac borio za titulu protiv Lewisa Hamiltona.

Nakon tog uzbudljivog početka, trka je ušla u mirniji period, gdje su vozači održavali svoje pozicije bez većih promjena. Međutim, u 15. krugu, McLaren je odlučio napraviti ključni potez. Uspješno su izveli undercut nad Leclercom, pozvavši jednog od svojih vozača na zamjenu guma prije očekivanog vremena, čime su uspjeli preuzeti prednost nad Ferrarijem u boksu.

Oglasi

Leclerc je pokušao odgovoriti na ovaj potez u narednom krugu, ulazeći u boks na zamjenu guma, ali nije uspio odbraniti svoju poziciju. Iz boksa je izašao iza Norrisa, čime je izgubio drugu poziciju i pao na treće mjesto.

Carlos Sainz je odlučio produžiti svoj prvi stint, ostajući na stazi do 20. kruga prije nego što je obavio svoju zamjenu guma. Sainz je prešao na tvrdu komponentu guma, nastavljajući s dugim stintom u nadi da će mu ova strategija omogućiti bolju poziciju u sredini trke.

Vrijedi napomenuti da su vozači Red Bulla, Max Verstappen i Sergio Perez, započeli trku na hard komponenti guma, razlikujući se tako od ostalih vozača u top 10 koji su se odlučili za mekše gume. Zbog ove strategije, Verstappen i Perez ostali su duže na stazi, održavajući solidan tempo i čekajući pravo vrijeme za svoj pit stop. Zanimljivo je da su oba Red Bull vozača opet odabrala tvrde gume prilikom svojih kasnijih zamjena, očigledno vjerujući u dugotrajnost ove komponente.

Max Verstappen je u 22. krugu otišao u boks na zamjenu guma, ali je doživio probleme s desnim stražnjim kotačem. Ovo je dovelo do dužeg boravka u boksu, koji je trajao 6.2 sekunde, dok je prosječno vrijeme za pit stop 2.4 sekunde. Iako je boravak u boksu bio duži, Verstappen je uspio održati svoju poziciju među vodećim vozačima.

Sergio Perez je u 24. krugu otišao u boks na svoju zamjenu guma. Iako je prethodno iskoristio svoju strategiju s tvrdim gumama da preuzme vodeću poziciju, njegova zamjena je omogućila drugim vozačima priliku da napreduju.

Oglasi

U periodu nakon zamjene guma, Piastri i Norris su se smjenjivali u postavljanju najbržeg kruga trke, uz dodatnu dinamiku kada je Norris dobio radio poruku da mu je dozvoljeno da se trka protiv Piastrija po "papaya pravilima", što je dodatno pojačalo uzbuđenje na stazi.

Debitant u Williamsu, Colapinto, pokazao je stabilnu vožnju u svojoj prvoj trci. Izbjegao je sve incidente i vodio mirnu utrku, držeći se oko 15. pozicije tokom većeg dijela trke. Inače, što se tiče borbe za niže pozicije, najviše smo mogli gledati duel između Magnussena i Bottasa, posebno u periodu oko 27. kruga, gdje su se ova dvojica vozača uložili u intenzivnu borbu za pozicije.

U 31. krugu, Sergio Perez se našao pod velikim pritiskom od Georgea Russella. Russell je intenzivno napao Pereza, pokušavajući da se probije do osme pozicije. Ova borba bila je izuzetno uzbudljiva, dok su oba vozača davala sve od sebe da osvoje ključne bodove.

Charles Leclerc je polako stizao Norrisa, dok je Oscar Piastri uspio povećati svoju prednost ispred Norrisa na pet sekundi, pokazujući izuzetnu kontrolu i brzinu tokom sredine trke.

Međutim, u 33. krugu, Lando Norris je neočekivano otišao u boks, mijenjajući svoju strategiju i dodajući dodatnu dinamiku utrci. Ovo iznenadno zaustavljanje promijenilo je poredak na stazi, te je Norris ubrzo sustigao Maxa na 5. poziciji.

Oglasi

U 38. krugu, Sergio Perez i George Russell nastavili su svoju borbu za osmu poziciju. Dok su se oba vozača trudila da osvoje ključne bodove, Perez je uspio da zadrži prednost.

U 42. krugu, Max Verstappen je otišao u boks na svoju drugu zamjenu guma, nakon što su gotovo svi vozači obavili svoje zamjene. Ferrari je, s druge strane, odlučio ostati na starim gumama do 10 krugova prije kraja, s Leclercom na prvoj poziciji, te je imao 10 i po sekundi prednosti u odnosu na Sainza. Sainz je bio 4 sekunde ispred Piastrija, dok je Norris kasnio isto toliko za Piastrijem. U ovom trenutku, činilo se da je Ferrariova strategija bila dobra i da bi Leclerc mogao doći do pobjede.

U 44. krugu, Piastri je stigao Sainza i smanjio zaostatak na 4 sekunde, dok je Sainz izvještavao da mu je prednja lijeva guma u lošem stanju, ali da će dati sve od sebe. U 45. krugu, Piastri je prestigao Sainza i sada je trebao nadoknaditi 12 sekundi kako bi stigao Leclerca. Sada je trka ušla u završnu fazu, s 7 krugova do kraja.

U 47. krugu, Norris je stigao Sainza i počela je borba za treće mjesto. Ulaskom u 48. krug, Norris je uspio prestići Sainza, dok je Piastri smanjio razliku za Leclercom na 9 sekundi.

U 50. krugu, razlika između Leclerca i Piastrija smanjila se na 7.8 sekundi, ali nije bilo promjena u poretku do kraja trke. Charles Leclerc slavio je fantastičnu pobjedu uz sjajnu strategiju, dok su Piastri i Norris upotpunili podijum.

Na kraju, Leclercova pobjeda na Monzi bila je rezultat nevjerojatne izdržljivosti i strateškog razmišljanja, dok su Piastri i Norris pokazali izuzetnu brzinu i borbenost. Ova trka je još jednom potvrdila uzbudljivost Formule 1 i donijela gledateljima nezaboravan spektakl.

Top Komentari

Krosteutegurovic
Konačno dobra strategija Ferarija. Svaka čast
1 0
Realno01
Kakva je sada ljepota gledati F1 nakon što se dominacija RB završila.4 godine bez konkurencije uništile F1.Sada je tu par timova
1 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi