Citroën počeo primati narudžbe za novi C3 i Ë-C3

Citroën počeo primati narudžbe za novi C3 i Ë-C3

Sponzorski tekst
Teme:

Citroën je počeo primati narudžbe za svoj novi model C3, koji se smatra bestselerom na evropskom tržištu, nakon što je od 2016. godine prodan u više od 1,5 milijuna primjeraka.

Ovaj legendarni model i danas je vrlo uspješan, a krivulja njegovog životnog ciklusa se nezaustavljivo nastavlja. Sa svakom novom generacijom modela C3, marka Citroën potrese tržište, jer u gamu uključuje inovativan koncept, a istovremeno zadržava svoje karakteristike: jedinstven i snažan dizajn, prepoznatljiva udobnost unutrašnjosti, korisna oprema za svakodnevnu upotrebu i atraktivna cijena.

  • Cijena električke izvedbe počinje od 47.517 KM i termičke izvedbe od 30.992 KM.
  • Postojat će i hibridna verzija koja se može naručiti u drugoj polovini 2024. godine.

Novi Citroën C3 je inovativan, moderan i maštovit i u svakom pogledu bolji od prethodne generacije. Međutim, pre svega je popularan jer je, zbog svoje pristupačnosti, namijenjen široj publici i nudi različite pogonske sklopove prilagođene potrebama kupaca.

U novom C3 sve je usmjereno na jednostavan život i dobar osjećaj. Na primjer, kupcima će biti dostupan i hibridni model koji omogućuje lakši pristup elektrifikaciji. Izvedba može obaviti do 50 % gradske vožnje u električnom načinu rada bez potrebe za ponovnim punjenjem, omogućujući vam da uživate u glatkoj i fleksibilnoj električnoj vožnji uz smanjenje troškova i utjecaja na okoliš.

Osim toga, Citroën je svoj model C3 prvi put opremio inovativnim i ekskluzivnim sistemom ovjesa s dvostrukim progresivnim hidrauličkim graničnicima, koji će biti serijski dostupan na svim izvedbama i koji će osigurati još intenzivniji osjećaj čahure ličinke koju pružaju redizajnirana sjedala Citroën Advanced Comfort i novi arhitektonski dizajn C-Zen Lounge kontrolne ploče, koja zahvaljujući profinjenom stilskom dizajnu, Citroën Head up Displayu i manjem volanu unosi još više bezbrižnosti u vozilo.

Dobro osjećanje također znači da možete lako ući u svoj automobil i uživati u njegovoj prostranoj unutrašnjosti. C3 je napredovao u oba područja dajući mu višu šasiju i karoseriju bez ugrožavanja njegove dužine, tako da je s 4,01 metra još uvijek veoma okretan i praktičan za gradsku vožnju. Naravno, C3 nudi i svu potrebnu opremu kako bi svako putovanje bilo trenutak opuštanja, uključujući povezivu 3D navigaciju na 10,25" ekranu na dodir, automatski klima uređaj te bežično punjenje i zrcaljenje sadržaja.

Oglasi

Novi C3 predstavlja nam se optimalnom kombinacijom dizajna, udobnosti i tehnologije, zadržavajući pritom vrlo atraktivnu cijenu. Od sada će C3 sa 1,2-litarskim benzinskim motorom od 100 KS i ručnim mjenjačem biti dostupan od 30.992 KM. Prva vozila će kupcima biti isporučena na ljeto. Izvedba Hybrid 100 bit će dostupna za naručivanje u drugoj polovini 2024. godine.

Hibrid 48V: Idealna kombinacija za svestrane gradske mališane

Pored 1,2 l Turbo motora, novi C3 će po prvi put u svojoj ponudi imati i hibridni pogonski sklop, zahvaljujući SmartCar modularnoj konstrukcijskoj platformi sa svestranim i više energetskim dizajnom.

Hybrid 100: novi C3 omogućit će lakši pristup elektrifikaciji, budući da će u svom asortimanu imati i 48-voltnu hibridnu tehnologiju. Radi se o kompaktnom, laganom i pristupačnom rješenju, koje je posebno pogodno za svestrani gradski automobil, jer omogućava da se 50 % gradske vožnje odvija u električnom načinu rada. Osim što ne zahtijeva punjenje, također vam omogućuje da uživate u svim prednostima električnog pogona, od jednostavne vožnje bez buke i vibracija do mogućnosti vožnje u područjima s niskim emisijama, dok istovremeno smanjujete svoje troškove i utjecaj na okoliš.

