Fabio Quartararo 'gorio' tokom trke, pa priznao: "Impresioniran sam Rinsem"
Fabio Quartararo

Nakon trke u Indoneziji

Fabio Quartararo 'gorio' tokom trke, pa priznao: "Impresioniran sam Rinsem"

Edah Hasanspahić

Francuz je završio kao najbolji Yamaha vozač u Mandaliki, ali je tokom trke doslovno 'gorio' od vrućine. Istovremeno, pohvalio je kolegu Alexa Rinsa za impresivnu vožnju u Indoneziji. Quartararo priznaje da je vikend bio jedan od najtežih za njega ove sezone.

Fabio Quartararo imao je težak, ali borben vikend na MotoGP trci u Indoneziji, gdje je završio na sedmom mjestu kao najbolje plasirani Yamaha vozač.

U uslovima ekstremne vrućine na stazi Mandalika, Francuz je morao pažljivo upravljati gumama i temperaturom motocikla.

Kako je otkrio nakon trke, čak je u jednom trenutku doslovno "gorio" zbog toplote koja je dolazila s auspuha njegovog motocikla.

"Vruće. Bio sam iza svih i auspuh mi je bio na nozi, tako da sam gorio," rekao je Quartararo.

Zbog uslova na stazi, bio je primoran koristiti tvrdu prednju i meku zadnju gumu, jedinu kombinaciju Michelin pneumatika koja mu je, kako kaže, "dovoljno odgovarala".

Oglasi

"Imao sam tvrdu prednju i meku zadnju. To su bile jedine gume na kojima sam se osjećao koliko-toliko dobro, ali bilo je teško jer smo morali paziti na zadnju," objasnio je.

Tokom 27 krugova, Francuz je pažljivo čuvao zadnju gumu i izbjegavao rizične manevre.

"Posebno je bilo teško jer nisam mogao nikoga preteći, čim bi izašli iz krivine, jednostavno bi mi pobjegli," dodao je.

Ipak, smatra da je dobro odvozio i pametno rasporedio resurse tokom trke.

"Mislim da sam vozio prilično dobro i pametno upravljao gumom koliko sam mogao," rekao je Quartararo.

Oglasi

Njegov timski kolega Alex Rins imao je mnogo bolji vikend, kvalifikovao se kao četvrti i u trci vozio čak na drugom mjestu, prije nego što je pao na 10. poziciju zbog potrošnje zadnje gume.

Kvartararo je, i pored toga, istakao kako je bio "impresioniran" Rinsevovom brzinom i nastupom.

"Znao sam tačno šta se dešava. Bio sam iza njega dva-tri kruga, nisam ga mogao preteći. Sačuvao sam malo gumu, a on je za nekoliko krugova nestao," objasnio je.

"I rekao sam sebi ‘hmm, ne znam hoće li izdržati do kraja’. Sedam krugova prije kraja još je bio drugi i pomislio sam da sam možda previše čuvao gume," nastavio je.

Prema njegovim riječima, ključni problem Yamahine mašine i dalje je to što performanse drastično opadaju kada gume izgube optimalnu temperaturu i prianjanje.

Oglasi

"Problem je generalno što kada guma popusti, gotovo je. I mislim da se to upravo desilo," istakao je Quartararo.

Na pitanje da li je Rinsev nastup dokaz napretka Yamahe ili samo rezultat specifične staze, Francuz je bio jasan.

"Mislim da je ovo bilo samo zbog karakteristika staze. On je vozio sjajno, a imao je i malo sreće jer su Raul Fernandez i Luca Marini otišli široko pa ih je mogao obići," rekao je.

"Bio je jak protiv Acoste, ali se jasno vidjelo da KTM ima potpuno drugu razinu snage," dodao je Quartararo.

Na kraju je još jednom pohvalio svog timskog kolegu i priznao da mu je koristilo analizirati Rinseve podatke.

"Bio sam stvarno impresioniran kako je Alex vozio ovaj vikend. Za mene je ovo bio jedan od najgorih vikenda po pitanju osjećaja, ali on je bio super brz i bilo je korisno pogledati podatke i vidjeti gdje mogu napredovati," zaključio je Quartararo.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi