
Prometno u RBR
Horner uvjeren u snagu tima uprkos brojnim odlascima: "Sve je to bio dio plana, ali..."
Red Bull ulazi u novu eru nakon odlazaka Adriana Neweya i Jonathana Wheatleya, Christian Horner ostaje optimističan.
Red Bull se suočava s realno velikim izazovima nakon odlaska dva ključna člana tima – Adriana Neweya i Jonathana Wheatleya.
Ali Christian Horner ostaje uvjeren da tim ima kapacitet da nastavi sa uspješnim poslovanjem u Formuli 1.
Podsjećamo, Adrian Newey, tehnički genij tima, napustio je Red Bull na Velikoj nagradi Miamija 2024. godine kako bi radio na projektu RB17 hiperautomobila, prije nego što je i zvanično potvrđen njegov prelazak u Aston Martin.
S druge strane, Jonathan Wheatley, dugogodišnji sportski direktor, odlučio je preuzeti ulogu šefa tima u Audijevom F1 projektu. Naravno zbog pravila o prelasku, on će morati sačekati godinu dana prije nego li započne sa radom.
Obojica navedenih, imali su ključne uloge u dominaciji Red Bulla u eri Sebastiana Vettela (2010-2013) i Maxa Verstappena (2021-2024) i mnogi smatraju da će se tako nešto bez njih teško ponoviti, ali Horner ipak misli drugačije.
Oglasi
"Adrian je otišao u Miamiju i od tada je radio na RB17 projektu, tako da nije bio uključen u F1 projekte. Naravno, tužno je vidjeti ih kako odlaze, ali imamo snagu i dubinu u timu koja nas čini otpornima," rekao je Horner.
Horner je također istakao da odlazak dvojice članova ne znači da je Red Bull u procesu "rekonstrukcije".
"Rekonstrukcija je pretežak izraz. Ovo je evolucija. Odlazak ova dva člana bio je dio plana već neko vrijeme," dodao je.
Red Bull Racing, koji je prošle godine pao na treće mjesto u konstruktorskom poretku iza McLarena i Ferrarija, već je implementirao promjene u strukturi tima.
Pa je tako, Gianpiero Lambiase, Verstappenov inženjer trka, promovisan je na poziciju šefa trka, ali će i dalje raditi direktno s Verstappenom.
Oglasi
Dok je Stephen Knowles, bivši viši strategijski inženjer, preuzeo ulogu šefa sportskih regulacija.
Zajedno sa ostalim promjenama novu poziciju dobio je i Richard Wolverson koji je postavljen za šefa operacija tokom trka.
"Promjene su prirodna progresija. Ako organizacija ostane statična, ne napreduje," zaključio je Horner.
Ali kroz razgovor sa stranim medijima, mogla se zaključiti jedna zanimljiva stvar.
Red Bull Racing, prema riječima ljudi iz vrha strukture, se sada fokusira na 2026. godinu, kada tim planira novi projekat sa vlastitim pogonskim jedinicama pod nazivom Ford, što Horner opisuje kao najambiciozniji projekat u historiji tima.
Prema Hornerovim riječima, novi izazovi pružaju priliku dugogodišnjim članovima tima da se dokažu u većim ulogama, osiguravajući da Red Bull ostane konkurentan i u budućnosti, što i nije baš najbolje prihvaćeno od strane navijača.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.