Hibridna tehnologija kombinira prednosti benzinskog i električnog pogona s dva motora koji rade zajedno ili odvojeno, automatski i bez intervencije vozača. Pogonski sklop 48V hibridne tehnologije uključuje litij-ionsku bateriju od 48 V koja se puni tokom određenih faza vožnje, trocilindrični benzinski motor nove generacije od 100 konjskih snaga dizajniran posebno za prilagodbu ovom novom hibridnom sistemu i novi elektrificirani mjenjač ë-DCS6 s dvostrukim kvačilom, u koji je ugrađen elektromotor ë-Motor snage 21 kW, proizveden u Francuskoj.

Veća udobnost u vožnji uz manju potrošnju goriva i manje emisije. Hibridna tehnologija 100 nudi udobnost i svestranost, radi jednostavno i glatko zahvaljujući okretnom momentu od 205 Nm (55 Nm za električni motor), dok smanjuje emisije i potrošnju goriva za skoro 10 % u usporedbi s ekvivalentnom benzinskom verzijom. Model s ovom tehnologijom dobio je homologaciju sa 117 grama CO2 po kilometru u WLTP ispitnom postupku za kombinirani ciklus vožnje. Prilikom naglog ubrzanja elektromotor prenosi dodatnih 9 kW (cca. 12 konjskih snaga) što osigurava ugodnu vožnju u svakom trenutku, dok istovremeno osigurava dinamično ubrzanje.

Oglasi

Motor 1,2 l Turbo: za Citroën C3 s osnovnim nivoom opreme dostupan je benzinski motor 1.2 l Turbo od 100 KS koje se ugrađuje zajedno sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Motor je u potpunosti rekonstruiran kako bi pružio veće performanse i pouzdanost, a također je opremljen zupčastim remenom. To čini C3 izuzetno pristupačnim i svestranim. U kombiniranom WLTP ciklusu emisijska vrijednost ove izvedbe neće prelaziti 126 g CO2/km (u fazi pridobivanja homologacije).

Jedinstvena iskustva u vožnji

Citroën C3 poznat je po glatkoj vožnji i udobnosti u unutrašnjosti. S ovog vidika od sada će biti još bolji jer je spojio užitke vožnje s efektom čahure ličinke, tako da je njegova unutrašnjost potpuno izolirana od vanjskih smetnji.

Citroën Advanced Comfort® ovjes: Novi C3 je po prvi put dobio ovjes s dvostrukim progresivnim hidrauličkim graničnicima. Sve izvedbe modela C3 bit će serijski opremljene ovom ekskluzivnom Citroën tehnologijom i putnicima će pružiti jedinstven osjećaj udobnosti u unutrašnjosti. Umjesto mehaničkih graničnika sadrži dva hidraulička graničnika koji djeluju u povezanosti s amortizerom i ovjesom: jedan za ekspanziju i drugi za kompresiju.

Zahvaljujući ovom tehnološkom rješenju, inženjeri su imali manje ograničenja u postavkama ovjesa, pa su korisnicima omogućili mnogo uglađeniju vožnju i osjećaj klizanja po neravninama. Ova prednost se posebno osjeti pri malim brzinama, kada vozilo savladava prepreke i neravnine na cesti. U takvim slučajevima opruga i amortizer reagiraju zajedno s hidrauličkim graničnicima u smjeru kompresije ili ekspanzije, čime postupno usporavaju kretanje i sprječavaju podrhtavanje na kraju hoda. Pri srednje velikim brzinama ova inovacija olakšava kretanje karoserije i održava vozilo u vodoravnom položaju na neravnim cestama.

Advanced Comfort® sjedala: Citroën Advanced Comfort® sjedala novog ë-C3 savršeno dopunjuju udobnost koju pruža ovjes, a istovremeno korisnicima pružaju ergonomičniji i udobniji položaj tijela. Dobili su nove presvlake koje putnicima pružaju odlično prianjanje i bolju bočnu podršku. Sadrže pjenastu gumu dvostruke gustoće (+10 mm) koja pruža mek i ugodan osjećaj od prvog dodira te dobru potporu bez obzira na prijeđenu udaljenost.

Oglasi

C-Zen Lounge koncept: prednji dio putničkog prostora dizajniran je na jednostavan, gostoljubiv i ergonomski način kako bi putnicima osigurao potpuno bezbrižnu vožnju bez ikakvog stresa. Za to je prvenstveno zaslužna vrlo pročišćena i horizontalna armaturna ploča, koja čini prostor širim. Njegov lagan i prozračan dizajn nudi dovoljno prostora za vozača i suvozača. Armaturna ploča podijeljena je na dva različita nivoa: u gornjem dijelu nalaze se tehnički elementi, dok je donji dio prekriven udobnom tkaninom nazvanom »Sofa Design« inspiriranom mekanim i udobnim tapeciranim foteljama.

Odsustvo klasične instrument table na gornjem dijelu armaturne ploče predstavlja pravu inovaciju. Novi ë-C3 će po prvi put biti opremljen novim ekranom u visini očiju, Citroën Head Up Display, koji prikazuje informacije o vozilu na sjajnoj crnoj površini između gornjeg dijela instrument table i donjeg dijela vjetrobranskog stakla. Zahvaljujući ovom pametnom rješenju, informacije se ne dupliciraju, a vozač ima jednostavan pristup svim ključnim informacijama koje su mu potrebne bez skidanja pogleda s ceste. Ova inovacija je ugrađena zajedno s novim multifunkcionalnim volanom koji je manji i lakši za rukovanje.

Prostranija unutrašnjost bez negativnog utjecaja na kretljivost

Jednaka okretnost kao i prije: novi C3 samo je 19 mm duži od svog prethodnika (dužina: 4,01 m). Stoga ostaje jednako kompaktan, što mu daje još veću agilnost (krug okretanja: 10,6 m) i ima manji otisak, što ga čini lakim za parkiranje i upravljanje.

Jednostavan pristup vozilu: s visinom od 1,57 metara (bez krovnih nosača), novi C3 je skoro 100 mm viši od prethodne generacije. Prva njegova veća prednost je razmak od tla koji je u prethodnoj verziji modela C3 iznosio 135 mm, a u novoj generaciji narastao je na 197 mm. Osim što zbog podignute karoserije sada više liči na SUV, omogućuje i lakši ulazak i izlazak iz vozila, što je veoma važan faktor udobnosti za korisnike, te osigurava pouzdaniju vožnju preko prepreka i neravnina, koje su dosta česte u gradskoj i prigradskoj vožnji.

Prostranija putnička kabina s više prostora za noge, glavu i laktove za veću udobnost: sjedala su 76 mm viša od trenutne verzije, što putnicima daje podignut i suvereniji položaj za vožnju i veći osjećaj kontrole i sigurnosti. Svi putnici imaju koristi od bolje vidljivosti prema vani, što doprinosi boljem osjećaju u vozilu. Povećana visina također znači više prostora za glavu (+31 mm u usporedbi s tržišnim prosjekom), a putnici mogu promijeniti položaj sjedenja kako bi oslobodili više prostora za noge. Prostor za noge na zadnjim sjedalima je barem 20 mm veći od tržišnog prosjeka. Posebna pažnja posvećena je i prostoru za laktove, pa putnici na zadnjim sjedalima imaju 19 mm više, a prednji 21 mm više prostora od tržišnog prosjeka.

Oglasi

Prijevoz predmeta i prtljage potpuno je jednostavan u novom C3. U većem putničkom prostoru nalaze se korisna i maštovita spremišna mjesta za odlaganje stvari na panelima vrata, centralnoj konzoli i ispod središnjeg naslona za ruke, a na centralnoj konzoli je i prostor za bežično punjenje. Velika je i zapremina prtljažnika koji je povećan za 10 litara i tako iznosi 310 litara. Njegov volumen može se povećati zahvaljujući modularnoj zadnjoj klupi koja je djeljiva u omjeru 60:40.

Više opreme, povezivanja i tehnologija

Novi C3 je povezaniji: Citroën C3 nudi dva nivoa infotainmenta koji omogućavaju brzi pristup pametnim i korisnim funkcijama koje su klijentima potrebne da bi se lako kretali i ostali povezani dok su povezani.

