Ferrari nakon Bakua pokrenuo istragu o rezultatu Charlesa Leclerca
Charles Leclerc u bolidu Ferrarija (EPA)

Zašto je bio deveti?

Ferrari nakon Bakua pokrenuo istragu o rezultatu Charlesa Leclerca

Edah Hasanspahić

Ferrari je potvrdio da pokreće istragu nakon što je kvar na motoru usporio Charlesa Leclerca u trci za Veliku nagradu Azerbejdžana. Monačanin je završio deveti iza timskog kolege Lewisa Hamiltona, a tek poslije utrke otkriveno je da je imao problem s pogonskom jedinicom.

Ferrari se iz Bakua vraća razočaran nakon još jednog slabijeg nastupa.

Charles Leclerc je utrku završio na devetom mjestu, odmah iza Lewisa Hamiltona, ali je od starta imao ozbiljnih tehničkih problema.

Naknadno je otkriveno da je Leclerc usporio problem s pogonskom jedinicom koji se pojavio već u ranoj fazi trke.

Leclerc je startao deseti nakon izlijetanja u kvalifikacijama, a kvar je dodatno otežao njegov napredak.

Šef Ferrarija Frédéric Vasseur priznao je da ekipa nije zadovoljna rezultatom.

Oglasi

"Ne možemo biti zadovoljni s osmim i devetim mjestom. Počeli smo iza Norrisa, a i završili iza njega, to je realnost ove staze", rekao je Vasseur.

"Imali smo problem s Charlesovim motorom, koji ćemo sada istražiti. Iako je bio marginalan, dovoljno je uticao da nije mogao da pretiče na pravcu, što objašnjava zašto smo ostali iza Lawsona."

Vasseur je istakao da je glavni žal zbog loših kvalifikacija.

"Imali smo tempo za mnogo bolji rezultat, ali nismo iskoristili potencijal. Postoje dva dijela posla: čista brzina i realizacija, a mi smo pogriješili u realizaciji."

"Napredovali smo poslije Spa-Francorchampsa, ali biti P10 i P12 nije ono što smo očekivali. Moramo da razumijemo šta smo mogli bolje uraditi, jer smo napravili greške i loše odluke."

Oglasi

"Znam da Charles prihvata odgovornost za kvalifikacije, ali moramo popraviti našu izvedbu da se vratimo jači."

Na dodatna pitanja o prirodi kvara Vasseur nije želio da otkrije detalje.

"Charles je imao problem s motorom, ne veliki, ali dovoljno da provedete vikend iza nekoga, bez mogućnosti da pretičete", dodao je.

"Gubitak na motoru znači dvije desetinke po krugu plus razmak iza bolida ispred, što je za Charlesa bilo puno."

Leclerc je objasnio kako je kvar uticao na njegovu vožnju.

Oglasi

"Nažalost, imao sam prilično veliki problem s pogonskom jedinicom oko 10 krugova u prvom stintu i još ne znamo razlog, jer se kvar pojavljivao i nestajao", rekao je Leclerc.

"Treba mi više informacija o tome. Nije bio prisutan cijelu trku, ali baš u fazi kada sam mogao da prestižem, ostao sam zaglavljen u DRS-u i bio sam spor na pravcu, pa nisam mogao ništa."

Nakon razočaravajućeg vikenda, Leclerc se nada da će sljedeća trka donijeti bolje uslove za Ferrari.

"Mislim da se naš bolid muči kad je hladno, a vidjeli smo da Mercedes briljira u tim uslovima", dodao je.

"Mercedes je jedini tim, zajedno s Williamsom, koji je uspio da natjera medium gume da rade u Q3. Mi smo jači u vrućim uslovima, pa se nadam da će Singapur donijeti topli ambijent koji nam odgovara."

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi