
Novi pod i zadnji kraj za SF-25
Ferrari donio unapređenja u Bahrein, ali d’Ambrosio jednom rečenicom srušio snove Tifoza
Nakon razočaravajućeg otvaranja sezone, Ferrari je u Bahrein stigao s prvim značajnim tehničkim paketom za svoj SF-25 bolid.
Unapređenja su najvećim dijelom koncentrisana na novi pod, s ciljem povećanja prijanjanja i aerodinamičkog pritiska.
Trenutno se Scuderia nalazi na četvrtom mjestu u poretku konstruktora, s velikih 76 bodova zaostatka za vodećim McLarenom.
Očekivanja od novih dijelova su umjerena – iako promjene zvuče obećavajuće, tim ne najavljuje dramatične skokove u performansama.
Tehnički detalji pokazuju da su preoblikovane pregrade na podu bolida, a izmijenjen je i prednji kraj poda.
Zadnji dio bolida također je dobio novine – redizajnirani stražnji kraj u obliku "čamca" i prošireni tuneli za bolji protok zraka.
Oglasi
Ipak, zamjenik šefa tima, Jérôme d'Ambrosio, pozvao je na strpljenje i smirivanje euforije.
"Mislim da nije riječ o promjeni svih karakteristika, već jednostavno o dodavanju malo performansi, malo prijanjanja, u kontinuitetu onoga što smo razvijali tokom zime," pojasnio je D’Ambrosio.
On je jasno naglasio da se ne očekuje nikakav preokret kada je u pitanju konkurentnost SF-25.
"Ne očekujemo da će ovo revolucionarizirati cijelu sliku. Nadamo se samo da će dodati onaj mali dio performansi koji na kraju može napraviti razliku—jer svaki stoti dio sekunde koji dodate na bolid je korak naprijed."
"To je ono čemu težimo, ne da mijenjamo sve iz korijena, nego da dodajemo male, stabilne pomake," dodao je.
Oglasi
Početak sezone za Ferrari bio je poprilično razočaravajući, posebno nakon haotične utrke u Kini.
Tada je Lewis Hamilton slavio u sprintu, ali je u glavnoj utrci zajedno s Charlesom Leclercom diskvalifikovan. Hamilton zbog istrošene daske ispod bolida, dok je Leclercov bolid bio ispod dozvoljene težine.
To je izazvalo brojne špekulacije da Ferrari mora voziti s većim razmakom od tla nego što bi željeli. Na to pitanje se također osvrnuo D’Ambrosio i pokušao umanjiti njegovu važnost.
"Mislim da se previše pričalo o toj visini. Na kraju krajeva, s ovim pravilima vrijedi – što niže vozite, to više prijanjanja imate," rekao je.
"Ove priče su možda malo preuveličane jer tokom vikenda spuštate bolid, pa ga opet dižete, tražite granicu i tu se zadržite."
Oglasi
Na pitanje je li Ferrari posebno izazovan za podešavanje u poređenju s konkurencijom, bio je jasan.
"Ne znam. Ne bih rekao, ali naravno da ne mogu govoriti u njihovo ime. Mislim da je to više vježba, a priroda pravila nalaže da se traži granica, i mislim da je to isto za sve."
Ova nadogradnja dolazi i nakon Hamiltonovih komentara na performanse bolida.
"Ne osjećam previše problema, samo trenutno nemamo dovoljno brzine, što se nadam da ćemo popraviti ovog vikenda. Kod mene je to više zadnji kraj i to je to," rekao je Britanac.
Na kraju, postavlja se pitanje – šta Ferrari sprema za ostatak sezone kada su u pitanju buduća unapređenja?
Oglasi
"To će sigurno biti ključno pitanje," priznao je D’Ambrosio. "Ali mislim da je to isto za sve – balansiranje između rada na bolidu za 2025. i razvoju onog za 2026."
"Također, ne mislim da je to crno-bijela situacija. Nije to nešto što se zacrta i ostane tako tokom sezone – barem ne dok tim ne odluči da se u potpunosti prebaci na 2026."
"To neće biti sutra. Odluka će se donijeti na osnovu raznih faktora. To je pokretna meta i u nekom trenutku moraš odlučiti."
Dodao je i kako ne postoji jedno jasno područje koje zahtijeva hitnu pažnju.
"Nije da moramo popraviti baš ovo ili baš ono. Prilično smo blizu. I zato je to u suštini miks stvari."
"Znate kako, pokušavamo poboljšati balans. Pokušavamo dodati malo prijanjanja. Pokušavamo sve staviti u pravi prozor. I to je način da napreduješ."
"Nema tu... to su mnoge male dobitke na raznim poljima koji na kraju donose rezultat. I to je pristup koji pokušavamo imati – stabilan pristup koji dugoročno donosi rezultate," zaključio je D’Ambrosio.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.