  • Stanica za pametni telefon serijska je na nivou opreme »You« i uključuje držač za pametni telefon u koji vozači mogu »pričvrstiti« svoj uređaj i automatski pokrenuti novu namjensku aplikaciju koristeći bežičnu tehnologiju NFC (Near Field Commnication). Uz ovu aplikaciju, korisnici mogu koristiti svoj uređaj za pristup telefonu, stereo uređaju, navigaciji i medijskim sadržajima. Za glatku vožnju bez stresa, intuitivni kontrolni prekidači na volanu dopunjeni su tipkom »Home«, koja je dostupna na svim modelima i omogućuje jednostavan povratak na početnu stranicu aplikacije.
  • 3D navigacija na 10,25-inčnom ekranu osjetljivom na dodir dostupna je serijski na nivou opreme »Max«. Centralni ekran u boji od 10,25« ergonomski je dizajniran i koristi arhitekturu widgeta poput pametnog telefona, pružajući korisnicima virtuelne prečice do glavnih funkcija navigacije, telefona, autoradija, aplikacija i medijskih sadržaja. Bežična Wi-Fi veza omogućuje preslikavanje sadržaja s pametnog telefona i kompatibilna je s Apple CarPlayTM i Android AutoTM protokolima.
  • Osim toga, korisnici se mogu pretplatiti na usluge povezivanja kako bi maksimalno iskoristili ovaj sistem putem svog MyCitroën računa, interneta ili aplikacije MyCitroën. U ponudi su dva nivoa pretplate: »Connect One« koji omogućuje trenutni pristup uslugama e-Call i Citroën Assistance, uslugama daljinskog održavanja i digitalnim korisničkim priručnicima. Krajem 2024. godine nivo »Connect Plus« će tome dodati informacije o prometu u stvarnom vremenu, tako da vozači mogu da izaberu optimalnu rutu, pri čemu će im sistem izračunati i predložiti alternativne rute na osnovu predviđenih tokova prometa i trenutnih gužvi.

Tehnologije za veću bezbrižnost: uz osnovnu opremu, poput automatske klime, pomoći pri parkiranju i kamere za vožnju unatrag, bežično punjenje i zrcaljenje sadržaja, kompatibilni s Apple Car PlayTM ili Android AutoTM protokolom, bit će dostupni za novi C3 kao i brojne tehnologije za pomoć u vožnji, koje se brinu za dobar osjećaj tijela i duha svih putnika.

  • Active Safety Brake je sistem za kočenje u slučaju nužde koji radi između 5 i 135 km/h danju i noću i pomaže smanjiti ozljede putnika u vozilu, pješaka i biciklista.
  • Aktivno upozorenje na nenamjernu promjenu vozne trake pomaže vozaču da pravilno vozi između oznaka tako što trenutno ispravlja volan ako vozilo skrene s pravca ili upozorava vozača pri maloj brzini da je skrenuo s pravca.
  • Sistem prepoznavanja prometnih znakova očitava prometne znakove ograničenja brzine i prikazuje ih na ekranu u visini očiju, Citroën Head Up Display, kako bi vozač bio pravilno informiran.
  • Električna parking kočnica automatski se uključuje kada se motor zaustavi i automatski otpušta kada vozač pritisne papučicu ubrzavanja (dostupno na Hybrid 100).
  • Pomoć pri kretanju na uzbrdici zadržava vozilo nekoliko sekundi na nagibima većim od 3 % kako bi spriječio neželjeno kretanje vozila.
  • Automatsko prebacivanje dugih svjetla koristeći kameru na vjetrobranskom staklu automatski prebacuje s dugih na kratka svjetla kako bi vozilo iz suprotnog pravca moglo sigurno proći.

Novi C3 će biti dostupan s dva nivoa opreme:

Citroën nastoji pojednostaviti iskustvo vožnje. Na web stranici koja je u potpunosti redizajnirana kako bi kupci lakše pronašli informacije i odabrali automobil, možete pronaći:

Izvedbu »You« s opsežnom serijskom opremom, koja će uključivati LED farove, Citroën Advanced Comfort® ovjes, Active Safety Brake sistem (kočenje u slučaju nužde), novi Citroën Head Up Display, stanicu za pametni telefon infotainment sistema, električno podesive vanjske retrovizore, automatska svjetla, pomoć pri parkiranju unatrag, zadnji spojler, tempomat i limitator brzine vozila, ručni klima uređaj i šest zračnih jastuka.

Izvedbu »Max« koja će uz prethodno navedenu opremu nuditi dvobojnu karoseriju s kontrastnim krovom, ukrasne krovne nosače, prednje i zadnje zaštitne letvice, 17" aluminijske felge s dijamantnom obradom, LED zadnja svjetla i zatamnjena zadnja stakla. U unutrašnjosti, putnici će uživati u 10,25" ekranu na dodir u boji koji omogućuje pristup najnovijoj generaciji infotainment sistema i 3D navigaciji, Citroën Advanced Comfort sjedalima u tkanini TEP/Metropolitan Grey, drugom redu sjedala koja su djeljiva u omjeru 60:40, automatskim klima uređaju, bežičnim punjenju, kameri za vožnju unatrag, unutrašnjim fotosenzibilnim retrovizorom i električnim zadnjim staklima, električno preklopivim i grijanim vanjskim retrovizorima, automatskim brisačima vjetrobranskog stakla i automatskim prebacivanjem kratkih svjetla.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi